2013 m. gruodžio 4 d., trečiadienis

Tag'gai ir BLOGMAS #4! :)

Šiandien šiam įrašui neturiu visiškai laiko, bet esu prižadėjus ir nesinori visko nutraukti.. tad rašau toliau ir šiandien atsakau į klausimus, kuriuos sugalvojo 2 blog'gerės :)
Pirmasis tag'gas yra iš Simonos (http://manasispasaulis.blogspot.com/)  blog'go!

Ar dažnai skaitai knygas? Kokia dabartinė tavo skaitoma knyga ir kokią knygą galėtum drąsiai vadinti pačia mėgstamiausia?
Anksčiau (pradinėse klasėse) knygos buvo tas užsiėmimas, su kuriuo klasėje buvau tvirta lyderė (tikiuosi, kad tai nepasirodė labai pagyrūniškai :DD). Tačiau atėjus į penktą klasę atsirado žmonių (Austėja, Rugilė), kurios tikrai skaitė daaaaaaaaaaug ir "nusmukau"... tačiau noriu pabrėžti, kad niekada neskaitau kai nenoriu ir stengiuosi neskaityti "ant skaičiaus" - skaitymas man visada prilygsta jaukiam pasisedėjimui su įdomia knyga. Gaila, bet pastaruoju metu ši veikla aplenkė mane, bet nuo vasarą vėl atradau skaitymo džiaugsmą! Dabar skaitau - L. J. Smith "Slaptasis ratas". Mano mylimiausios knygos (labai sunku išskirti, bet tarkim) - John Green "Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos", ANONIMAS "Paklausk Alisos", Veronica Roth "Divergentė (taip patiko, kad turėdama 2 dalį knygos jos neskaitau ;D)", Jenny Downham "Kol dar gyva"... :)

Ką labiau mėgsti žiūrėti - filmus ar serialus?
Ir mėgstu labiau ir žiūriu daugiau serialus. Nesakau, kad nėra gerų filmų, bet dabar esu didelėj serialų "duobėj" ir juos žiūriu tikrai, tikrai dažnai ;).

Ar dažnai dalyvauji mieste vykstančiuose renginiuose?

Gyvenu Vilniuje - renginių čia milijonai, tačiau esu tinginė ir "tyngiu" pasiieškoti tų, kurie mane domintų. Žinoma, yra tokių renginių kaip "Sostinės dienos" arba Kaziuko mugė, tačiau jos būna retai :). 

Koks yra tavo dabartinis šio mėnesio mokslų vidurkis? 
Kadangi mūsų elektroninis dienynas yra manodienynas.lt, mėnesio vidurkio nerodo - rodo tik pusmečio :). Manasis pusmečio vidurkis - 9,13 (ir kodėėėėėėėl?).
Kokios yra tavo stipriosios ir silpnosios savybės? Kokias savybes savyje norėtum patobulinti?
Esu gan atsakinga, apsisaugojanti, realizuojanti. Tačiau yra dalyku, kurie manyje nėra įšukdyti iki galo - pastabumas, kruopštumas. Patobulinti reikėtų komunikabilumą ir orginalumą :).

Ar jau žinai kuo nori būti ateityje? Kokios profesijos tave traukia?
Mėgstu save realizuoti į daug specialybių, tačiau dažnai atsižvelgiant į įvairius niuansus neapsisprendžiu, kurioje profesijoje aš tikčiau. Dėl to, šiuo metu ieškausi paskaitinėti įvairių sekmės istorijų ir profesijų knygų. :)

Ar žaidi internetinius žaidimus? Jei taip - kokius? 
Šiuo metu tose svetainėse, kur yra žaidimų apsilankau retai, tačiau anksčiau, kai kompiuteris buvo skirtas tik veidaknygei ir žaidimams - žaisdavau daug ir dažnai ;).

Kaip dažnai dalyvauji konkursuose/varžybose/olimpiadose?
Olimpiadose dalyvauju dažnai - visose, kuriose galima dalyvauti mano mokykloje iš man dėstomų dalykų (pvz: į vokiečių k. olimpiadas neinu :D). Varžybose dalyvavus esu kelis kartus ir ne visai sėkmingai - sportuoti mėgstu tik sau, ne ''ant'' rezultato :). Na, o konkursuose dalyvauju kai domina prizas (;DD), o užduotis yra tokia, kuri man suvokiama. ;)

Na, o antrasis tag'gas yra susijęs su KALĖDOMMM! :))). Ir jis yra iš Ugnės (http://thisisnotoriginalblog.blogspot.com/) blog'go :)).

