2013 m. rugpjūčio 12 d., pirmadienis

Lazy Days

Ką aš dabar darau? Klausausi kažkokio amerikiečių kanalo skleidžiamų garsų per kompiuterį (užpildo tylumą, kuri skendi aplink mane) ir laukiu kol pagaliau tas garsas nebelūžinės, nes 3 valandą nakties prasidės iškilmingieji 2013 metų Teen Choice Awards!!! O iki ceremonijos liko dvi valandos, penkiolika minučių. Galėčiau miegoti, bet... neužmigčiau, o jeigu ir per stebuklą taip atsitiktų, žadintuvas tikrai manęs nesugraudintų - miegočiau toliau. Tad naktibildiniškauju (man patinka šis nebūtas žodis) ir ieškau bendraminčių (juokauju, neieškau)! Šiuo metu dar skaitinėju kitų blog'gus, nes dėl savo kaltės visą savaitgalį negalėjau prisijungti prie kompiuterio, todėl dabar - kaifas.
Čia mano pinigai matosi, o vidurį Adelės skola man. Įrodymas, kad Monopolį galima laimėt neturint tamsiai mėlynų ir žalių gatvių :)
Ilgai nerašiau. Pasiaiškinimas paprastas - ar Jums įdomu skaityti apie mergaitės nuotykius, kuri tiesiog sėdi prie savo kompiuterio? Jeigu taip, dabar tuos "nuotykius" ir skaitote :). Šią savaitę ilsėjausi - skaičiau knygas, ketvirtadienį buvau pas Adelę... O, apie Adele! Du kartus žaidėme monopolį! Ir spėkite,
Čia jau iš antros partijos skolų lapelis. Visos skolos yra Adelės ir jos skirtos man. Žinoma, aš laimėjau turėdama visus 500 litų banknotus ir palikdama pustuštį banką.
"Panelės" rugpjūčio numeris. Įdomiai tos skardinės :D
kas du kartus buvo nugalėtoja? Ogi panelė Simona A. iš Vilniaus! Du kartus (azarto apsėsta)!  Taip pat nusipirkau pas ją važiuojant naują "Panelės" numerį. Keista pasirodė, kad Gjan tokio pobūdžio žurnale ant viršelio puikuojasi, norėjosi paskaityti, ko jau ten jos klausinėjo... aišku, jos interviu normaliausias buvo... o dėl ko yra perkama "Panelė"? Kad pasijuokti. Nes bent jau aš ir Adelė vartydamos šį žurnalą juokėmės iki nukritimo. Šiaip "Panelė" yra geras žurnalas, tiesiog reikia jo turinį priimti su juoko gyslele :). Kai aš su žurnalistikos bureliu buvome "Panelės" redakcijoj buvo visai linksma pabendrauti su Orijumi, Jurga ir Augustu. Linksmų plaučių žmonės, mokantys Pasaulį įrėminti keistuose ir juokinguose rėmuose. Bet grįžkim prie temos - žvengėm ilgai ir garsiai. Jeigu nusipirksite šį numerį (arba paimsite seną) ir skaitysite jį su drauge... Oj, oj. Skaitykite ant žemės, nes nuo lovos galit skaudžiai nukristi.

Taigi, šią savaitę ilsėjausi. Daug laiko praleidau su sese žaidimų aikštelėse, daug laiko praleidau beviltiškai skambinėdama draugėms ir klausinėdama - ar jos Vilniuje? Gerai, kad bent jau Austėja šiandien grįžo ir rytoj laukia popietė ant hamakų besigrožint miesto panorama (naujai atrasta kavinė :)). Įdomu ar neužmigsiu tam hamake, nes šianakt beveik nemiegosiu..
Jau rodo mėlinajį kilimą per TCA, žiūrinčių skaičiukas auga tiesiog akyse. Bet bent jau manęs mėlynasis (ne, ne raudonasis, jis yra gryyynai mėlynos spalvos) kilimas nedomina, laukiu apdovanojimu :)

