2014 m. liepos 16 d., trečiadienis

Ištrauka iš vasaros

Štai aš ir vėl čia! Žinau, žinau... ilgai nesirodžiau čia, bet man atostogos! Pagaliau aš turiu tokią vasarą, kuomet nesėdžiu visą dieną apsikabinusi kompiuterį ir atsipalaiduoju pagalba kitų būdų. Neseniai grįžau iš stovyklos, bet apie tai kitame įraše (šiuo metu neturiu nuotraukų:)).

Futbolo čempionatas? Neturėjau galimybės pasireikšti praeitą savaitę, tad tai atlieku dabar. Mano favoritai - Nyderlandai. Gaila, jog jiems atiteko 3 vieta (nors žinoma, jog ir tai yra labai gerai), o rungtynes tarp jų ir Argentinos praleidau (kaip tik tą vakarą stovykloje žiūrėjome siaubo filmą "MAMA", tad vėliau tiesiog liepė eiti miegoti ;/), tačiau kai žaidė brazilai su vokiečiais žiūrėjo visa stovykla ir beveik visi buvo už Brazilus... na o aš visada buvau ir būsiu už Europą ir tikrai negailiu brazilų. Pasiklausius jų ir ispanų komandos (būtent ispanų!) interviu taip ir norisi nuleisti juos ant žemės.
Grįtant prie temos - esu patenkinta laimėtojais!

Knygos? Skaitau, skaitau ir greitu metu tikrai pasirodys keli aprašymai! Tik paskutinę savaitę kiek apleidau šį hobį, nes tiesiog nebuvo laiko, tačiau ir vėl grįžtu po truputį į vėžes. Šiuo metu skaitau Alan Bradley "Saldumas Pyrago dugne", tik gaila, jog kol kas siužetas nekabina... na, o vėliau bandysiu skaityti anglų kalba Gayle Forman knygą "If I Stay", o jei nepavyks turiu nusipirkusi ir lietuvišką variantą "Jei pasilikčiau". Žodžiu, šią knygą išnagrinėsiu po kaulelį ir būtinai pasidalinsiu įspūdžiais! Taip pat pradėjau dažnai skaityti žurnalus - "Panelė" (pats geriausias lietuviškas žurnalas, kurį be pertraukų skaitau 3 metus, o šiaip ir anksčiau keletą kartų į metus nusipirkdavau), "Justė ir Luka" (anksčiau labai mėgau "Luką", tad ir toliau skaitau jau susijungusį žurnalą su "Juste"... gaila, kad jis labai plonas - greitai perskaitau. :DD), "Laima" (turiu jau 4 numerius. Kokybiški straipsniai - skaitau ir stebiuosi bei labai tikiuosi, jog kažkada pasieksiu tą puikų rašymo stilių), "Cosmopolitan VASARA" (labai daug straipsnių apie sveiką gyvenseną)...
Be to, neseniai facebook "Beveik suaugę" puslapyje laimėjau Rebecca James knygą "Saldi kančia". Netikėtai, bet užtat labai smagu! :)


Sportas ir sveika mityba.. skaudi tema, ką ir begaliu pasakyti. Buvau ilgai stovykloje, vakar susitikau su keliais draugais ir... bet nuo šiandienos grįžtu į ritmą - padariau rytinę mankštą, suvalgiau sveikus pusryčius bei vėl pradėjau rašyti sporto ir mitybos dienoraštį, kuris mane puikiai motyvuoja!


P.S. Šį blog'ą rašau ilgiau nei metus! Ačiū tiems nuostabiems 58 žmonėms, kurie netingi paskaityti mano postringavimus. Siunčiu visiems po apsikabinimą! ;)
P.P.S. Jeigu turi bent vieną klasimą, į kurį atsakymą norėtum sužinoti iš mano lūpų - klausk komentaruose arba ask.fm! O po kurio laiko aš būtinai atsakysiu šiame blog'e. :)

Komentarų nėra: