2013 m. liepos 4 d., ketvirtadienis

Draugės

Jau antrą dieną išeilės susitinku su nuostabiais žmonėmis.
Vakar turėjau susitikimą su Luka, šiandien - Austėja.

 Akimirkos iš vakar dienos:
Mano naujas vakarykštis pirkinys
Iš šiandienos:

Skiriasi tik žmonės, bet ne įspūdžiai iš tų dienų. Abi geros, fainos, nuostabios "padrūškės". Viena panaši į mane, kita turi visai kitokią nuomonę. Ir abi nuostabios...
Juokas, muzika, maistas, šypsena - štai taip aš leidžiu dienas Lietuvoje. Kaip pradžiai - neblogai ^^.
Galiu ir pasigirti, kad pagaliau ir vėl pradėjau sportuoti. Visiems, kas turi išmanųjį telefoną rekomenduoju programėlę - Caynax A6W. Ir kaip tik pagal šią programėlę darau pratimus :) Sekasi, hmmm... šiandien mankšta trūko penkias minutes, bet po jos reikėjo kelių minučių atsikvėpti ir vėl grįžti prie įprastinio namuose darbo - valgyti šokoladą ir sedėti prie kompiuterio. Taip, aš pavizdingas žmogus.

Žinot kas keisčiausia? Jau vasaros vidurys... O aš dar nekiek nesu pailsėjus. Galbūt tik šimtą gramų lengvesnė galva, lengvesnis gyvenimo ritmas. Bet iki galo pailsėjus dar nesu. Dar trūksta jūros arba ežero,     keliasdešimt kilogramų ledų, didesnės saulės, energingesnės muzikos. Ai, ir geriasniai nuotaikai gerų knygų ir filmų vakarams. Tai yra vasaros pliusai. Bet vasara atneša visada saldžių vaisių (bent jau man). Jeigu neskaičiuotume ką veikiame nuo aštuonių ryto iki antros, viskas būtų gerai. Pradedant mano gimtadieniu, baigiant - oranžinės saulės nušviestais medžiais ir lietingais vakarais. Kiekvienas metų laikas turi savų minusų ir pliusų. Kaip keista, kai žmogus pasako "nekenčiu žiemos". O kaip kalėdos, kur visuose kampeliuose groja linksma, šventinė nuotaika, kaip sniegas, kurio pagalba mes net dabar statom sniego senius, važinėjames rogutėmis? Žodžiu. Dar viena tirada apie beprasmišką pesimizmą baigta. Ar dar tokių bus? Jei skaitysit - taip :)
Ai, beje... vakar kaip tik atnaujinau savo YOUtube ir BLOGspot sekamų tų dalykų sarašą, tad jei norit, galėsiu tam sukurti atskyrą įrašą ir pasidalinti :)

Šiuo metu skaitau - Veronica Roth "Divergentė".

1 komentaras:

Klara rašė...

Prisijungiu prie tavo blog'o sekėjų! Sėkmės rašant! :)
___________________
lif-agny.blogspot.com