2013 m. rugpjūčio 1 d., ketvirtadienis

Trys dienos sodyboje

* Šį įrašą rašiau vakar tik pamiršau įkelti ;//

Sveiki :) Kaip aš dabar atrodau? Įsivaizduokim: Sėdžiu savo kambaryje, susikūprinus ant nepatogios kėdės, ant kojų padėtas įkaitęs kompiuteris. Tik ką išlindusi iš po šilto dušo su dideliu turbanu ant galvos ir apsivilkus per didelį mamos chalatą. Fone groja rami RELAX muziką. Žiauriai skaudą gerklę ir kairę ausį. Pati sau prognozuoju anginą, nes seiles ir maistą vos praryju. Ar galiu nors vieną vasarą neapsirgti? Arba jeigu jau apsergu, tai galima ne angina? Nes jai aš jau rimtai alergiška. Penktadienį važiuosiu pas daktarę ir laaabai bijau (nors tiesą pasakius net dantistas su gręžtuvu manęs negąsdina). Bijau ne jos, o jos galimos prognozės. Angina sergu itin dažnai - 2-3 kartus į metus (:/) ir gali būti, kad man teks atlikti operaciją ir išpjauti tą anginą. Kaip ir viskas gerai, bet vasarą??? Mano draugė per šią ligą gulėjo ligoninėj savaitę (žiemą galėčiau gulėti ir dvi)!!! Praeitais metais atvykus į Palangą jūroje negalėjau maudytis tris pirmas dienas, o šiemet tas pats buvo kai Austėja-Ema (praeitais metais Austėja su manimi važiavo į Palangą) apsigyveno pas mano močiutę trims dienoms su manimi sodyboje. Austėja, ar tu koks ligų talismanas :D? Nes jau graudu darosi... Na, bet tos trys dienos be maudynių (tik pirmąją dieną maudėmės ežere) irgi buvo... geros. Tiesiog laaaabai ramios. Pavadinčiau jas filmų, serialų dienomis :D Žinoma, kad ir daug skaitėm. O tai yra vienas didžiausių mūsų hobių atsižvelgiant į tai, kad į knygų mugę ėjome abi ir aš nusipirkau dvylika, o ji keturiolika knygų! Taip pat Austėja neseniai grįžo iš Slovakijos ir lauktuvių parvėžė laaaabai mielą ir gražią pliušinę avytę-pagalvę, su kuria apsikabinus nuo šiol skaitysiu knygą. Kaip ji arodo? Nuotraukos apačioje -.-



Kadangi kartu buvome trys dienas atlikome ir keletą punktų iš MUST DO sąrašo. Tiesa, juos šiek tiek patobulinome :)

  1. Nemiegoti visą naktį buvo paversta į NEMIEGOTI IKI ŠEŠIŲ RYTO. Austėja būtų ištempus ilgiau, bet aš jau tiesiogine prasme lūžau. Visą naktį žiūrėjom įvairius serialus (nepamirštant ir Pretty Little Liars) ir filmus. Vieną kartą teko apsimesti, kad miegam, nes ėjo mūsų tikrinti ir buvo žiauriai sunku, nes dar nebuvom persirengusios naktinių, saldainiai ir jų popieriukai buvo sumesti ant lovos ir kai reikėjo staigiai apsikloti, kad viso šito nepamatytų reikėjo dar išlankstyti antklodes... be garso!
  2. Candy Party buvo paversta į JUNK FOOD PARTY. Nes mes turėjom daug labai skanaus maisto ir nusprendėm, kad toks vakarėlis bus smagesnis :D. Maistas buvo toks - kepta česnakinė duona, česnakinė bandelė, tokios bulvių lazdelės (ale čipsai), sultys, limonadas, sirupas (limonadui užpilti), OREO sausainiai, AUKSINIO RAKTO saldainiai, guma - arbūziukai... tai ne visas maistas, kurį turėjom, bet tik tiek sugebėjom suvalgyti :D Šis vakarėlis buvo darytas per mūsų bemiegę filmų naktį :)
  3. IŠKYLA ir ŠOKIAI nebuvo atlikti, bet vasara dar nesibaigia :)
Su Austėja laikas ėjo labai greitai. Ji, aš, Ugnė (mano klasiokė gyvenanti šalia) ir Ugnės sesė kelionei į parduotuvę sugaišom valandą ir keturiasdešimt minučių! Ėjome lėtai, parduotuvėj negalėjome apsispręsti ką pirkti, o poto far nusprendėme nueiti į žaidimų aikštelę bei patikrinti ar ežere vanduo šiltas... močiutė jau išsigando, ką mes ten taip ilgai parduotuvėj perkam?
Dar smagi dalis buvo supynės esančios kaimynų sode :D Ten nežinia kiek laiko praleidom, nes ant jų taip faina suptis ;DDD
Kažkaip keistai atrodau :D Čia aš (kur keistai žiūri į dangų), Austė ir mano sesė :))
Nuotraukų kur supomes yra laaabai daug, ypač Austės, nes aš ją be paliovos fotografavau, bet ji mane tiesiogine to žodžio prasme mane nužudytų, jeigu sužinotų, kad nuotraukos yra paskelbtos viešai :D
Čia pavyzdys, ką mes darydavome, kai aukštai įsisupdavome... stipriai laikaisi rankomis ant turėklų, galvą ir nugarą atlenki žemyn, užsimerki ir oaaahhh. PALAIMA :)


Kaip nuo šiol reikia valgyti gumą-arbūzą? Šitaip. Gražiau ir įdomiau.
Prieš išvažiuojant iš sodybos dar darėme ilgą fotosesiją. Tik Austėja joje dalyvavo tik kaip fotografė ;//

Per šias dienas padarėme net 246 nuotraukas (pusė jų teks ištrint ;//) ir jas tikrai gerai praleidome. Ačiū, Auste :)

Tratatingoji Simona.
P.S. Skaitau Laurie Oliver "Requiem"



2 komentarai:

^^ Simona ^^ rašė...

Su gera kompanija, laikas visada būna smagus. :)
P.S.: Nuimk nuo komentarų saugos kodą, nes labai nepatogu komentuot. :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Labai norėčiau nuimti, bet nežinau kaip ;DDD