2013 m. gruodžio 5 d., ketvirtadienis

BLOGMAS #5, HOME ALONE, Naujametiniai norai.

Rytoj penktadienis! Tiesa pasakius ši savaitė buvo ganėtinai lengva mokslo atžvilgiu - mažai namų darbų ir šiaip - mažai nesusipratimų (neminiu fizikos, matematikos, prancūzų kalbos ir lietuvių (atėjo sunki valanda su šiuo dalyku - diktantuose parašyti dalyvius aš moku, bet juos pabraukti, sužymėti pagrindines formas, atskirti to dalyvio laikus (kai rašau rašinėlį ar diktantą savaime parašau teisingai!)... žodžiu, paminėjau svarbiausius dalykus :D). Su ta prancūzų tai iš viso košmaras - kai reikia kažką rašyti ar suprasti - viskas normaliai, bet vos ištariu prancūziškai žodį... žodžių, ne mano kalba.

Kalbant apie mokyklą - šiandien per litearatūros pamoką turėjome pasirinktinai pristatyti Marko Tveno "Hekleberio Fino" bet kokį skyrių. Aš, Rugilė, Austėja ir Adelė nusprendėme, kad reikia padaryti viską kuo daugiau, kad geresnis pažimys būtų - nupaišėme plakatą, atsakėme į visus klausimus apie tekstą ir dar parengėme vaidinimą, kuriam reikėjo persirengti (pora laimės akimirkų be uniformos). Labai linksma pamoka buvo ;D. Ai, vėliau išėjome persirengti atgal į uniformas vidury pamokos ir mergaičių tuolete (kur gi daugiau persirengsi? ;D) dar pakalbėjom su aštuntokėmis (spėju, iš pamokos pabėgusios buvo :D) apie pažymius. Pagrindinis iš jų patarimas - mokykites, kol dar nevėlu. Svarstau, kad reikia tuo pasinaudoti :DD. 

Esu tokia tinginė ir užuomarša - parašiau Aritai (susirašinėjimo draugė) laišką ir tik dabar pamačiau, kad jo neišsiunčiau (parašiau prieš savaitę)!!! O sau ramiai laukiau laiško, kaip gėda ;//

Knygos neskaičiau jau visą savaitę - visiškai nebūdingas dalykas man. Galvojau, kad nėra laiko (ateini po pamokų, pavalgai, namų darbai, burelis, naujas įrašas čia, TVD, facebook, kiti blog'gai), bet net nepastebiu kaip kompiuteris ryja mano laiką. Reikia sugalvoti kiek laiko per dieną man galima būti prie facebook'o ir pridėti prie Naujametinių pažadų. Kalbant apie Juos. Nuo šiol, gale kiekvieno BLOGMAS įrašo pridėsiu po pažadą 2014 metams, nes nusprendžiau, kad reikia pagaliau įvykdyti savo norus... žinoma, savo sėkmes ir nesėkmes dalinsius šiame blog'ge ;).

Pastebėjau, kad daug žmonių "traukia" ta kalėdinė dvasia - keletas blog'gerių ieško ir daro gerus darbus šiuo laikotarpiu (ir ne tik ;D), tad nusprendžiau, kad ir man reikia kažką tokio sugalvoti, nes norisi daryti gerą kitiems. Kadangi tikybos mokytoja jau pasiūlė, gruodžio 18 d. aš ir keli kiti vaikai iš mano mokyklos einame į senelių namus, kur įteiksime atvirutes (visi, kas yra vyresni nei penktokai ir lanko tikyba (nežinau kaip su etika) turi nupiešti (padaryti) bent po vieną atvirutę) visiems seneliams ir surengsime mini koncertuką (kas dainuos, kas šoks, kas eilėraščius sakys...). Pati apsiėmiau sausainių kepimu, kuriuos po šventės padalinsiu senelių namuose gyvenantiems žmonėms ;). Tačiau apart šio mini gero darbelio noriu padaryti dar kažką, kuo galėsiu nudžiuginti žmones. Reikės pakalbinti kokią Austėją ir šiaip pasukti galvelę.. :)

Kadangi vakar po pamokų buvo atėjusi Ugnė (klasiokė, tačiau mano ir jos tėvai jau seni draugai) visą laiką buvau su ja - nuėjome į "IKIuką", kur nusipirkome sušių ir kapučino. Peržiūrėjom vieną seriją "How I Met Your Mother", tada ruošėme namų darbus, o vėliau atėjo jos tėvai ir jos sesė į svečius. Visos keturios (aš, Ugnė, Gabrielė (Ugnės sesė) ir Olivija (mano sesė)) žaidėme MONOPOLĮ (žinoma, mano sesė tik stebėjo, nes yra mažutė ;33) ir žiūrėjome Kalėdinį filmą "Elfas (įdomus, tik nespėjome peržiūrėti)". Žodžiu, vakar taip lengvai praleidau dieną - kaip savaitgalį :).

Šeštadienį, per TV3, 19 h. VIENAS NAMUOSE! Šis mielas veidelis kaip ir kiekvienais metais pasivaidens mano akiratyje... šiais metais jau iš anksto susitariau su draugėmis, kad visos kartu stebėsim šį filmą kažkurios namuose su daug kolos (gėrimas, kuris primena Kalėdas!), įmbieriniais sausainiais, mandarinais (kurių nevalgysiu, nes nemėgstu) ir kitais Kalėdoms būdingais dalykais :)
Nuo trečiadienio mokykloje per anglų kalbos pamokas žiūrim "Soul Surfer" anglų kalba. Kadangi neseniai žiūrėjau šį filmą (tik žinoma, lietuviškai) nėra laaaaabai įdomu, tačiau vistiek fainai - leidžia valgyt žiūrint ir šiaip :). Rodos, dar rytoj jį žiūrėsim, nes liko 40 minučių, tad reikės atsinešt kapučino pakelį ir bandelęęę ;333.
Trečias netinka, o visus kitus jau
pildau ;). 
2 pažadas Naujiesiams metams - supratau, kad prancūzų kalbos
niekada neišmoksiu. Gramatiką - gal, bet su tarimu esu tragiška.
Nusprendžiau, kad 2014 metais reikia įgyvendinti savo svajonę
ir pradėti mokytis ispanų kalbos! ;)
Ate,
Simona! :)

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Labai patiko įrašas. :)
Beto, aš atvirkščiai labai norėčiau išmokti prancūzų kalbos, tačiau pas mus mokykloj nemoko, o miestelyje- nėra žmonių mokančių šios kalbos. :c

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Man ir patiko įrašas, visi jie tokie super. :) Laukiu ,,Vienas namuose'' ir man patiko tavo idėja skelbti naujametinius pažadus! Šaunuolė!

Anonimiškas rašė...

tik bukit geri padarykit geriau per daug sausainiu ir atviruku,kad ne vienas nebutu pamirstas.sekmes ;)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Patyta, aš tikrai norėčiau išmokti prancūzų kalbą ir gramatiką išmoksiu, tačiau kalbėti - never and ever ne. Man pasako kaip taisiklingai tart, o mano liežuvis vistiek neapsiverčia ;//
Ačiū :)
Vilija, ačiūūūūū :)))
Anonime, sausainius turbūt kepsiu dieną - naktį, nes noriu, kad visi gautų daugiau nei po vieną ;)

Anonimiškas rašė...

https://www.facebook.com/sportasmerginomssss like

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

PadarytA :)