2013 m. gruodžio 3 d., antradienis

Apie dienoraščius (iš mano pusės) #2, BLOGMAS #3

Kažkada seniai, seniai, artėjant vasarai į pabaigą buvau rašius apie dienoraščius (ir jei neskaitėt to įrašo, paskaitykit ;)http://manodebesys.blogspot.com/2013/08/verta.html) ir šiandien savo mintis norėčiau pratęsti. Dienoraščius rašau jau nuo 2009 - 05 - 18 dienos ir šiuo metu rašau aštuntąjį (tiesa, jis pildosi retai, nes dabar mano dienoraštis yra šis blog'gas). Šiandien grįžus iš papildomos anglų kalbos pamokos pasidariau kakavos ir visus savo rašytus "žurnalus" išsiėmiau juos visus iš spintos ir pradėjau skaityti. Kiek daug juoko buvo... tiesa, išriedėjo keletas ašarų dėl klaidų kurias esu padarius ir supratau, kad
Visi mano rašyti dienoraščiai nuo 2009 metų (pirmasis - sąsiuvinis su šuniuko atvaizdu, dabar rašomas - su drugeliais).
savo gyvenimo pamokų neišmokau. Nenoriu apie tai rašyti viešai, tačiau taip džiaugiuosi, kad kažkada užrašiau savo jausmus, kad ir kokie jie skaudūs buvo. Tačiau trečiąjį BLOGMO įrašą rašau linksma gaida ir patiekiu Jums savo pačius kvailiausius įrašus dienoraščiuose, kuriuose pilna gramatinių klaidų. Juose nėra tų pamokslų, tiesiog yra įamžintos akimirkos...





Pirmasis įrašas pirmajame dienorašty (pasviru raštu rašomi žodžiai rašyti kadaise, normaliu - šia akimirka):
2009 - 05 - 18, pirmadienis (klaidos netaisytos).
Šiandien turbūt buvo pats nuostabiausias pirmadienis. Susitikau su Karolina! Mes abi ėjom į parduotuve ji nusipirko limonado ir čipsu. Ėjom prie upės paskui abi rašėm dienoraščius, ir skaitėm. Paskui atėjo Gustė su savo žiurkėmis.

