2014 m. liepos 31 d., ketvirtadienis

Liepos mylimiausi

*ta nejauki akimirka, kai nežinai kaip pradėti rašyti įrašą, jog bent jo pradžia nebūtų banali*
Keista, kad jau ir liepa prabėgo. Ta prasme, labai keista, jog jau po truputį smegenis atriboju nuo varginančios veiklos ir... kaip tik rugpjūčio trūksta, kad spėčiau pailsėti, tačiau netapčiau pernelyg aptingusi. Štai kas šį mėnesį man labiausiai patiko..:

Mylimiausia knyga
Šį mėnesį tikrai neperskaičiau išskirtinių knygų (išskyrus šią, žinoma), tad net negalvodama skiriu šį titulą Gayle Forman knygai "Jei pasilikčiau". Šiaip žadėjau pirmiausia perskaityti angliškąją šio kūrinio versiją, tačiau sužinojau, jog rugpjūčio 29 d. Lietuvoj įvyks premjera filmo, kuris pastatytas pagal šį romaną. Manau tuomet ir pakalbėsiu apie šį kūrinį plačiau, pateiksiu išsamesnę nuomonę (tam bus skirtas įrašas). 

Mylimiausias filmas/serialas
Tiesiai šviesiai - "MAMA" vienas iš baisiausių filmų, kuriuos esu mačiusi. Ir tas žodis baisus nereiškia, jog filmas buvo iš tikrųjų BAISUS (labai daug prisijuokiau žiūrėdama jį), jis buvo tiesiog prastas. Siaubingas. Tačiau mylimiausias... nes jį žiūrėjau "Nerealiųjų" stovykloje (įrašas apie ją pasirodys kiek vėliau, nes ateinančią savaitę išvykstu į kitą stovyklą ir jas abi aprašysiu vienoje apžvalgoje) su nuostabia kompanija, namine pica ir spragintais kukurūzais ir manau, jog šaltą žiemos vakarą aš įsijungsiu šį filmą ir žiūrėsiu vardan gerų atsiminimų... buvo nežmoniškai gera ir dabar šį kūrinį aš myliu tik dėl tos atmosferos, o Jums jo tikrai nerekomenduoju.

Mylimiausia daina
You havo no idea, kaip dar neseniai nekenčiau šios dainos, kaip mane erzino jos skambesys ir tie my hands under water žodžiai, priedui to - ją grojo visur. Bet vėlgi... paskutinį vakarą stovykloje įvyko diskoteka ir visi labai gražiai ratelyje sušokom pagal šitą dainūšką. Ką aš galiu pasakyti - dainos puikiai įmūrija atsiminimus į mano galvą.

Mylimiausias pirkinys
Pagaliau įsigijau normalų sporto kilimėlį, ant kurio galiu darytį įvairius pratimus nesukandus iš skausmo (ne tempimo, o skausmo) dantų (grindys tikrai žalojo mano nugarą). Ne per minkštas, ne per kietas - kaip tik. Užsisakiau pigu.lt ir tikrai esu patenkinta.

Mylimiausia užkandis/patiekalas/gėrimas
Dažniausiai pasitaikęs užkandis mūsų stovykloje - neįsivaizduoju kodėl, bet tiek panos, tiek vyriškosios lyties atstovai labai pamėgo šiuos batonėlius ir kai buvom Maximoj daug kas pirko juos... žiūrėsiu žiemą "MAMĄ" ir valgysiu šituos. Vienas iš tikslų mokslo metams (:D).

Mylimiausias drabužis
Nuotrauka daryta Prancūzijoje, birželį, tačiau liepą, stovykloje ši suknelė oficialiai tapo mano maudimuku. Vandens dviračiai, ryškios gelbėjimosi liemenės, afigena chebrytė ir ši suknelė.

Mylimiausias aksesuaras
Vėl gi nuotrauka daryta Prancūzijoje, tačiau... šiuos nerealius akinius nuo Saulės įsimylėjau šį mėnesį, nes Lietuvą pagaliau aplankė Saulė. Praktiškas aksesuaras, o išvaizdos pernelyg nesureikšminau - visi nereikalingi niekučiai tik traukia karštį...

Mylimiausia grožio priemonė

Man visiškai nesvarbu ar kitos merginos mano amžiaus skutasi kojas, tačiau glotnios kojos man suteikia daugiau pasitikėjimo (žinau, kad tai keista)... dievinu levandas, tad atradusi šias skutimosi putas tiesiogine to žodžio prasme - pamilau jas.

Mylimiausia vieta
Aš žinau, kad visiems jau atsibodau su pasakojimais apie stovyklą, tačiau įrašas baigiasi ir tegaliu pridurti, jog į Čičirio sodybą dar grįšiu - nebūtinai į stovyklą, galbūt kada nors išsinomuosiu (po 10 metų) ją savaitgaliui ir prisiminsiu ten praleistą laiką...
Gražaus rugpjūčio,
Simona.

5 komentarai:

Ema rašė...

Pagaliau! Pagaliau bent vienas žmogus išsiskyrė su kiekviename tinklaraštyje atsirandančiu įrašu "liepos mylimiausi". Aš net pripratau visur rasti šampūnus ir nagų lakus. O tu įdomiai viskam davei kategorijas, suskirstei. Buvo tikrai įdomu skaityti! :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ooo, ačiū, Ema! Labai malonu skaityti tokius žodžius! :)

Unknown rašė...

Ant galo tikrai atsibodo skaityti, nes visur mini stovykla, bet manau, kad tai tikrai nėra blogai. Aš irgi taip daryčiau.. :D

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Estera, ai.. vistiek kažkaip ;D

psychotic girl rašė...

Patinka man tokie įrašai.
Tavo suknelė graži.
Ir tu pati labai graži.