2013 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienis

2013 m. liepa

Liepa praėjo. Šį mėnesį buvau Lietuvoj, bet ir čia būti buvo gera, netrūko veiklos. Aišku visada būna NOLIFE (kai visą dieną Simona sėdi prie kompiuterio) dienų, bet šiaip viskas buvo gerai ir šiandien tą gėrį apžvelgsiu, kaip ir praeitą mėnesį. :)

Veikla:
Dvi pirmos savaitės buvo paprastos, ramiai praleistos Vilniuje :) Kažkurį savaitgalį lankiausi kaime...









Aš tiesiog negaliu nenufotografuoti tokių skanių pusryčių.

Šita nuotrauka vaizduoja kaip aš gulėdavau pas močiutę ant pievos galvojant apie nieką...
Vėliau penkioms dienoms išvažiavau į SUPER stovyklą, kurioje buvo taip nuostabu, kad kitą savaitę penkioms dienoms vėl ten pasukau. Ir apie tą stovyklą jau ruošiamas įrašas... :)
Po jos savaitgaliui išvažiavau į Anyksčius, kur vyko jų miesto dienos. Ėjau į mugę, į knygyną, o vėliau aš, mano sesė, pusbrolis, puseserė ir mūsų tėvai važiavome pasivažinėti garsiomis Anykščių rogutėmis vasarą!
Močiutė, Olivija ir aš per Anykščių dienas
Na, o paskutines trys liepos dienas jau žinot kaip praleidau... apibendrinimas - Simona įsijaučia į vasarą! :)

Perskaitytos knygos:


  1. Lauren Oliver "Pandemonium"
  2. Rachel Renee Russell "Prietrankos dienoraštis. Penkta dalis"
Che, che... na, su knygomis šį mėnesį nedraugavau. Prisipažinsiu, kad kompiuteris buvo geresnis draugas. Ir prisipažinsiu, kad tai nėra gerai. Vis dėl to dabar yra vasara ir skaitau tik malonumui, tad... tikrai neprižadu, kad rugpjūti bus apvalesnis skaičius. 

Žiūrėti filmai:


  1. "Atskalūno laiškai"
  2. "Bjaurusis aš 2"
  3. "Hačiko. Šuns istorija"
  4. "Jaunosios melagės" ketvirto sezono pora serijų.
  5. "Kerėpla" du sezonai.
  6. "Naujokė" pirmo sezono pora serijų.
  7. "iCarly" pati pirmoji serija.
  8. "Pasiutusi mergiotė"
  9. "Ir vėl tu"
  10. "LOL" jau kelinta kartą peržiūrėtas :)
Bet bent jau su filmais ir serialais viskas pasikeitė :). Aišku, dauguma jų peržiūrų buvo kartu su Austėja :) Labai visiems rekomenduoju peržiūrėti filmą "Atskalūno laiškai", tai vienas tobuliausių mano matytų filmų... beje, jame vaidina Emma Watson (jei nieko nesako, tai pasakysiu tik tiek - HERMIONA)! "Pasiutusi mergiotė" ir "LOL" yra tie filmai, apie paauglius, kuriuos lengva žiūrėti. Kurių daug kas ieško lengviems, kartu su drauge praleistiems vakarams :).
Dainos:

Kaip ir praeitą mėnesį, taip ir šį - savo telefone turiu muzikos grojaraštį, kurio tikrai dažnai klausau... ir yra toks dalykas, kaip albumas DAŽNIAUSIAI GROJAMI, kuriame galiu pamatyti dažniausiai klausomas dainas telefone. Tam ir yra ši skiltis, kad parodyčiau liepos mėn. pagrindinę savo klausomą muziką.

