2014 m. gruodžio 7 d., sekmadienis

Dovana JUMS! arba idėja kalėdinei dovanai

Arba kitaip vadinamas - GIVEAWAY.
Žinot, beveik visą laiką galvojau, jog tie blog'ai, kurie daro tokius dalykus - tiesiog siekia žaibiško populiarumo, o ne rašymo laimės. Žinoma, kai kurie tai punkiai subalansuoja, tačiau iš kitų tiesiog trykšte trykšta nenuoširdumas.
Dabar - Kalėdų metas. Būkim biedni, bet teisingi - dėl dovanų šventės pasidaro tikrai linksmesnės ir laukiamesnės. Tad šiandien aš nusprendžiau Jums, skaitytojai, kurie skaito, ką aš rašau, kurie "seka" mane, komentuoja pasidalinti simboliška dovanėle, kurią išsiųsiu dar iki Kalėdų.

Jums dovanoju:
Rinkinuką, kuris puikiai tiks prieš miegą: atsipalaiduoti ir pasinerti į kitokį gyvenimą.
Nicholo Sparks knygą "Naktis Rodantėje" (labai lengvai skaitoma knygą - nereikia nieko galvoti, nėra sunkių žodžių... puikiai tiks prieš miegą!);
4 mažytes kaktuso formos žvakutes (pati tokias turėjau, tik jau sudeginau - labai mielos ir net 4, skleis jaukią šviesą iš visų pusių);
Pieniškas šokoladas (panašus į šokoladinius kiaušinius - paprastas, bet primenantis vaikystę skonis);
Apelsinų iš šaltalankių arbatą (taip pat ir sau nusipirkau, nes skonis iš ties geras);
Minkštos, pukuotos juodos kojinytės (taip, spalva ne iš gražiausių, tačiau tinka prie bet kokios pižamos ir yra labai labai mielos)
Bei dar vieną saldžią staigmenėlę!

Jums tereikia parašyti komentaruose, koks JUMS yra idealus gruodžio vakaras bei palikti el. pašą, jog laimėjimo atveju galėčiau susisiekti. Taip pat nepamirškite sekti šio tinklarasčio (netikrinsiu, tačiau būtų smagu, jei dovanočiau dovanėlę merginai, kuriai patinka tai, ką aš rašau). :)
Nugalėtoją skelbsiu gruodžio 16 d., antradienį ir iš trijų man labiausiai patikusių komentarų burtų keliu nuspręsiu, kuriai atiteks dovanėlė,
iki pasimatymo,
Simona. :)

7 komentarai:

Unknown rašė...

Sveika :)

Tavo bloga paskaitau, kai tik atsiranda naujas įrašas. Iš ties džiaugiuosi tavo postai, kurie ir dažni ir įdomūs.
Taigi į vatą nevyniosiu ir bandysiu parašyti savo tobulą vakarą.

Paskutiniu metu man sunku įsivaizduoti kažką tobulo, nes viskas tik griūva. Esu įsitikinusi, jog net Kalėdų neturėsiu šiemet, tačiau pasvajoti gi galima.
Kadangi šeimoje situacija kiekvienais metais sunki, visi pykstasi, per šventes(ir aplamai vakarus) stengiuosi nebūti su jais, o tikrų draugų galiu sakyti nebeturiu, tad situacija dar sunkesnė. Tačiau yra vienas žmogus, kurį labai labai myliu ir kuris visada šalia, tad mano tobulas vakaras ir būtų su juo. Ir visai nesvarbu kur mes būtumėme ar ką veiktume. Bet kadangi prašai tobulo: nuostabu būtų tiesiog gulėti, gerti kavą ir valgyti šokoladą bežiūrint kalėdinius ir banalius filmus, juoktis vienas iš kito, gaminti maistą kartu. Klausytume Coldplay dainų, kurias aš dievinu, o jis jų klauso vien dėl manęs. Aš klausyčiausi jo nusišnekėjimų, kurie mane ir erzina ir priverčia šypsotis. Daugiau nieko ir nereikia. Paskutiniu metu patyriau tiek daug, jog supratau, kad laimė slypi pačiuose mažiausiuose dalykuose, tad ir kalėdų senelio šiais metais teprašau, kad mano mylimiems žmonėms viskas būtų gerai, net jei jie ir ne su manimi.
Dėkoju už galimybę pasidalinti savo mintimis, berašant net šypsena atsirado veide. Šiltų artėjančių švenčių tau. :)

o mano el. paštas:
vievutele@gmail.com

Margarita rašė...

