2013 m. gruodžio 31 d., antradienis

Ate, ate 2013!

Paskutinė metų diena pilna lūkesčių, svajonių, naujametinių pažadų. Kaip ir kiekvienais metais naujuosius metus norime sutikti geresne gaida ir suteikti jiems daugiau žavesio negu praėjusiams metams. Šiandien dar sau leidžiu kimšti saldumynus ir visokius riebalus, tačiau jau nuo rytojaus viskas keičiasi - prasideda SPORTAS ir SVEIKA MITYBA. Šiandien dar išlaidauju (tačiau tai jau spėjau padaryti vakar, nes buvau su Adele Akropolio prekybos centre. Gaila, kad nenusipirkau nieko vertingo (tiesa, radau 1 patinkantį dalyką - šiltą ir labai gražų megztuką, kuris kainavo 249 Lt... kažkaip nepasinaudojau sau suteikta nuolaida, kad galiu išlaidauti iki 2014 :D), o nuo rytojaus TAUPAU PINIGUS (išlaidauti kaip ir kiekvienais metais be širdies skausmo galima per knygų mugę ir vasaros laikotarpiu). Na, ir dar kiti, likusieji mano pažadai, kuriuos jau buvau aptarus:
  1. Parašyti nors vieną istoriją;
  2. Atnaujinti dienoraščio rašymą;
  3. Aplankyti pagr. Lietuvos miestus;
  4. Visi vidurkiai turi būti bent 9 - 10;
  5. Atrasti 20 dalykų, kurie mane tenkina mano išvaizdoje;
  6. Skaityti daugiau knygų;
  7. Riboti laiką praleidžiamą prie kompiuterio;
  8. Pradėti mokytis ispanų kalbą;
  9. Stengtis žvelgti ne tik į paviršutiniškus dalykus.
Linkiu ir Jums sudaryti savo pažadus skirtus 2014 metams ir daug gražesnių, linksmesnių metų!!!
Didžių svajonių išsipildymo,
Simona.

2 komentarai:

rhaenys rašė...

Na, tai sėkmės vykdant pažadus!

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Jos prireiks ;D. Ačiū :).