Dabar pakalbėkime apie stebuklingoj Simonos Narnijos balkoną. Čia Simona praleisdavo šią savaitę nuostabiai paprastus (bet ne prastus) vakarus su knygomis, kakava ir Austėjos dovonota pliušine avyte :) Žinot, taip faina įsitaisyti balkone ir tiesiog sedėti jame? Su knygomis, dienoraščiu, draugėmis, kompiuteriu ar maistu. Pasijunti taip jaukiai. Tiesiog nemoku paaiškinti šio jausmo. Svarbu gerai įsitaisyti ir pasijusti lyg būtum ramybės oazėje... o jau tada ir esi tikrų tikriausioje ramybės oazėje. ;)

Žinot, visada sakiau, kad suktis virtuvėje yra smagu. Tu gali sukurti įvairius šedevrus! Šedevrus ne kitiems, o sau... tarkim aš darant kakavą vietoj cukraus dedu medų... ir bent jau man skonis su medumi yra daug artimesnis. Ir tai yra manasis šedevras. Bet pasirodo, kad suktis virtuvėje man patinka tik su saldžiais dalykėliais. Tarkim šiandien bandžiau iškepti svogūninius blynus, nes valgyt labai norėjau, o sumuštiniai pabodo. Receptukas štai toks:
Reikės:
Geriau Simonai yra daryti tokius pyragelius su kondensuotu
pienu. Tiesiog nusiperki šaldytos tešlos, ją atšildai, užpili kondensuotu
pienu, sulankstai ir į orkaitę penkiolikai minučių. Super pusryčiai :)
Dviejų svogūnų;
Mažo kiaušinio;
Kupino šaukšto majonezo;
Druskos;
Kupino šaukšto miltų.

Gaminimo eiga:
Sutarkuojame svogūnus ir į tą patį dubenėlį, kuriame guli tarkuotas svogūnas sudėti visą kitą ir gerai išmaišyti. Kepti ant aliejaus.
Ir spėkite kas atsitiko darant šios blynus? Simona apsiverkė šešis kartus. Nuo svogūnų. Tada ji nusiplaudavo akis ir stovėdavo užsimerkusi. Ir taip šešis kartus. Jau, tikrai šefpovarė. Šiaip buvo skanu, bet gaminimo eiga visai nepatiko :D
Arba dar moku padaryti skanų sumuštinį. Priimsit į restoraną dirbti virėja?
Kol dar yra laiko papasakosiu apie Austėjos gimtadienį, kuris vyko rugpjūčio antrąją dieną. Kadangi dauguma Austėjos draugių buvo ne Vilniuj, be didelių ceremonijų susitikome Oze paminėti šios dienos. Pagal Austėjos prašymą padovanojau jai "Prietrankos dienoraščio" penktą dalį, skirtuką knygai (ant kurio buvo labai gera frazė - Laivui saugiausia stovėti uoste. Bet juk ne tam laivai sukurti?) ir žinomą aprašinėtą palinkėjimais maišelį (mėgstu susireikšminti) :)
Maišelis iš vienos pusės. Labai jau gražus, negalėjau nenufotografuoti :D
Maišelis iš pusįs, kurią aprašinėjau (nu koks per klausimas ar mėgstu fotografuoti atvirkščiai? Nu taip, aš mėgstu fotografuoti atvirkščiai. O kąąąąąąąąąąąą?)
Knyga ir skirtukas :)
Pirmiausiai nusipirkusios spragėsių ir pepsi ėjome į kiną - SMURFAI2. Fains filmuks. Toks smurfiškas :) Vėliau ėjom taip apsižvalgyti po parduotuves, į knygyną, pavalgyt...



Kaip atrodau su akiniais??? Nes vasarai buvau juos užmiršus... neitin gerai matau lentą, tad vėl reikės juos dėtis ;//
Kavinėj belaukiant maisto
Geras daikčiukas, jei moki juo naudotis.

Smurfų karalystė...
Su Džeronimu tyriam bylą - kodėl vienu metu išleido iš karto dvi GELEŽIES FĖJŪNŲ serijos dalis?
Štai šitas. Prieš valgį buvo tik pirma ir antra dalis. Kai pavalgėm ir grįžom į knygyną iš karto atsirado trečia ir ketvirta knygos dalys.
Pirmas planas - matome Austėjos gėrimą, plaukų dažiklį, mano kavytę. Antras planas - matome Austėja, kurį mėgsta NOlife'inti per savo gimtadienį. Trečias planas - žavi porelė, kuri galvojo, kad fotografuoju juos. Ištikro fotografavau dovanų maišelį...




