2013 m. gruodžio 10 d., antradienis

Šis įrašas neturi pavadinimo.

Žiauriausia tai, kad kiekvieną rytą prisižadu sau, kad eisiu
anksčiau miegoti ir vistiek ši akcija nepavyksta. Visą dieną
mokykloje vaikštau lyg mumija, tačiau grįžus namo - energija
iškart atsiranda ;///
Atrodo tiek ne daug laiko liko iki tų didžiųjų švenčių. Rytoj su Austėja einame baigti mūsų šopingą galutinai ir šeštadienį susitinkame pas ją namie kepti sausainius ir žiūrėti "HOME ALONE 2" - ramiai laukti švenčių ir atostogų, kurių laukimas vargina. Liko 52 pamokos iki 2 savaičių poilsio, o tai yra 2340 minučių arba kitaip sakant 39 valandos sedėjimo mokykliniuose staluose. Pasižiurėjus į tuos skaičius bloga darosi. Gerai tai, kad bent jau kitą savaitę mokslo nebus labai daug - laukia visokie kalėdiniai projektai (trečiadienį į mokyklą neinu, nes keliauju į senelių prieglaudą, dar kažkurią dieną vyks kiekvienos klasės kūrybinis pasirodymas "Kalėdos miške", per tikybą visi valgysim picas ir žiūrėsim filmukus... :)). O tada... o tada atostogos, kurių aš taip laukiau :).

Minėjau ir pasikartosiu dar kartelį - norisi šiais metais atlikti kokį nors tikrai gerą dalyką, kuriuo galėčiau džiaugtis... galvoje minčių nėra, tad greičiausiai šiais metais pasiliksiu prie tradiciškų dalykų (tačiau nereikia pamiršt ir to, kad jeigu visi prisidėtume nors po truputį prie gerumo - Pasaulis iš karto taptų geresnis) - dalyvavimas "Knygų Kalėdose (jau nunešiau savo mokyklai knygą :))", paaukojimas vėžiu sergantiems vaikams, žaislo padovanojimas IKI parduotuvės rengiamoje akcijoje (nuperki žaislą, įmeti jį į skirtą dėžę ir vėliau tie žaislai pasiekia nepasiturinčių šeimų vaikus).

Šiandien per papildomą anglų kalbos pamoką žaidėm įvairius žaidimus, susįjusius su naujais žodžiais bei būtaisiais laikais. Pralošiau 2 taškais - 48-50 ;//. Anyway, supratau, kad orginalios mokytojos galėtų vaikus išmokinti daug greičiau su įvairiais žaidimais, kurie yra ir naudingi ir efektyvūs. Keista, kad dauguma mokytojų to nenaudoja ;/.

Ketvirtadienį po pamokų aš su klase filmuosim mini filmą skirtą kūrybiniam projektui, kurį rengia mano mokykla - "Kalėdos miške". Įdomu bus padirbėti tokioje srityje, kurioje esu visiškai šviežia, tuo labiau, kad viską filmuos su profesionalia kamera, pagal mūsų (tiksliau - mano, Austėjos ir dar vieno klasioko) sukurtą siužetą :))).

Gėda prisipažinti, tačiau visiškai nepažįstu Lietuvos. Esu buvus daug miestelių, bet didesniuose - ne ;/ Alytus, Kaunas (buvau tik su dramos trupe, bet Kaune spėjau pažinti tik kultūros namus ir šalia jų esančią didelė IKI parduotuvę), Šiauliai, Panevežys, Klaipeda - miestai, kuriuose nesu buvus nė karto (gal buvau laaaabai seniai vaikystėj, bet to tikrai nepamenu). Tad mano tikslas - šiais metais pabandyti su draugais nuvykti į šiuos miestus bent apsižvalgyti (žinoma, važiuoti norėtusi su traukiniu, su kuriuo TAIP PAT nesu važiavus :)). Pinigų turiu truputį pasitaupius (nepamirškime, kad neseniai įvyko didysi shop'pingas), tad reikės bandyti nuvykti į šiuos didelius Lietuvos miestus.
Simona,
Iki rytojaus :).

2 komentarai:

Greta Kvietkutė rašė...

Kai lankysi Klaipėdą, būtinai parašyk man, susitiksim!!! :D

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Greta, o tu ne Gargžduose gyveni? ;DDDD Bet okkk ;D