Labas. Iš tikrųjų labai gražu, kad nusprendei padovanoti kažkam tokią gražią dovanėlę Kalėdų proga. Gražių tau švenčių :)
Na, o apie tobulą vakarą...
Atvirai sakant neturiu tokio žmogaus, kuris mylėtų mane, rūpintųsi... Turbūt tai viskas ko trokštu - nesuvaidintos meilės. O tada ne taip ir svarbu ką veikčiau su tuo žmogumi. Ir vis dėlto, labiausiai norėčiau sėdėti ant namo stogo su garuojančiais arbatos puodeliais rankose, susivyniojus į švelnų, pūkeliais padengtą pledą, lediniame šaltyje, kalenant dantimis... Tokiose nuostabiose ir kartu apgailėtinose aplinkybėse viskas būtų dar gražiau. Svajoju tokiu metu pamatyti savo pirmąją krentančią žvaigždę, o mėnulio šviesoje ant namo stogo kreidelėmis galėtume piešti vienas kito portretus... Ak, pasvajoti kartais taip gera.

gabijuteaaa@yahoo.com

Austėja K. rašė...

Sveikutė ;)
Tavo įrašus visada skaitau nuo pradžios iki galo, kad ir kokio jie būtų ilgumo (kitų blog'erių ilgų įrašų neskaitau).
Taip pat pastebėjau, kad daug kas daro tuos 'giveway'. Bet tiesiog liepia parašyt komentaruose 'noriu' ir padovanoja kokį vazeliną... O tavo dovana labai originali ir šiaip tu sugalvojei gerą temą - taigi mano tobulas gruodžio vakaras...
Jis ne namuose ir ne prieš pat Kalėdas. Jis bibliotekoje arba knygyne - mano mylimiausiose erdvėse kai žmonių nedaug, ir tyvuliuoja ramybė ir tyla... Įsisukusi į pledą geriu karštą mėtų/melisų arbatą ir užsikandu juoduoju šokoladu ir imbieriniais meduoliais... Skaitau gerą knygą, o už lango gražiai viena kryptim krenta snaigės, sninga. Bibliotekos skaitykla papuošta kalėdinėmis kojinėmis, lemputėmis, eglute, o fone groja kalėdinė muzika... (<3) esu viena, be šeimos, be draugų. Man patinka būti vienai, bet ne vienišai. Jeigu bibliotekos skaitykla atitiktų tokią aplinką, kokią apibūdinau tikrai tenai praleisčiau kiekvieną mielą advento vakarą. O tiesa sakant... Savo šeimoje jokios advento, ar kalėdinės dvasios nejaučiu. Praeitais, užpraeitais metais gal ji ir buvo, bet šiemet ne. Visi nepatenkinti, pikti, bet aš nesuprantu ko čia pykt. Juk adventas, Kalėdos artėja. O tą dvasią jaučiu tik iš dainų ir paveikslėlių...
Truputį nusivažiavau į lankas, bet tobulą vakarą apibūdinau.

austeja.kaust@gmail.com

guaca mola rašė...

Labas!

Mano idealus vakaras yra toks, kai tiesiog turiu rankose gerą knygą, žalia dega žvakutė ir sau ramiai nieko nelaukdama, galiu užmiršti rūpesčius ir pasileisti į knygos pasaulį. Jeigu knygos būna perskaitytos (jos perskaitomos per vieną, daugiausiai kelias dienas), tuomet nueinu į svetainę, prisėdu prie namiškių ant sofos ir bendrauju. Manau, geriausia veikla tai ir yra bendravimas su šeima.
Liūdniausia tai, kad man gražių vakarų nebus labai ilgai, kadangi mane operuos... Todėl ir rašau, Tau, kad galėčiau bent kaip praskaidrinti savo gulėjimo, Santariškių ligoninėje, laiką.
Ačiū tau.
seilutee@gmail.com

Angelė rašė...

Vakaras su šiltu kakavos puodeliu
priešakyje žiūrint gerą filmą ir ar skaitant nuostabią knygą
patogiai įsitaisius ir pakilia nuotaika
stebint žibančias žvaigždes ir juntant visapusišką ramybę ...
Tylus ir ramus gruodžio vakaras man - idealus.
(:

Viktorija J. rašė...

Sveika, taigi nusprendžiau ir aš sudalyvauti tokiam labai fainam konkurse ;)

Mano idealus gruodžio vakaras: už lango stipriai sninga ir lauke visur balta, balta. Pučia stiprus vėjas, kad net girdisi pro langus ir atrodo, kad tuoj vėjas išsiverš pro visus plyšius ir išsklaidys kambaryje tvyrančią šilumą. Tačiau kambaryje šilta, nors lauke šalta. Kambaryje dega kelios kvapnios žvakelės, kurios savo švieseles meta ant daiktų, sukurdamos ypatingai šiltą ir jaukų vakarą. O aš visame tame jaukume su draugėmis susėdusios ant grindų išklotais užtiesalais šnekame, juokaujame, dalijamės paslaptimis. Tada už kelių minučių iš virtuvės pasklinda malonus obuolių pyrago ir mėtų arbatos kvapas. Su arbata rankose toliau žiūrime kokį romantinį filmą ,,alpdamos" nuo kiekvieno vaikinų paskaytų gražių žodžių ar bučinių. O tada tiesiog po jaukaus vakaro mus užmigdo vėjo užimas ir tikimės, kad tokių vakarų dar bus ir daugiau.



Na, štai mano mintys išreikštos ;)

Viktorija J. rašė...

P.s. mano el.paštas vjangelas2@gmail.com