2013 m. rugsėjo 24 d., antradienis

Krepšinis, mokykla ir visa kita.

Įrašas, kurį parašiau vakar, bet įkeliu tik šiandien.
Ar žinote kas čia? Ne, čia ne įtrukimas. Deja ir ne naftos (vandens, sviesto) kaina. Tai mano noro mokytis schema.
Sakyti sveiki ar negaliu rašyti, nes rytoj laukia geografijos kontrolis (!)??? Vietoj to, kad viską atlikčiau pagal vakar sudarytą dienotvarkę sėdžiu sau prie kompiuterio, skaitinėju kitų žmonių blog'gus ir žiūriu "Simpsonus". Nors pati parašiau straipsnį TD apie atideliojimą - vistiek toliau sau ramiai nukelinėju darbus.
Vakar mano sudaryta dienotvarkė:
  • Grįžus iš mokyklos pavalgyti;
  • Padaryti VISUS namų darbus, pasiruošti kontroliniui;
  • Susirasti normalius drabužius eiti į dramą (ir kai kur kitur), o ne trečią kartą iš eilės sliūkinti su tuo pačiu bliuzonu ir džinsais;
  • Nueiti į dramą ir ten pabūti max. iki šeštos vakaro;
  • Išėjus iš dramos tiesiog bėgti iki rotušės aikštes, ten prasigrūsti iki pat scenos kur jau lauks Luka ir garbingai sutikti Lietuvos krepšininkus!
  • Deja, jau susidūriau su šia problema ir šiemet.
  • Grįžus namo parašyti įrašą į šį blog'gą, jei spėsiu ir į TD (jeigu ne, tada antradienį būtinai turiu parašyti įrašą tenais) ir skaityti toliau nuostabią knygą "KALBĖK".
Kol kas išlaikiau tik tais pirmąjį punktą ir trečią. Po pusvalandžio turėsiu išeit į dramą. Well done, Simona. You are awesom! 
Vakar belaukiant dešimtos valandos (negi reikia sakyti KODĖL aš jos taip laukiau?) baigiau skaityti "Kaulų miestą" ir kad prasiblaivyti po tokios storos knygos į rankas griebiau "Hugo pasaulį". Na, o dabar vėl grįžtam prie rimtesnių skaitalų ir nuostabios knygos "Kalbėk".
Tiesa, mano nuostabūs skaitalai turėtų būti biologijos vadovėlis (hmmm... tos ląstelės tokios sunkios mano galvai ;///) ir geografijos užrašai (ok, ok - ten viską suprantu, bet kontroliniame darbe reikia ne tik supratimo, bet ir sąvokų ir visų tų keliautojų datų (Polai, Kolumbai ir Magelanai)).
Ir visi tie pažadai geriau mokintis tiesiog nuplaukė Vilnele tolyn.
***
Prancūzų projektas apie Šveicariją.
Pusė dešimt. Esu pilna geros energijos ir būčiau dar labiau laimingesnė jei nereikėtų ruošt namų darbų. Rytoj kelsiuos vien valandą anksčiau (šeštą), kad galėčiau pasimokyti. Bet galbūt jau minėjau, o gal ir ne, kad esu visiškai atspari žadintuvams - tad šeši žadintuvai jau paruošti.
Savaitgalį pas mane nakvojo Austėja. Iš tikro tai ji atėjo, kad galėtume paruošti prancūzų projektą. Bet aišku kur Simona, ten ir maistas bei geri filmai. Peržiūrėjome "Išvarymą (nors man tiesą pasakius šis filmas nebuvo ITIN baisus, suspiegiau tik kartą. O galbūt nebuvo baisu dėl to, kad pusę filmo žiūrėjom su šviesa ir kalbėdamos :D)" ir "Teen Beach Movie (ai, toks lengvas, komedijinio žanro)". Per šį savaitgalį prisiminiau ir Ukmergę, į kurią norėčiau grįžti bent kelioms dienoms... ir kodėl dar negaliu atsisakyti minties, kad vasara baigės??? Kartais atrodo, kad iš viso jos net nebuvo, ir kad visa tai - smagus sapnas.

Na, turbūt vienas iš dalykų, kodėl ši diena yra nuostabi yra tas, kad...
Beveik esu tikra, kad vakar dauguma stebėjote krepšinio varžybas. Žiūrėjau ir aš (o kaip gi). Ir žinot ką? Aš sugebėjau nekramtyti nagų žiūrint varžybas, bet spėjau nežinia kiek sudeginti nervų ląstelių. Milijardus... vis dėl to esu patenkinta rezultatu. Ir nors visi džiaugias, atsiranda tokių, kuriems netinka vistiek. NUEIKIT IR PADARYKIT GERIAU. Tačiau pasirodė, kad žmonių, kurie moka džiaugtis "tik" sidabru atsirado daugiau ir tai parodė, kad šiandien, išėjusi iš dramos anksčiau net neprasigrūdau pro minia pažiūrėti į tuos tobulus žmones, dėl kurių rugsėjis buvo geresnis. Ir nors nepamačiau jų tada, kai visi matė, pamačiau tada, kai jie dalino parašus :). P.S. Jeigu ne Dijuota tikrai nebūčiau jų gavus ;DD Ačiū ;)))
Kuzminsko ir Mačiulio (ne taip pirmai užrašiau) parašai

Jono Valančiūno parašas

Dar yra Motiejūno bei Seibučio parašai, bet blog'geris nesugeba pridėti tų nuotraukų ;///.
:DDD Kažkur kairėj aš, ir kažkur tolumoj gerai krepšinio fanams pažįstamas veidas.
Ir tiesą pasakius gala, kad baigės ši krepšinio šventė. Kažkaip keista bus negalvot apie jį vos ne kiekvieną valandą ir neaiškinti klasiokėms, kodėl mes turim stipriai didžiuotis Lietuvos rinktine.
Simona :)

4 komentarai:

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Įdomus įrašas, laaabai pavydžiu dėl krepšininkų ir parašų. :( Viena iš priežasčių, kodėl norėčiau gyventi mieste...

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ačiū, Vilija :).

Gabija Sun rašė...

Koks fainas įrašas. Osum, kad turi jų parašus!
P.S. tapau tavo sekėja, užsuk ir pas mane ir jei patiks irgi pradėk sekti > http://gabijasun.blogspot.com/

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Gabija, ačiū :)
P.S. tapau sekėja :)