1.  Basto & Yves V "Cloudbreaker"
Galima sakyti, kad tai praeitos vasaros muzika, bet mano telefone daug "senų" (kabutės dedu suprantantiems žmonėms, kad muzika niekada negali būti sena) dainų atgyvena. Būtent šita daina mane puikiai pakrauna, ypač tingiais rytais, kai kažkur vėluoju... na ir kas be ko, aš - atsiminimų žmogus. Ši daina man puikiai primena praeitos vasaros akimirkas...
2.  Thirty Seconds To Mars "Closer To The Edge"
Thirty Seconds To Mars... Tikiuosi, kad jie kada nors dar grįš į Lietuvą, nes kai jie čia buvo, buvau dar per maža eiti į tokius koncertus ir tada man jie nepatiko... bet dabar... jie nuostabūs! O šita daina... jau beveik moku žodžius atmintinai :)
3.  Senoji Mokykla "Oldstars"
Štai mano grojaraštyje skamba ir lietuvių muzika ir ne, tai ne Radži, o tai super gera repo grupė "Senoji mokykla". Nesu nebuvau didelė šio muzikos stiliaus gerbėja, bet kiekviena gyvenimo nuotrupa keičia tavo požiūrį net į muziką! Ši daina man beprotiškai primena vieną stovyklos naktį, kuri bus būtinai paminėta kituose šio blog'go įrašuose :).
4.  DJ Frankie Wilde "Shadow"
DJ Frankie Wilde... Lietuvoj jis tikrai nėra žinomas, bet mano muzikos grojaraštis puikiai atpažįsta jo muzikos manevrus. TOBULA muzika. TOBULAS skambėsys. Tai įrodo, kad geri DJ kuria nevien garsius bumčikus. Jie kuria ir gražią, atpalaiduojančią muziką.
5.  Jason Mraz "Dynamo Of Volition"
O jau ši daina GRYNAI primena stovykla. Nemoku įvardyti jausmo, kuri jaučiu klausydama šios dainos, nes jis toks savytas... ir tikrai nežinau kaip ši daina atrodo iš šono. Žinau tik viena, kad būtent ši daina primins man 2013 m. vasarą :).
6.  Calvin Harris "Drinking From The Buttle"
Manau, kad šios dainos garsus atpažįsta kiekvienas. Arba ne. Man tai yra paprasta pop bum bum stiliaus muzika (taip aš tokias dainas vadinu), kuri tiesiog suteikia gerą nuotaiką :)

7.  Jason Mraz "The Woman I Love"
Man ši daina vėlgi, primena stovyklą, bet tuo pačiu tai yra labai graži, rami daina, kurios tiesiog gera klausytis :)
8.  Jonathan Clay "Heart On Fire" (LOL version)
LOL. LOL. LOL. Gero filmo gera muzika. Ir vėl gi ji man primena stovyklą (ir filmą!), kai viena mergaitė turėjo atsivežus gitarą ir ja mums grodavo (ir dainuodavo!) šią dainą, dėl kurios mes alpom ;D Galbūt daug kartų ji klausyta yra dėl to, kad daug kartų reikėjo tai merginai priminti žodžius, bet šiaip ar taip, ši daina šios vietos verta :).
9.  Gigi D'Agostino "Blablabla"
Greitai žingsniujant gatve, nes vėluoji į kažkokį susitikimą... štai tada man ši daina puikiai tinka!
10.  Mister Lies "False Astronomy"
Stebuklinga daina. Kitokia. Skirtinga. Stebuklinga.

Nauji pirkiniai:
Naujas šalikas (nežinau kaip tas daiktas kitaip vadinasi :D), bliuskutėėė ir džinsai :)
Nauja maikutė.
Apie rugpjūtį:
Daug kas sako, kad rugpjūtis yra liūdniausias mėnuo, nes jau noromis nenoromis galvoji apie mokyklą, o linksmybės senka... na, o man taip tikrai nėra (nes apie mokyklą galvoju ir birželį)! Rugpjūtis visada turi gražiausius prisiminimus iš vasaros, nes būtent per jį aš susigriebiu, kad aš dar nepailsėjau, o tai padaryti privaloma per vasaros atostogas! Reikia atlikti visus tuos MUST DO, dalykėlius, atsidžiaugti Saulės spinduliais, šiltu oru ir maudynėmis (ko beje šiuo metu daryti negaliu)... liko dar visas mėnuo! Įsivaizduokit, kaip būtų fainai, kad tokį laisvą mėnesį duotų pvz: sausį... juk Jūs atsidžiaugt negalėtumet! Įsivaizduokit, kaip lėtai mokykloje slenka lapkritis... Rugpjūtis - tai ištisas mėnuo, per kurį dar galim nuveikti daaaug, daaaaug... nežinau kaip Jūs, bet šį mėnesį pasiryžtu mažiau sedėti prie kompiuterio. Apie valandą - pasapliavoti šitam blog'ge kažką, paskaityti kitų blog'gus... daugiau laiko, jeigu reikia peržiūrėti Pretty Little Liars :) Linkiu visiems nuostabaus rugpjūčio, neburbėkit labai... džiaukites vasarą! Ir nežinau kaip Jums, bet bent jau man patinka ruoštis rugsėjui - eiti apsipirkti visais tais sąsiuviniais ir t.t. :)
čiaooo,
liepos Simona.

P.S. Atnaujinta puslapiai "Tikslai" ir "Niekada nepamiršti".
P.P.S. Ačiū Simonai, kuri padėjo susitvarkyti su komentarais :)