2013 m. gruodžio 25 d., trečiadienis

Kūčios, Kalėdų rytas.

Kalėdos? Taip ilgai lauktos jos atėjo! O tai beabejo keista. Visada būna keista - lauki, o jos taip greit praeina... džiaugiuosi, kad dar ne pabaiga (po geros valondos važiuoju pas kitą močiūtę). Kad dar nesibaigė mėtinės lazdelės, dainos, kakava, dovanos...
Vakar šeštą vakaro atvažiavome pas močiūtę iš mamos pusės ir sėdome valgyti vakarienės (daugiau nei pusė iš 12 patiekalų neragavau, bet užtat prisikimšau silkės tiek, kad iki kitų Kūčių daugiau nebenorėsiu (dabar net bloga pasidaro apie ją pagalvojus...)) kartu su seneliais, krišto tėčio šeima ir savo tėvais bei sese. Pavalgius už lango pamatėme Kalėdų senelį (*Kūčių senelį* (o dar tiksliau tai paprastą mano močiūtės vyrą, kitaip sakant - mano senelį, kuris buvo persirengęs Kalėdų seneliu)), kuris nešė mums elfų (visa tai daroma dėl mano sesės, pusbrolio ir pusesėrės. Kartais dar norėčiau tikėti, kad Kalėdų senis per Kalėdas aplanko visus...) pagamintų dovanų (po visų švenčių parodysiu ką gavau ;D). Vėliau pakavimai (aš kaip ir sau  žadėjau - per Kūčias dovanų nepakavau), pokalbiai ir visą kitą. Linksma ir jauku. Aš su pusbroliu nuėjome į viršų ir jis žaidė telefonu, o aš atsisėdus ant pagalvių punto su kakava ir apsiklojus pledu skaičiau knygą "Pabaisa" (tik vėliau tas gėris trumpam išgaravo, nes kakavą išpyliau ant lovos ir porą minučių mano galvoje skambėjo keli rusiški žodžiai. FUN, FUN). Kai krikšto tėtis su savo šeima išėjo aš su savo sese nuėjome prie spalvotomis lemputėmis žybsinčios eglutės ir žaidėme su jos dovana - su formelėmis karpėme popierių (tai dariau aš), o sesė jas klijavo į sąsiuvinį. Tobulas vakaras. Viskas vyko taip jaukiai ir šiltai kaip ir svajojau... ryte norėjau atsikelti 7:20 h., kad galėčiau eiti stebėti kalėdinės programos ir pakuoti dovanas, tačiau nesugebėjau atsikelti, labai norėjau miego... galiausiai atsibudau paskutinė iš namiškių (o planavau sau viena stebėti kalėdinius filmus, gerti kakavą ir žiūrėti TV) pažadinta mamos ir kartu su visais papusryčiavau (kaip ir įprasta - nuo Kūčių likę maisto likučiai (skamba bjauriai, bet buvo skanu :D) bei didelis medaus tortas), o vėliau žiūrėjau "Harį Poterį (man šis filmas primena Kalėdas turbūt taip stipriai, kaip ir "Vienas Namuose" :D)" ir pakavau savo dovanas...
Įamžintos akimirkos iš Kūčių (niekada nemokėjau fotografuoti, tad nesišaipykite iš mano drebančių rankų fotografuojant šias nuotraukas :D):

Štai tokioje atmosferoje "darbavomes" su sese ;33
Truputis mano ir sesės meno ;D
Gražaus Kalėdų vakaro ir antrosios Kalėdų dienos!
Elfė (na, ir dar vienas filmas, kuris visuomet primins šiltas Kalėdas "Elfas" nors pirmą kartą tik šiemet jį pamačiau, man jis iškarto "davė" kažko šilto į širdį) Simona.

2 komentarai: