2014 m. lapkričio 5 d., trečiadienis

One Republic koncertas Vilniuje, lapkričio 3 d.


Žodžiai, rašyti vos grįžus namo po ONE REPUBLIC koncerto:
Neturiu žodžių išreikšti kaip stebuklingai dabar jaučiuosi. Ausis užgulusios, akys merkiasi, tačiau girdima fone ONE REPUBLIC muzika verčia šypsotis ir neprimena fakto, jog jau po penkių valandų turėsiu keltis ir grįžti į normalų ritmą (žinoma, dabar prasidės Kalėdų atostogų laukimas ir Ed Sheeran koncerto). Šiuo metu aš laiminga ir nesigailiu nė vieno lito, išleisto lapkričio trečiosios koncerto bilietui (jei kam įdomu, sumokėjau 147 litus), o emocijos yra per ryškios galvoti apie tai... galutinį kartą supratau, jog pinigus yra daug geriau išleisti pramogoms, o ne daiktams (moksliškai įrodytas faktas, jog tai žmonėms suteikia daug ryškesnį pasitenkinimo jausmą), o mano atveju geriausia pramoga yra koncertai... ir žinau, jog daugelis tikrai stebisi, kaip man negaila išleisti dauguma savo pinigų ant jų ir išvis kaip mano tėvai toleruoja (toleruoja, kol neprašau jų už mane sumokėti), jog bėgu vos ne į kiekvieną didesnį koncertą vykstantį Lietuvoje(mėnesiniai kišempinigiai neviršija penkiasdešimties litų ribos, kartais tenkinuosi tais pačiais dvidešimt, tad tikrai neverta skųstis, jog turint mažus arbatpinigius neįmanoma to sau leisti... taupymas ir noras nuperka viską (o juk ir aš mėgstu išeiti retkarčiais su draugais į miestą, tiesiog ten nesišvaistau)). Tad tai tikrai nėra išpuikimas, tiesiog aš myliu jausmą, kai netoli tavęs dainuoja didelio pripažinimo sulaukę žmonės, kai tu savo balsu (spiegiantis, bet ne gi apie tai mes kalbame? Dainininkė nebūsiu vis vien) prisijungi balsu, kai visų širdys plaka viena ritmu ir rankos šoka visų kartu. Ir nežinau, ar neišblėsę jausmai tai sako, tačiau tai buvo PATS GERIAUSIAS KONCERTAS, kokiame esu tik buvus (vienintelis minusas, kurio nesinori pabrėžti, tačiau rašau nuoširdžiai kiekvieną žodį ir nesinori meluoti - apšildomosios grupės "Electronic I" patiko tik dvi dainos (bet jos nuostabios ir į telefono grojaraštį bus tikrai įrašytos) ir reikia atsižvelgti į faktą, jog elektronika yra vienas mylimiausių mano muzikos žanrų).
Vaizdas pro langą iš viešbučio, kuriame apsis-
tojo grupės nariai. Įkelta į jų oficialų
FACEBOOK puslapį.
Žinot, labiau už viską norėčiau, jog visi grupės nariai perskaitytų mano šiuos žodžius, kurie galbūt yra labai banalūs, bet tai yra tiesa - jie yra nuostabūs, tikri ir šilti. Po kiekvieno jų ištarto ačiū ar pagirimų mūsų publikai širdis suspurdėdavo ir mano meilė tėvynei dar labiau padidėjo. Taip, esu jausmingas žmogus, nemokantis tokių dalykų išreikšti subtiliai, todėl sakau tiesiai šviesiai. AČIŪ. Ačiū už visas pastangas padaryti šį vakarą nuostabų ir nepamirštamą. Padarėt, tikrai tikrai. Jūsų muzika buvo tikra, o jūsų šypsenos buvo labai gražios ir aš be galo, be galo laukiu Jūsų sugrįžtant, kad ir tais pačiais drabužiais, tomis pačiomis dainomis, Nes viskas buvo idealu. VISKAS. Be galo myliu Jus kaip grupę ir muzikos kūrėjus.

Trečiadienis:
Hah, emocijos aprimusios, tačiau kaip ir po Hurts koncerto (http://manodebesys.blogspot.com/2013/11/hurts-koncertas-vilniuje-lapkricio-6-d.html) sakiau, tas pats galioja ir dabar - gaila, jog baigėsi... žinoma, smagu žinot, kad dar šalia ant stalo guli bilietas į Ed Sheeran, tačiau aš jo net viso albumo neperklausius, turiu kelias mylimas dainas (ir tai, jos pačios populiariausios) ir to koncerto nelaukiu taip karštai, kaip laukiau One Republic ar Robbie Williams (dar nežinia ar eisiu, bet dėsiu visas pastangas, jog tai įvyktų). O dabar... žodžiai, kurie sušildė visų lietuvaičių, kurie buvo koncerte širdeles - jie visada sako, kad koncertuoti Škotijoje yra geriausia, tačiau mes jiems išspardėme užpakalius! Ir kadangi esu klausius kelis jų interviu, galiu patvirtinti, kad jie visada giria Škotiją, tad tai nebuvo įprastinis padlaižiavimas, taip pat smagu, jog išmoko tarti žodį AČIŪ, kurį išgirdus kartu su visais likusiais žmonėmis pradėdavau rėkti, į dainą, kurios pavadinimo nepasakysiu, bet ji turi tokius žodžius kaip "And my friends in .... (ir vietoj tų taškelių jie pasakė LITHUANIA)", o ekrane rodė gražius Lietuvos vaizdus dar prižadėjo BŪTINAI grįžti į Lietuvą (o aš sau PRIŽADĖJAU, jog būtinai ateisiu), twitterį parašė, kad Vilnius turi gražų senamiestį (hah, kas to nežino) ir mūsų minia yra pati garsiausia (dar iki šiandien balsas prikimęs, keli žmonės jau klausė ar neprisirūkiau) Pasaulyje...
Ir išties, dainų žodžius beveik visus mokėjau, tad plėšiau iš visos širdies ir kažką nufilmavau su savo telefono kamera, kuri net nerodė, ką filmuoju (visi vaizdo pritraukimai daryti iš intuicijos, tad kokybės neieškokite):











Kažkuriame iš filmukų galima išvysti ir mus su Austėja, Gintare, Dovile ir Domante, kompanija, su kuria ėjau į koncertą kalbančias (be to, belaukiant eilėje prie SIEMENS įėjimo ir geriant ŠALTAS coffe inn'o kavas (jau per tokią dieną galima... be to labai skani - šalta lattė, su black berry sirupu ir plakta grietinėle, jei kam įdomu) sutikau dar kelis draugus iš Kauno, su kuriais susipažinau stovykloje!). O čia geriau gal delfi nufilmavo, bet tik koncerto pradžia, kur minia dar nedainavo palyginus.. http://www.delfi.lt/video/pramogos/muzika/onerepublic-vilniuje-tokio-koncerto-nebuvo-seniai.d?id=66294910

Ir nuotraukos iš koncerto (ne mano, žinoma):








koncerto memorialai: bilietas ir pilnas maišelis lapelių, kurie iškrito per koncertą. Ką nors iš jų tikrai padarysiu...

Garsiausios grupės dainos:
paskutinės, kaip keista, negrojo.

Mylimiausios dainos:
Šios negrojo
Vien dėl TFIOS

Du šios grupės albumai:

Geriausias koncertas kokiame tik esu buvus? Po kiekvieno taip sakau, tačiau taip. Šilta grupė, šilti žodžiai.
Ir aš žinau, jog jei Jums teko pabuvoti šiame koncerte - Jums patiko. Tačiau visgi kokios emocijos? :)
Simona.

6 komentarai:

Viktorija J. rašė...

WAUUU! Kaip tau dabar pavydžiu, begalo norėjau į šį koncertą, tačiau dėl atstumo negalėjau... :(

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

prižadėjo atvažiuot antrą kart, tad viskas ok. ;)

Unknown rašė...

Buvau ir aš :)) tiesiog negalėjau patikėti kokio stiprumo ši grupė! Net RHCP pralenkė mano akyse!Lauksiu jų sugrįžtant, kad ir su tokiu pačiu pakabuku! :D

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

RHCP nebuvau, tais metais nusprendžiau padaryti didesnį reginį akims - buvau Lady GaGa koncerte. ;DD
BTW, OneRepublic pralenkė visus, pritariu tau visu 100 proc.!

Anonimiškas rašė...

Labas :) susirašinėtum tikrais laiškais su 12-mete? Nes aš visai norėčiau susirašinėti su tavim... :) mano el.paštas austeja.kaust@gmail.com ;)) čia tik jei sutiktum ;)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

taip! jau atrašiau tau. ;)