2009 - 06 - 28, sekmadienis (klaidos netaisytos). Šie sakiniai rašyti Italijoje. Joje atostogavome kartu su mano šeima ir mūsų draugų šeima (su kuria taipogi šiais metais buvome Prancūzijoje ;D).
Mielas dienorašti 
Šiandien paskutinė diena viloje. Visa diena buvom "Viloje (nesupran". Aš, Ieva ir Ugnė sugalvojom baseine žaidima. Tai labai smagu. Tada žaidėm "oboly" ir "iškila" iškiloi valgėm - Arbata, duona su sviestu ir bandelės. Vakare dalinomes žaislu banku (žaislų banke buvo tokie daiktai kaip pieštukai (norėjome piešti vieną dieną ir nupirko tik vieną pakelį), žaisliukai, kurie būdavo ledų pakuotėse ir t.t.). Aš gavau - pieštukus, magnetukus 2 (boružę ir liūtą).
tu pati kodėl čia padėtos kabutės :D)
2012 - 12 - 24, pirmadienis (klaidos netaisytos). Čia palyginus ne taip ir seniai rašiau, bet šiandien skaitydama apie praeitų metų Kučias garsiai juokiuosi - keistas dar rašymo stilius buvo :DD. 
Sveikas ;D. Ką gi, db esu pas močiutę B., antrame aukšte, viena! Jau esu pavalgius ir pas mus jau buvo atėjęs "Kalėdų senelis". Šalia manęs guli "Merci" saldainis ir lygiai 3 dovanos:
1. Viena nuo močiutės ir senelio Gutauskų.
2. Nuo Giedrės, Manto, Monikos ir Karolio.
3. Ir trečia nuo mamos, tėčio ir Olivijos.
Šiaip vis dėl to jas pakuosiu šiandien, su tavimi (aww, pastebėjau, kad į dienorašti kreipiuosi asmeniu :DD) :). Nereikia to sąrašo (???). Šiandien pasakysiu ir ką gavau trečiadienį ir ką penktadienį, šiandien :). Pirma gal pradėsiu nuo to ką aš padovanojau:
TREČIADIENIS
1.  Dovilei - dirbtinė apsnigta eglutė.
2.  Aistei - dirbtinė apsnigta eglutė.
PENKTADIENIS
Iš klasioku ištraukiau dovanoti Laurynui dovaną (čia aprašiau jį, nes mano dienorašty tai naujas asmuo :D).
3. Laurynui padovanojau galvosūkį ir 4 mandarinus.
ŠIANDIEN
4. Tėčiui ir mamai dekupažuotą dėžutę, o viduje jos nupirkau saldainių Olivijai.
5. Močiutei Birutei ir seneliui Albinui po mano rankų darbo puodelį.
6. Giedrei nupirkau žvakę.
7. Mantui irgi mano gamybos puodelį.
8. Monikai pasiuvau kojinę į kurią pridėjau saldainių :).
9. Karoliui - pakelį saldainių.
RYTOJ, PAS MOČIUTĘ N. DOVANOSIU:
10. Julitai puodelį;
11. Seneliui Algiui puodelį.
12. Močiutei Nynai puodelį.
Na, jau artėja laikas, kai kartu su tavimi pakuosiu dovanas ;)*. O dabar dar pasidarysiu Kūčių burtus. Reikia ant 12 lapelių surašyti berniukų vardus ir Kūčių naktį po pagalvę juos pasidėti. Kalėdų rytą kišti po pagalvę ranką ir ištraukti 1 lapuką... taigi ant lapukų rašaus šiuos vardus (kurį ištrauki bus tavo vaikinas: (:D :D :D patikėkit, šie burtai neišsipildė :D :D :D)
Vardas
Vardas
Vardas
Vardas 
Vardas
Vardas
Vardas
Vardas 
Vardas
Vardas
Vardas
Vardas 
Wow... Daugokai :D Dabar man ant kojų laipioja Karolis su Monikai (pusbrolis ir puseserė), tad kolkas dovanų nepakuoju :D. Bet jau tuoj jie išeis... Tikiuos! Karolis jau varo ją eiti tad... Omaigad, jie ant lovos paukštinimo sėdi ir mušas... Omg, einu kviesti Giedrės (jų mama) kol neužsimuš. Uff...
PAGALIAU!
Na, o dabar dovanos! Taigi, trečiadienį nuo Dovilės gavau, labai fainą lempos formos žvakidę su žvakia ir knifer šokoladuką, kurį iškarto per pertrauką suvalgiau :D. Nuo Aistės gavau oranžinę statulėlę - vežliuką (dar vienas prie mano kolekcijos! :)) ir KINDER BUENO šokoladuką, kurį irgi per kitą pertrauką suvalgiau :DDD. Penktadienį paaiškėjo, kad mano vardą ištraukė ir man dovaną dovanoja Adelė! :O Netikėta, bet užtat dovanos geros :). Iš jos gavau užrašų knygelę su labai gražiu viršeliu :), dar vieną, bet jau lapo formos žvakidę, kuri tamsoje labai gražiai švyti su žvake, ir kalendorių 2013 m. su 2013 m. simboliu - gyvate ir su labai šiltais palinkėjimais atvirutę :). Na, o šiandien dovanos būtų tokios: į rankas paimu labai gražiai perrištą kaspinų kurį dabar atrišinėju, poperius baltas su raudonais paukščiukais :). Atrišu DABAR! Ir tadadadam, čia yra knyga KRISTINOS GUDONYTĖS "Ida iš šešėlių sodo" šiais 2013 m. ji pretenduoja tapti paauglių knyga ir 2 pakvietimai į kino teatrą! Žiauriai geros dovanos iš tėvų! :) Čiūju eisiu į Ana Karenina filmą :)
***
Tika buvau apačioje, visiems parodžiau šią dovaną :). Taigi, kita dovana yra nuo močiutės Birutės ir senelio Albino :). Prie jos priklijuotas kalėdų senelis ;]* Dovana perrišta sidabriniu popieriumi ir įpakuota į švytintį - spalvotą popierių. Na, rišam, žiūrim kas viduj :D. O... Kaip keista viduje dar kartonu apklijuota :D. Ką gi, plėšiam ir jį :D. Jej, čia yra 50 litų vertės "Humanito" knygyno kuponas (jame tik angliškos knygos :(. O aš ir taip jų turiu :D. Bet bus gerai :D. Dar yra saldainių :).
***
Nunešiau apačion, parodžiau :D. Dar pavalgiau pieno su kučiukais :). Hei, hei, hei liko paskutinė dovana nuo Giedrės, Manto, Monikos ir Karolio. Supakuota gražiai :D. Žodžiu, pakuojam :D. Ten guli šokoladinis Kalėdų senelis ir 3D sudedamas drugelis, mėlyni su demančiukais auskarai :). Žodžiu, tuoj Giedrės šeima išvažiuos, tai ir tada parodysiu ką gavau. Šiaip pati geriausė dovana nuo mamos ir tėčio :D. Pasikviesiu Adele, arba Auste arba Luką ir eisim į kiną. O ir knyga įdomi :)*.