Koks mėgstamiausias kalėdinis filmas?  Vienas namuose - tu darai ką nori, vienas namuose, viską apgalvoji... šiais metais nusimato labai "fainas" šio filmo stebėjimas ;)
Kuriame kalėdų senelio dovanų sąraše esi: nuogalių ar gerų vaikų? Aaaaa... geriems vaikams nepriklausau, tad.. ;DDD
Ar kadanors šventei baltas Kalėdas?  Net neatsimenu kada jos buvo kitokios negu pilnos sniegooo. Man tapo jau įprasta, kad kai po eglute guli daug dovanų, už lango stūgso pūsnys sniego :).
Kur dažniausiai leidi savo atostogas ir šventes?  Jei per atostogas lieka laiko iki didžiųjų švenčių - dažniausiai jas leidžius su geriausiais draugais :). Po švenčiu dažniausiai būnu pas močiutę, o grįžus namo tvarkau kambarį ir toliau gyvenu (kaip to nelaukiu) :).
Mėgstamiausia kalėdinė daina?  Visas "Vieno namuose" filmo grojaraštis suteikia puikios nuotaikos ir jaukumo namuose... bet galbūt šios dvi yra tos, kurias klausau daugiausiai šventiniu laikotarpiu:
 
Dovanas išvynioji per Kalėdas ar Kūčių metu?  Daugiausiai dovanų gaunu per Kučias ir kiekvienais metais prisižadu, kad išvyniosiu jas tik Kalėdų rytą. Tačiau ši "akcija" nepavyksta :(. Ką gi, bandysim laimę šiemet ;).
Šiuometinė kalėdų eglutė: tikra ar dirbtinė?  Esu už tikras eglutes - jos skleidžia nuostabų kvapą ir yra daaug gražesnės. Kiekvienais metais tokia stovi didžiąjame kambarį, kad visi matytų :). Na, o šiais metais norėjau eglutės ir savo kambarį, tad mama nupirko dirbtinę, mažytę eglute :).
Koks tavo PATS mėgstamiausias maistas Kalėdoms?  Net nežianau :D. Mandarinai yra tas dalykas, kuris primena Kalėdas, tačiau iš jų mėgstu tik tais kvapą ir sultys - pats jis man nepriimtinas ;//. Manau, kad mylimiausias šiuo atveju "patiekalas (tiksliau - užkandis)" būtų imbieriniai sausainiai :).
Atvirai: Kalėdines dovanas labiau mėgsti įteikti, ar gauti?  Visada noriu, kad artimieji nuo manęs gautų įdomias dovanas, kuriomis jie džiaugtusi ir man tikrai patinka tie AČIŪ žodžiai... bet kai tie AČIŪ prilygsta man skirtomis dovanomis - būna dar geriau ;333.
Kokia būtų svajonių vieta, kurioje norėtum apsilankyti švenčių metu?  Berne, Paryžiuje, Niujorke - trys miestai, kurioje Kalėdas yra "garbinamos" ir dvasia užkrečia kiekvieną žmogų :). Bernas yra lempučių miestas, o Niujorkas ir Paryžius - dideli miestai, kur vyksta įvairios mugės, kurias aš dievinu ;).
Ar esi "profė" dovanų pakavime, ar susikerti ties šiuo reikalu?  Atvirai - nemoku pakuoti dovanų ir iki šiol visada jas už mane supakuodavo mama.. tačiau šiais metais bandysiu pati tai daryti ir taip, aš manau, kad tai yra svarbu - juk daug jaukiau gauti dovaną supakuotą į raudoną popierių, perrištą dideliu kaspinu... :)
Įsimintiniausias Kalėdų momentas? Ta akimirka kai lyg iš niekur pasirodo dovanos nuo Kalėdų Senelio (Ugnės atsakymas, tačiau jis man puikiai tinka :)).
Kas tave supažindino su tiesa apie Kalėdų Senelį?  Logiškas mąstymas.
Kas padaro šventes tau ypatingas?  Visi žmonės laimingi - visi ruošiasi šventei, prisimena artimuosius. Daug lempučių mieste, daug sniego už lango, muzika, filmai (http://manodebesys.blogspot.com/2013/11/christmas-things.html)

Iki! :)

Komentarų nėra: