2013 m. rugpjūčio 30 d., penktadienis

One Direction nėra blogai :)

One Direction
And we danced all night to the BEST SONG EVER
We knew every line now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her (arba THIS IS US FILM)
'Cause we danced all night to the BEST SONG EVER...

Ir jeigu aš dainuoju šią dainą Jūs žinote kur buvau. Prisipildžiau tiek gerų emocijų... tiek blogų. Gerai jau gerai... daugiausiai gerų. BET įsiūčio netruko. Bet viskas iš pradžių. Taigi, istoriją apie mane ir ONE DIRECTION prasideda taip:
Prieš filmą kalbėjomes su šitomis merginomis :). Dar vienas šio
filmo pliusas - kadangi susirenka daug žmonių mėgstančių tą
patį, galima susirasti draugų :)
Kažkada facebook'e buvau aktyvi like'intoja ir laike'indavau kur papuola. Kadangi daug draugų mėgo puslapį HARRY STYLES, aš irgi jį pamėgau (arba kitaip sakant palike'inau). Galvojau, kad ten kažkokie Hario Stiliai ar kažkas panašaus :D. Taip pat buvau paspaudusi LIKE ant visokių mergaičių ir panelių plepaliukų puslapiukų (na, žinot visus tuos puslapius :D) ir kartą vyko kažkas panašaus į - "Geriausio daininko\dainininkės\grupės rinkimai". Žodžiu, buvo padarytas koliažas su įvairiomis pop žvaigždžių nuotraukomis (Miley, Selena, Bieber ir t.t. ir t.t.) ir sunumeruotas, ka
d ant komentarų galėtume paspausti už labiausiai patinkantį variantą (išsirinkite kur spaudžiate LIKE - 1. Miley. 2. Demi, 3.Nicky ir t.t.). Ir šalia penkto numeriuko buvo užrašyta 1D. Tiesiog. O nuotraukoje ties numeriu šypsojosi penki vaikinukai. Aš galvojau, kad ten jie sukūrė tą 1D kiną (kaip būna 3D ar 5D) :D. Bet prie ko jie tada yra šalia tų POP žvaigždučių? Google pagalba sužinojau kas jie tokie, paklausiau tuometines jų dainas. Tiesiai šviesiai? Visiškai nepatiko. Ne mano skonio muzika ir tiek (nusprendžiau kai paklausiau WHAT MAKES YOU BEUTIFUL). Ir kuriam laikui Juos pamiršau. Po kurio laiko visiems jau atsibodo HEITINT Bieberį, reikėjo naujo taikynio. Tad kodėl nepaėmus penkių panašaus stiliaus berniukų ir pradėti apie juos "gražiai" kalbėti? Niekada nepriklausiau tai HEITINIMO bangai, tad kai pradėjo jų nemėgt mano gyvenime niekas nepasikeitė. O jie populiarėjo. Naujos dainos, nauji top'pai. Ir kai išėjo jų daina Live While We're Young pažiūrėjau jų video. Jis man daug labiau patiko nei daina, buvo toks linksmas ir vasariškas :D
Man atrodo čia net neteisingai buvo parašyta ant mano kojos :D
Na ir poto kai nebūdavo ką veikti žiūrėdavau jų muzikos klipus... o ketvirtadienį su Austėja nuėjome į jų filmą - "One Direction: This Is Us". Atėjom prieš valandą su pusę, nes įsivaizdavom, kad vėliau nusipirkti spragėsiu tikrai negalėsim nusipirkt. Ir tiesą pasakius, atėjusios pakankamai anksti vis tiek vos nusipirkom spragėsių ir Colos, nes visi pirko, kad gautų dalinamus filmo plaukatus :D. Kadangi vingyje jau prieš tiek laiko nebuvo kur atsisėst, sėdom ant žemės :D. Jūs neįsivaizduojate kas ten dėjos. Maždaug, visos tokios - Directionerė? Hug (aš vos išlaikiau vidutinę dėžę spragėsių, didelį Colos puodelį, plakatą, tašę ir megztini. Bet jeigu Hug tai Hug :))? Kuris narys labiausiai patinka (vienareikšmiškai - blondinas)? Ar galėtum pasirašyti jei patinka tas ir tas narys arba šita pora? Žodžiu, vienon krūvon suėjo daug šios grupės gerbėjų. Tiesa, buvo ir ne tik gerbėjų... įsivaizduokit, ateini pažiūrėti filmo, o Jums už nugaros klykia - Jūs tokios ir tokios, kad tai žiūrit, Jūs klausotes NEmuzikos ir t.t. Bilietas į šį filmą kainavo dvidešimt du litus, o kažkas atėjo tiesiog pasišaipyti. Moka tokius pinigus (kaip už filmą
Mylimiausio grupės nario vardas ant mano rankos ;)
O aš filmą žiūrėjau net su dvejais akiniais :D
- tai brangu), kad paHEITINTŲ. Kaip pasakytų mano draugės - NEGALIMA TAIP DARYTI! Visą filmą burbėti, kad koks tai nesamoningas filmas (kalbėti garsiai), kaip jie šlykščiai atrodo, kokie jie pamaivos ir t.t. Tiesiog aggggrrrr!!! Žinot, visi Jūs tie, kurie negalit suprasti, kad kažkam patinka ONE DIRECTION - pasilaikykit savo nuomonę sau. Nes vakar buvo daugeliui merginų gera diena, bet viską griovėt JŪS su savo nerealiu hobiu HEITINIMU.
Šiaip ar taip, vakar buvo gera būti ten su tiek daug žmonių. Dainuoti ONE DIRECTION dainas (jų dainose pliusas tas, kad jas labai gera dainuoti :)), rėkti, kad parodytų filmą dar kartą... gera buvo būti visa to dalimi. Ir kaip mokslininkas iš filmo sakė - mes nesame išprotėjusios dėl One Direction. Mums tiesiog patinka jų muzika, patinka sekti jų gyvenimą. Tai daro mus laimingas ir tai padaro mus visas didele šeima <3.(nemoku versti teksto iš anglų kalbos :D).
Tad noHate,
A lot of kisses,
Simona.
P.S. Keistas kažkaip įrašas gavosi :D Nebūdingas man...
P.P.S. Ar eisite į šį filmą?

Komentarų nėra: