2013 m. gruodžio 24 d., antradienis

Tebūnie šilta ir jauku!

Jeigu kas nors man padovanotų štai tokį
puoduką...
Aš tokia melagė. Sakiau, kad naujas įrašas pasirodys tik po švenčių... koks dabar jau skirtumas. Labai noriu kažką rašyti, bet nežinau ką, bet labai noriu parašyt kažką jaukaus, kas prilygtų dideliam puodeliu kakavos ir šventinėms lemputėms. Jei manęs kas paklaustu koks palinkėjimas yra geriausias skirtas Kūčioms ir Kalėdoms neabejotinai atkirsčiau, kad šioms šventėms reikia linkėti jaukumo ir šilumos. To beabejo aš Jums ir linkiu - šilto pledo, į kurį galėtumet įsivynioti, daug kvepiančių žvakių, šiltų gėralų (ar tai kakavos, ar arbatos), linksmos kalėdinės muzikos - linkiu, kad šitie šilčiausi (bent jau man) dalykai Jus suptų aplinkui pakuojant dovanas (žinoma svarbu, kad dar šalia ir šeima būtų).
Tuo tarpu mano šeima ir aš šiandien važiuojam pas močiutę valgyti 12 patiekalų (man dažniausiai tai apsiriboja trejais patiekalais - silke, bulvėmis ir aguonpieniu su kūčiukais (tiesiog nemėgstu Kūčių stalo valgių ;//)) ir kaip jau anksčiau sakiau, laukti Kalėdų (mūsų šeimoje tai jau tapo Kūčių senelis :D) senelio, kuris džiugina mažus vaikus ir dalina dovanas (šiais metais sau prisiekiau, kad jas išvyniosiu tik ryte, įdomu ar pavyks? (cha, tikrai ne)), kurias vėliau visi (tačiau šiais metais AŠ savo dovanas paliksiu po eglute ir skaitysiu kokią nors knygą apsiklojus šiltu pledu laikydama vienoj rankoj kakavą) pakuojame.
Taigi, linkiu Jums pačių jaukiausių ir šilčiausių švenčių ;))
Elfė Simona..

2 komentarai:

Blondė rašė...

Labai jaukiai tu čia. IR tau kuo nuostabiausių Kalėdų ir Kūčių vakaro. :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Gintarija, aciuu ^^