2013 m. liepos 3 d., trečiadienis

Neapsisprendęs žmogus prisistato

Nes tik juokas ir draugai prasklaido piktus debesys...

Laba. Manau mane žinote iš blog'go TEENAGE DREAMS arba iš MĖTINIO ZEFYRO BURBULIAVIMŲ (kitaip - KAKAVOS MENULYJE). Jei ne, šis įrašas Jums, apie šokolado "Milka" maniakę.
Neseniai rašiau blog'gą KAKAVA MENULYJE. Jis buvo toks pat kaip šis. Apie mane. Žinoma, jeigu nueisite ten - įrašų nebus išskyrus atsiprašymą. Kodėl tas blog'gas užsidarė, o įrašus ištryniau? Nes turiu aštrų liežuvį. Esu karšto būdo. Nesutinku su taisyklėmis. Tiesiog buvo iškilę nemenkų nesklandumų ir šiuo metu galiu kaltinti tik save dėl jų.
Vis dėl to gyliai esu laaabai jautri ir pažeidžiama. Bet... aš nenoriu keisti šių savybių ((apie jautrumą)jei tai įmanoma), nes tik jos padaro mane simoniška... 
Apie hobius? Esu išbandžius daaaug. Bet kolkas be skaitymo (o yra toks burelis?), filmų žiūrėjimo, rašymo, rankdarbių kūrimo nesu apsistojus su nei vienu ;( Bet mokslo ir veiklos metai priešaky, planų jiems tikrai turiu  :)
Esu žmogus, kurį kiekviename žingsnyje lydi muzika... Hurts, Roberto Bellarosa, One Republic, Muse, Roman Lob, The Darkness, Imagine Dragons... Muzika, kuri suteikia energijos, "praplauna akis".
Šiuo metu yra vasara (taip, Jūs to tikraaaai nežinote, ne, ne)... kaip aš ją džiaugiuosi? Ilgesnėmis valandomis prie kompiuterio (tipinis žmogus), ilgesniais vakarais su knyga...
O pirmadienį grįžau iš Prancūzijos. Ten buvo nuostabu. Apie kelionę bus tikrai atskyras įrašas :)

Šiandienai tai yra viskas. Mažai? Taaaaaip. Bet manęs dar laukia ketvirtas Pretty Little Liars sezonas ir vlogai (dievinu juos). Neturiu valios rašyti (šiuo metu). Kaip ir neprisiverčiu pradėti sveikai valgyti... gerai, kad Gintarija (iš TD (Teenage Dreams) apie tai parašys straipsnį :)
Naujo požiūrio Simona.

2 komentarai:

aqua vitae rašė...

Daina!♥♥♥
Sėkmės tau rašant!

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Tooobula <3 <3 <3
Ačiū :)