2015 m. vasario 17 d., antradienis

Ed Sheeran koncertas Vilniuje

Ed Sheeran
Ryan Keen
Dar nė o vieno koncerto nemačiau tiek daug asmenukių, vaizdo įrašų ir šiaip įvairių nuotraukų socialiniuose tinkluose, kaip po Ed'o Sheeran'o pasirodymo Vilniuje (pačiame geriausiame mieste, kas be ko). Atrodo, jog į tuos 10 tūkstančių, kurie susirinko pramogų arenoje, sutilpo visa Lietuva!
Kas skaito mano tinklaraštį ilgėliau, puikiai žino, jog vos ne visus savo pinigus išleidžiu ant įvairiausių koncertų (apie didesnius, kuriuose lankiausi nuo manodebesys.blogspot.com pradžios, galite paskaityti čia ir čia) ir knygų mugės (beje, ji jau kitą savaitę!!!).
Iš dešinės: Adelė, Rūta, Marija,
Gabrielė. Kaip matot, dėl pirmumo
nemelavau!
Kalbant apie vasario 15ąja, verta paminėti, jog tai buvo pirmasis koncertas, į kurio eilę stojau labai anksti (vien dėl to, jog sekmadienį nėra pamokų). 13 h. atvažiavus prie SIEMENS arenos išsigandau, nes jau buvo pradėjus rikiuotis eilė... tačiau kartu su drauge (Gabrielė) buvom susitariusios dar prieš viską pavalgyti, tad susitikome OZE ir nuėjome iki KFC (šis savaitgalis apskritai buvo kažkoks nesubalnsuotas, mitybos prasme). Vėliau dar nusipirkome PRISMOJE plytelę šokolado ir grįžome iki pramogų arenos. Eilė buvo dar labiau padidėjusi... tačiau gerai, jog tai mums ne pirmas koncertas ir žinojome, jog į stovimas vietas galima patekti pro kelis įėjimus! Prie vieno iš jų buvome visiškai pirmos ir buvo likusios keturios valandos iki durų atidarymo (ne koncerto pradžios)!
Po penkių minučių prie mūsų prisijungė viena moksleivė (Marija), su kuria netrukus laiko susipažinome ir labai smagiai pabendravome (panašūs hobiai, bendrai rasta bendra tema - būtinai reikės dar kada nors susitikti, tuo labiau, kad paskolinusi man pirštines, taip jų ir neatsiėmė!)... laukiant koncerto, po truputį ir prie mūsų eilė ėmė rikiuotis, prisijungė šalia daugiau draugų... po kurio laiko kelios merginos ir aš nuėjome į "Coffe Inn" nupirkti sau ir kitoms daug šiltos kavos. O eilė ir toliau pildėsi, prie mūsų pirmų vietų eilėje jungėsi daugiau žmonių... vėliau prisiminiau, jog Vilija irgi turėtų būti šią dieną Vilniuje, tad praėjusi pro eilę sutikau ir ją! Smagu susipažinti gyvai su žmogumi, kuris ir atvedė į blogger'ių pasaulį!
Ryan Keen - atlikėjas, kurio iki Ed Sheeran koncerto net nežinojau. Tiesa, girdėjau, kad štai toks bernelis apšildys didelę minią žmonių, tačiau norėjau paeksperimentuoti ir specialiai jo kūrybos neklausiau iki vasario 15osios. Ir žinote ką? Esu buvusi daug koncertų ir labai dažnai juose apšildomosios grupės apvilia.. na, o šį kartą - negaliu sakyti, jog buvo geriau už Ed'ą (tiesiog per jo dainas tūsas buvo geresnis, kai visi žinojo žodžius), bet jeigu šio atlikėjo klausyčiaus reguliariai, kaip ir Sheeran'o, man apšildomoji dalis būtų palikusi geresnį įspūdį. Ploju Ryan atsistojus (mintyse) ir įsirašau jį gerų atlikėjų sąrašą (tai pat mintyse)!
Smagi dalis buvo ir tuomet, kai Ryan uždainavo "Uptown Funk". Matot, ši daina man labai patinka - nors ritmas vienodas, o žodžiai neišskirtiniai, visa tai užveda, ir labai, tačiau nesu didelė Bruno Mars gerbėja (tiesiog erzina, o priežastis nepaaiškinama)... dėl to ta trumpa Ryan'o dainos ištrauka sukėlė daug gerų emocijų!
Tuo tarpu laukiamiausia vakaro žvaigždė į sceną žengė... paprastai. Už tai aš myliu ir gerbiu tą mažą (taip, aš domiuosi atlikėjų ūgiais, o jo - 1.74 m.) morkaplaukį, kuris puikiai dainavo (tas momentas, kai per ne jo dainą "Superstition" salė dainavo tyliau, o man tai buvo daina, kurią sudainavau nuo pradžios iki galo, nes nagrinėjome ją per anglų kalbą (juokas))!
Ir tradiciškai (kai rašau apie koncertus), mano mylimiausios Ed'o dainos:
Populiariausios:

Išvada - nauji draugai, nauja muzikos įkona, bei naujai staigiai iškilęs raudonų sportbačių raudonplaukis mane maloniai sužavėjo. Vasario penkioliktoji gula į mano prisiminimų maišelį ir su šypsena paleidžiama iš laukiamųjų datų sąrašo!
Simona.

2 komentarai:

Unknown rašė...

O aš einu pro šalį ir galvoju: "Čia juk Simona iš Manojo Pasaulio Debesys.. Gal paklaust? Nors nah.. čia ne ji, atrodysiu kvailai" :DD Pasirodo buvai tu.

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

ehh, kaip gaila ;-((. kitą kartą jei užmatysi, būtinai prieik xdd.