2013 m. gruodžio 12 d., ketvirtadienis

Pirmojo karto tag'gas, alkani žmonės, christmas lights.

Net nežinau kuo pradėti šį įrašą - esu pikta, tačiau tuo pačiu pilna geros energijos. Daug dalykų norėčiau papasakoti, tačiau neturiu nuo ko pradėti. Žodžiu.
Pirma - paskutiniame įraše padariau tokią žioplą klaidą (su ta nuotrauka), tad sorry :DD
Antra - taip taupiau pinigus Kalėdų atostogoms, tačiau beliko 20 litų, nes viską išleidau dovanoms ir šiaip - maistui :DD. Esu labai netaupus žmogus. :/ Kitą vertus, pinigus išleidžiu ten, kur noriu išleisti. Pavyzdžiui vakar aš ir Austėja po pamokų ėjome į knygyną "ROTĄ (apie jį esu pasakojus - http://manodebesys.blogspot.com/2013/08/kuo-skiriasi-vasarine-rutina-nuo-visu.html)" ir tenais nusipirkau 2 knygas - Mirjam Pressler "Jei ateina laimė, pasiūlyk jai kėdę" ir "Ispanų kalba per 24 h. (pasakiau, kad mokinsiuos, reiškias mokinsiuos)". Vėliau ėjome atšvęsti už baigta informatikos pamoką (informatikos pamoka buvo jungta kartu su matematika ;oo) į Charlie piceriją, kur draugiškai sukirtom didelę picą. LOVE IT. Grįžus namo buvo kalnas namų darbų ir tiesiog nebenuvo nei laiko nei didelio noro rašyti illllgąąąąą įrašą į blog'gą. Nors ir dabar nebus ilgas, bet tiesiog...  Šiandien per muzikos pamoką... žodžiu, mokytoja turėjo išeiti į aktų salę (kalėdinio koncerto repeticija) ir paliko mus vienus jos kabinete bei leido pasileisti muzikos. Žinoma, beveik visą laiką šokom pagal Emilį (apačioje jo video ir taip, jis mūsų klasiokas :D) ir galiausiai taip įsitriukšmavom, kad aktų salėje girdėjosi kaip mes dainuojam. Atėjusi mokytoja atidarė mūsų kabineto duris ir aktų salės (ji šalia muzikos kabineto). Ką gi, mums plojo 130 mokinių :D.  Po pamokų kaip ir buvome susitarę - pusė klasės ėjo filmuoti filmuko projektui "Kalėdos miške", kuris vyksta mūsų mokykloj. Aš mažai vaidinau, nes galima sakyti - esu mini mini mini scenarijaus autorė, tad filmavausi tik toje dalyje, kuri vyko mano namie. O taip, Jūs puikiai perskaitėte - paskutinė filmuko dalis yra ta, kai senelis ateina į namus ir padeda dovanas po eglute. Ir dėja, šios dalies vieta buvo mano namai (nes arčiausiai gyvenu mokyklos). Žodžiu, kadangi
Kai visi atėjo... nusprendėm net į spintą
nieko nekabinti.
lauke nei aš, nei Austėja nesifilmavom - ėjome puošti mano namus (christmas lights, christmas lights everywhere) - padarėm Kalėdų seneliui užkandžių (kad viskas būtų kuo fainiau - juk Kalėdų seneliui vaikai turi palikti valgyti :D), paruošėm mano lovą (kurioje turėtų miegoti vaikai) - ir per filmuką joje sutilpom visi 4. Didelė mano lova visai :D. Žodžiu, kadangi kai baigėm puošti namus - klasiokai dar darbavosi lauke, tad pasidarėm kakavos ir spėjom paruošti visus namų darbus... o tada. Tada į mano namus žengė vos ne "Bado žaidynių" veikėjai (jokio įžeidimo. Čia tiesiog) - daug alkanų (:DDD) klasiokų, kurie net nesifilmavo, bet vistiek norėjo stebėti veiksmą.
Vaaa. Dabar ir čia - christmas lights, christmas lights everywhere
Pažadas 2014 metams - pradėti rašyti dienoraštį. Erzina,
 kai čia negali išsipasakoti
 apie viską, o norisi kažką su tomis mintimis daryti. Bijau,
 kad tas mintis po to pamatys žmonės, kurie neturėtų jų matyti ;/
Veiksmas tai vyko puikiai (neskaitant ant galo išsikrovusios kameros. Vėliau teko filmuoti su daug prastesne ir labai bijom, kad bus didelis kontrakstas (neįsivaizduoju kaip rašyti šį žodį ;/)), tačiau buvo ir daug nemalonių dalykų - pavyzdžiui tai, kad nuo mano sesės gimtadieniai dar lygi šiolei buvo likę daug saldainių (patikėkit, jų buvo tikrai daug), tačiau žinoma - neliko ne vieno. Svarbiausia, kad jie buvo net ne mano, ir šiaip labai nepatogu prieš tėvus ;//. Galiausiai kai viskas baigės pas mane pasiliko Austėja, Adelė ir Dijuota padėti tvarkytis. Kai viską išnešėm į koridorių - kaip tik iš darbo grįžo tėtis (sakė, kad net išsigando - visi kilimai, viskas koridoriuje :D). Žodžiu - daug "siurbliavom" ir tvarkėm (radom ant žemės saldainių, kurie buvo pradėti valgyti (t.y. aplaižyti). Nulis kultūros. Rimtai, ateini pas kitus į namus (nors nebuvai kviestas. Kviesti buvo tik tie, kurie filmavosi toje dalyje) ir šiukšlinį, viską su
valgai... ir batais mėtaisi. Taip, išeinant įvyko ir toks įvykis. Nemeluosiu, kad likau nusivylus. Šiaip ar taip, yra ir gerų žinių! Pagaliau mane aplankė ta tikroji kalėdinė nuotaika (ta, per kurią apie Kalėdas galvoju pernelyg daug) - kambary palikau lemputes, o po eglute - pilna dovanų (jos tik gražiai supakuotos, tačiau tuščios.Tipo gi reikėjo suvaidinti, kad Kalėdų senis deda dovanas :D). Fone skamba Kalėdinės dainos (apačioje grojaraštis), o burnoj - saldainis iš Advento kalendoriaus. Fantastika. Dar fantastiškiau tai, kad mama leido eiti šiandien miegoti vėliau, nes rytoj į mokyklą galime ateiti per 3 pamoką (pirmos 2 lietuvių, tačiau nėra mokytojos. Bus langai ;)) ;pp.