Po OZO nuėjom pas Austę į svečius. Jos mama iškepė picas ir visos keturios (aš, Austė, jos mama ir jos močiutė) žiūrėjom serialą "How I Met Your Mother", kurį Austėja vis bando man įbrukti. O vėliau... Austėjos kambario grindys buvo išklotos laikraščiais ir aš mėlynai su tuo laku, kur nupirkau dažiau Austėjos plaukus. Priminkit, kad aš niekada nebūčiau kirpėja.
Mano kūrinys ant Austėjos galvos :D
Austėjos kūrinys ant mano galvos. Visai nieko. Su šukom, kurios pamelynavo, besistengdamos iššukuoti mano plaukus ir su dažų flakonėliu :)
O dabar geriausias juokas. Po tų plaukų dažytuvių rankinėje neberadau akinių. Tad atgal į Ozą ieškot. Gerai, kad radom, bet ėjom su tokiais plaukais. Gaila, kad neapsimetėm klaunėmis, būtume uždirbusios pinigųųųų ;)

Taip pat su šiuo įrašu noriu padėkoti visam ketvirčiui šimto žmonių, kurie mane seka - AČIŪŪŪŪŪŪŪŪ. Keista, kad taip ilgai nerašai, o tuo metu atsiranda naujų žmogiukų, kuriems patinka tai, ką tu rašai. Šiltas apkabinimas visiems :) Ir štai, apačioj labai gražus kūrinys Jums... gero pirmadienio!

Beje... neseniai TD buvo laiškų akcija, kurią rengė dabartinė TD mama :) Žinoma, aš toje akcijoje sudalyvavau. Laiškas jau parašytas merginai, kuriai aš pirma turiu rašyti ir rytoj bus išsiųstas... ir man labai patiko rašyt tą laišką! Nors šiek tiek persistengiau kvepindama lapą kvepalais ir kelios raidės gražiai paplaukė (ups...), bet tikėkimės, kad mergina to nepastebės (jeigu taip įmanoma) ir nusišypsos, nes juk tai pirmas mano normalus laiškas :) Manau, kad visas šitas reikalas man patiks ir lauksiu laiškų :) Ir jeigu kas nori turėti dar daugiau susirašinėjimo draugų (kaip pavyzdžiu AŠ), parašykite man e. laišką į simona.aleksandraviciute@gmail.com su savo adresu ir aš Jums atsakymą parašysiu jau tikruoju paštu :)

Bučkis,
laukianti (bet nesilaukianti) TCA Simona.

8 komentarai:

Sil. rašė...

Buvo idomu paskaityti apie tavo kasdienybę! :) Noriu paklaust, kur pirkai ir kiek kainavo tie purškiami dažai? Jau seniai ieškau mėlynų dažų plaukam, bet kolkas nesėkmingai...

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Jų yra pirkti "dougle" už devynis litus. Tiesiog paklausk ten tų pardavėjų, ar galėtų parodyti, kur yra nuplaunami plaukų dažai (nes šitie, kur yra nuotraukoje nusiplauna po pirmo plovimo) :)
Ačiūūūū :)

Sil. rašė...

O kokių dar spalvų ar atspalvių yra? :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Mėlyna, raudona, juoda, rožinė ir geltona :)

Sil. rašė...

Ačiū labai! :>

Anonimiškas rašė...

kaip padarai kad blogo sone tai ka dedi buna juodam fone??? prasau padek

^^ Simona ^^ rašė...

Įdomus įrašas. :)
O dėl laiškų akcijos, tai žinok, kad tau atiteko labai įdomi panelė. :) Aš su ja taip pat jau ilgą laiką susirašinėju. :) Laiškai yra gerai! :D

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Anonime, reikia nustatyti šabloną UAB FANTASTIKA. Jei dar liks neaiškumų parašyk man į facebook'ą (simona alexandraviciute) arba į el. paštą (simona.aleksandraviciute@gmail). :)

Simona, jo... bet aš bijau, kad pasirodysiu kaip kvailė :D Aišku, kartais tokia ir esu, bet... žodžiu. Ačiū :)