2013 m. liepos 20 d., šeštadienis

Man labiausiai patinkančios Vilniaus vietos

Nedrįstu to pasakyti kaip teiginio, bet manau, kad dauguma Lietuvos gyventojų bent kartą lankėsi Vilniuje. Galbūt šį įrašą skaito ir vilnietės, kurios galėtų pasakyti, kad šis miestas yra nuostabus... jei sugebi įsijausti į jo sielą. Tad šiandien pakalbėsiu apie Vilnių ir kodėl aš jį beprotiškai myliu <3

Vietos, kuriose sutiksime daugiausia jaunimo:
1.  Gedimino prospektas.
Vaikščioti čia kalėdiniu laikotarpiu yra pasaka - žiūrėti, kaip skuba visi žmonės pirkti dovanėlių susirietus ant centrinio coffe inn'o palangės belaikant rankose šiltą migdolinę latte kavą. Vasarą čia taip pat gera - greitai žingsniuoji gatve laižydama ledus ir stebi besijuokiančius žmones.
2.  Žalioji pieva (priešais VCUP, šalia baltojo tilto).

Šiltą šeštadienio popietę čia visada pamatysite daug laimingų žmonių, kurie laido aitvarus, rengia iškylas čia. Dažnai šioje vietoje galime išgirsti ir muzikos garsų... Taip atrodo viena pusė šalia baltojo tilto, kitoje yra badmintonui ir riedlentėms skirtų aikštelių, kuriose renkasi aktyvesni žmonės. Apačioje tilto yra įsikūrusi MAMBO picerija, kur pigiausios picos kainuoja vos trys litus! 
3. Swedbank banko terasa.
Ši terasa įsikūrusi šalia centrinio Lietuvos SWEDBANK pastato (konstitucijos prospekte). Joje yra pilna juodų ir oranžinių krėslų, kuriuose galima pailsėti, auga įvairūs augalai, o svarbiausia, kad prieš akis atsiveria nuostabaus grožio Vilniaus paronama.
4. Katedros aikštė.
Meniškai sielai patiks atsisėsti šalia Gedimino skulptūros ir žiūrėti į vasarinį saulėlydį bevalgant ledus... Sportiška mergina griebs dviratį, riedlentę ar riedučius ir čia tiesiog važinės :) Dažnai būna daug žmonių ir būna beproooootiškai gera.
5. Gedimino kalnas.
Atrodo, kad tai paprasta, istorinė Vilniaus vietovė? Na, taip... bet tai ir vieta, kurioje gali atsipalaiduoti. Būtent čia aš su Austėja praeitais metais išlydėjom vasarą ir prisižadėjom, kad tai taps tradicija, visada per Vilniaus dienas ateiti čia ir atsisveikinti su vasara :)
6. Kavos kavinės.
Jaunimo čia apstu. Mano mylimiausia kavos kavinė yra COFFE INN (Jei būsit tenais, nusipirkit FITNESS FRAPPE su karamele), VERO CAFE (spraitas su mėlynių ir caramelės sirupu) :)
+mano top'pai
Užupio kavinė.
Ši kavinė yra netoli mano namų, bet lankausi čia retai ir tikrai ne tam, kad pavalgyt (nebent su tėvais). Ten ateinu pažiūrėti į upę, kuri mane ramina. Ir nežinau kodėl, bet man ten laaaaaabai gera.

SKALVIJOS kino teatras.
Čia bilietai į kino teatrą kainuoja vos 6 litus! Dažnai rodo filmus, jau rodytus kino teatruose, bet ir būna tokių, kurių net nerandu peržiūrėti internete ;ooo Beto, kino salėje galima patogiai įsitaisyti ir ant sofutes (mes su drauge tai visada ant jos gulim :D), kad jaustumeisi kuo jaukiau...
Vilnietė Simona.

5 komentarai:

aqua vitae rašė...

ne be reikalo Vilnius - sostinė.:D

Gabija rašė...

Sekas tau, kad gyveni (?) Vilniuj... Norėčiau pati kada aplankyt visas šitas vietas... Kas žino, gal kada pavyks? :) Ypač mane sudomino Skalvijos kino teatras. Nežinau kaip, bet niekada anksčiau apie jį nebuvau girdėjus. :/ :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ne be reikalo :D Bet aš manau, kad kiekviename mieste yra jaukių vietelių, kur tiesiog gera pabūti... :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Į Skalvijos kino teatrą būtinai užsuk! Ten tikrai puikūs filmai, ir svarbiausia, kad už filmą nereikia mokėti dvidešimt litų (kaip forum cineme) ;)

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Gražias vietas išrinkai! Retai būnu Vilniuj, bet nors man ir artimesnis Kaunas, Vilnius taip pat labai gražus. ::)