PIRMAS KARTAS.
Šis tag'gas dominuoja vloguose (video blog'guose), tačiau nusprendžiau ir aš jį atlikti, tačiau - ne vlog'u, o paprastutėliu blog'go tag'gu. Truputį pakeičiau klausimus, tačiau... Tad visos blog'gerės, kurios turi noro - kviečiu pakomentuoti savo blog'guose savo pirmuosius kartus:))
Pirmas žodis - mama, kas be ko ;D.
Pirmas bučinys - vos gimiau, mama mane pabučiavo (bent jau aš taip tikiuos) ;DD. O jei rimtai - penktoje klasėje, žaidžiant butelį (greičiau ten buvo paprastas pakštelėjimas ;)).
Pirmas matytas vlogas ir pirmas skaitytas blog'gas - spėju pirmasis mano matytas vlogas buvo The 3dvino ir tai buvo "Rusų Bieberis (buvo labai populiarus :D)"
Kas yra blog'gai - visai neseniai sužinojau. Kai pas mane svečiavosi Austėja, užrodė Vilijos blog'gą "Ledinė ašara (http://www.viktorijosdienorastis.blogspot.com/)" ir atsimenu - man žiauriai patiko ir pati nusprendžiau rašyti istoriją ir turėti savo blog'gą. Tačiau ta veikla, kurią norėjau užsiimti greitai užsimiršo (neparašiau tame savo sukurtame blog'ge nei vieno įrašo ;D). Dar po kelių mėn. Austėja parodė blog'gą "Aš skaitau", tad ir aš norėjau sukurti savąjį "Aš skaitau". Ir sukūriau - jame yra vienas trumpas įrašas :)). Vėliau blog'gus prisiminiau tik praeitais metais, kai gruodžio numerio "Lukoje" perskaičiau Akvilės straipsnį ir pati labai užsinorėjau rašyti į "Teenage Dreams", kuris taipogi yra sukurtas Vilijos :D. 
Pirmas FACEBOOK'o post'as - "Jei esu nors kartą gyvenime tave prajuokines, spausk 'like'. Jei surinksiu daugiau, nei 10 like'ų, reiškia esu gan linksmas.;D dėk ant savo sienos ir stebėk:DD". Surinkau 3 LIKE ir dar komentaruose pakomentavau ačiūūū :DD 
Pirmas apmokamas darbas - na, oficialiai apmokamo dar neturėjau (nes tai mano amžiaus esant net nėra įmanoma), tačiau tas pats, pats pirmas darbas turbūt buvo - mėlynių rinkimas ir pridavimas. Šiuo darbeliu iki šiol užsiimu, kai vasara viešiu kaime :).
Pirmas įrašas "blog'ger" sistemoj - jis paviešintas čia - http://skaitymoklubas.blogspot.com/ ir yra vienintelis įrašas "Skaitymo klubo" blog'ge - "Sveikos ir sveiki :) Mano vardas Simona. Labai mėgstu skaityti ir rašyti knygas. Dievinu <3 Šį puslapį sukūriau, kad galėčiau pabendrauti su bendrą nuomonę turinčiais žmonėmis ir netik. Galėsiu pasiųlyti knygas spec. jums ;) Tikiuosi pabendrausim ;) Simona".
Pirmas gyvūnas - neįprastas gyvūnėlis, bet labai gražus. Kai buvau maža, tėtis mano mamai padovanojo naminį drugelį (jis išgyveno 2 savaites (kaip jam, tai yra laaaabai daug)). Atsimenu dar kaip nakčiai įdėdavome jį į dėžutę ir į šaldytuvą - ten jis miegodavo. Maitindavom jį medaus ir vandens tirpalu... mažai atsiminimų, bet jie labai ryškūs :).
Pirma perskaityta knyga - Vaivorykštės serijos 2-oji knyga parašyta Daisy's Meadows -  "Gintareinė oranžinė fėja". Tai pirmoji mano savarankiškai perskaityta knyga, kuri man pasitarnavo ne tik kaip graži istorija, bet kaip ir spalvinimo knygelė :)). Turiu visas šios serijos knygas ir visos jos prispalvintos (Luka ir Toma specialiai tas knygas nusipirko dėl spalvinimo :D. Kai žaisdavome "Namus", tai buvo mūsų darbas - spalvinti knygeles ;DDDD). Smagu kartais pavartyti (ir perskaityti dar kartą visas 7 knygeles :))!

Palinkėkit sekmės, rytoj anglų kontrolinis ;///
Simona! ;)
P.S. PENKTADIENIS RYTOJ!!! :DDDDD