Šis dienoraščio lapas smulkiai aprašytas, tačiau tuščias ir savanaudiškas. Labai tikiuosi, kad per šias šventes nebūsiu tas žmogus, kuris lauks jų tik dėl dovanų. Aš netokia! Nors susidaro vaizdas, kad buvau. Pavyzdžiui, 2011 m. Kalėdų dieną įrašas mano dienorašty buvo toks:
2011 - 12 - 25.
Dovanos gautos šiais metais:
  1. Klasėje mano vardą ištraukė, ir man dovaną dovanojo mokytoja - užrašų knygelė ir angeliukas (statulėlė).
  2. Nuo Dovilės - saldainiai, auskarai, segtukas.
  3. Nuo tėvų - USB.
  4. Nuo senelių - rankinė.
  5. Nuo krikšto tėvų - apyrankių darymo rinkinys.
  6. Nuo Valerijos - puzzle ir swarovski.
  7. Nuo Julitos - kvepalai, suknelė, šepetys.
  8. Nuo kitų senelių - daug KINDER kiaušinių.
Aš neturiu jokio nusiteikimo prieš dovanas, jas galima paminėti, bet ne taip lyg tai būtų visos šventės centras. Dėl to ir laukiu šiais metais taip Kalėdų - kad atitaisyčiau padėtį savyje. Vienas iš 2013 metų pažadų buvo tas, kad norėjau išmokti labiau atpažinti tikrąsias vertybes, nebebūti didele materealiste.
PIRMAS PAŽADAS NAUJIESIEMS METAMS - stengtis žvelgti NE TIK į paviršutiniškus dalykus! 
Tikiuosi nebuvo nuobodu skaityti,
Simona :).
P.S. ar rašote dienoraštį? Jei taip, tai nuo kelerių metų? :)

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Koks fainas įrašiukas, privertei mane išsitraukti savo dienoraščius. :D
Pati dienoraščius rašau nuo 2008.09.25 . Senokai. :D

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Vau - seniai, seniai jau čia ;D Ačiū :))

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Aš dienoraščiais visada žavėjausi, bet mano istorija netokia įspūdinga kaip tavo ar Patricijos... :D Anksčiau rašiau tuos dienoraščius, bet tai greitai pabodosdavo, todėl nieko ypatingo ten, bet taip aktyviau rašau tik nuo 2012 (turėjau dienoraštį, kur dienai lapelis skirtas, todėl kiekvieną dieną rašiau). Nuo 2013m. rašau ne visada, bet kai noriu, todėl tas dienoraštis šiek tiek kuklesnis, bet laabai nuoširdus.

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Na, tame ir esmė dienoraščio - nesvarbu, kiek rašai - svarbu, kad nuoširdžiai ;D. Gėda, tačiau ka-kada mano dienoraščio lapai buvo susieti tik su materialiniais dalykais ;//