2013 m. rugpjūčio 22 d., ketvirtadienis

Paskutinis įrašas (juokauju)

Arba ne. Arba taip. Paskutinis įrašas...ką jame turėčiau paminėti? Pasakyti, kad tikiuosi, jog rytoj bus nepaprastai saulėta diena, be jokių nebūtingų dalykų vasarai. Niekada netikėjau, kad 2012 metais bus Pasaulio pabaiga. Tai tiesiog buvo paprastas vaikų prasimanymas ir puikus dalykas visiems video žaidimų ir filmų (na, gerai. Filmas "2012" buvo geras) kūrėjams. Tai buvo lyg manija. O dabar, kai yra mokslininkų faktai - niekas nebejuokauja. Bet aš netikiu, kad rytoj tai bus. Ne, tikrai ne. Nebent pasaulio pabaigai būdinga (iš mano pusės):
  1. Nenorėjimas miego;
  2. Žiūrėjimas vieno ir to pačio video per YOUTUBE;
  3. Nenumaldomas noras šokinėti ant batuto;
  4. Didelė trauka prie žemės;
  5. Per didelis dėmesio suteikimas į Pretty Little Liars;
  6. Greitas praeinantis laikas;
  7. Juokingos akimirkos;
  8. Plaktos grietinėlės troškulys;
  9. Juodaplaukės bajeriai.
Šiuo metu esu Ukmergėj, pas Austėja. Šiaip, čia linksma :) Yra Austėjos pusesėrė (pavadinkime ją juodaplauke) su kurią nebus ne linksma (iš gerosios pusės, bet yra ir blogų niuansų). Atvažiavau čia antradienį ir būsiu iki sekmadienio. Žinot, tą jausmą, kai sėdi kokioje nors itin nuobodžioje pamokoje belaukiant vasaros ir tau į galvą grūdasi praeitos vasaros akimirkos?
Na, tai aš noriu, kad iš šios savaitės akimirkų būtų daaaauuug (jeigu tos akimirkos pravers ir rytoj nemirsim) - šokinėjimas ant batuto naktį, žiūrėjimas naktį "Austin&Ally", valgant "Daim" su beprotiškai daug grietinėlės (8). Aišku, niekas nepralenks kritimo nuo batuto ant žemės (4 punktas)... Austė filmavo kaip aš "aukštai" šokinėju (3) ir tiesiog aš taip pašokau, kad net kritau žemėn. Ant kairės rankos. Gaila tiktais, kad taip išsigando dėl manęs (aww), kad metė tą telefoną ir bėgo prie manęs. Taip pat kritau nuo hamako, nes juodaplaukė ant jo šoko, kai aš gulėjau ir nuo sūpynių, kurios buvo man kiek per mažos ir kai stabdžiau - keberiokšt! aš gulėjau ant žolės su išpurvinta žalia maikute (kurią noriu priminti, pi
rkau iš savų santaupų). Kadangi laikas taip greitai eina (6) stengiames nemiegoti naktį (1), o geriau plepėti apie bereikšmius dalykus valgant traškučius su padažu (žinot, tuo skaniu, kur reikia miltelių ir grietinės :D) ir geriant avietinę LIPTON arbatą. Kaip aš tuos devynis mėnesius to pasiilgsiu (bet aš pozityvi ir į mokyklą žiūriu iš gerosios pusės (bent jau stengiuosi taip daryti))... Taip pat mane (mane ir Austėją) yra užvaldžius viena daina ir jos klipas (2) ir mes tą klipą per naktį peržiūrėjom nežinia kiek laiko... Šiandien pradėjus žiūrėti naują Pretty Little Liars (5) seriją, ją tuoj pat sustabdėm ir bėgom į parduotuvę kažko nusipirkti skanaus ir žiūrėti valgant, nes ji verta didesnio malonumo (aš taip ir žinojau, kad RED COAT yra (jeigu nematėt - nenoriu išduot :D)...). Bet tai nėra keistas reiškinys tiesą pasakius, bent jau aš visada buvau pamišusi dėl šio serialo :D.Juokingų akimirkų (7) irgi tiesą pasakius netrūksta. Ypač su juodaplauke (9)... Tarkim žiūrim filmą, o kai ji ateina perjungiam jį į Hitlerio kalbą, kad ji išeitų ;D Arba apsimetam, kad miegam (visą pusvalandį), kad jai atsibostų laukti ir ji tiesiog išeitų :DDD. Žodžiu, Austė laukia kompiuterio, kad galėtų eiti rašyt savo įrašo į blog'gą, tad užleidžiu jai kompiuterį :))
Čiaooooo,
Paskutinė Simona (juokauju).
P.S. Rytoj nieko nebus! I hope.
P.P.S. Ukmergėj žiaaauuuriai pigus knygynas! Nusipirkau "Persio Džeksono" pirmą dalį knygą :)))) Verdu, arbatą, Austė eina rašyt, o aš skaityt (kolkas "Kaulų miestą") :)
P.S. Dar žaidėm MONOPOLĮ. Spėkit, kas laimėjo :)

2 komentarai:

psychotic girl rašė...

Pralinksminai mane su pasaulio pabaiga. Iš vis aš apie ją sužinojau gal vakar (o taip Berta tikrai neatitrūkus nuo realybės). Man nieko išskirtinio nesijaučia. Kaip tik esu ypač atsipalaidavus, leidžiu įgimtam liūdesiui ir melancholijai apgaubti mane. Tačiau taip pat neužmiegu! Haha, manau tai dėl to, kad pilnatis.
P.s. Kaip pavydžiu dėl knygyno!:)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Gerai, kad tos "pabaigos"nebuvo ;D A2i8 u= komentar1 :)