2013 m. rugsėjo 28 d., šeštadienis

Trumpai iš Simonos gyvenimo pjesės

Gerai, kad savaitgalis čia - man jo reikėjo. Mirtinai. Nors esu išvargus, esu ir laiminga. Esu užimta, bet man tai patinka (du pastarieji sakiniai išeina kaip repas. Reikėtų tęst šitą veiklą ;D). Tiesa ta, kad ateinanti savaitė bus tikrai sunki. Antradienį mokykloje vyks Lietuvos Respublikos Konstitucijos egzaminas, dėl to per savaitgalį turiu perskaityti konstitucijos knygą. Tą pačią dieną laukia ir biologijos kontrolinis iš ląstelių. Trečiadieni - fizikos (kadangi pradžia, kol kas lengva, tad nemanau, kad labai jau mokysius tą fiziką ;D). Taip pat reikia perskaityti "KALBĖK" knygą, nes spalį turėtų būti užklasinio skaitymo atsiskaitymas, o ji man taaaaip patinka.... Ir šiaip - namų darbų ir nesusipratimų begalė. Kas jau kas, bet sekmadienis bus skirtas mokslui, o šiandien... ryte pradėjau rašyti naują straipsnį į TD. Kol kas sunkiai einasi (tą tema labai mažai informacijos), bet tikiuosi, kad bus įdomu skaityti, nes tema tikrai neįprasta :). Taip pat skaičiau "Lukos" žurnalą :). Apie trečią susitikau su Luka. Pradžioj su coffe inn kavyte ėjome ant swedbank terasos, vėliau bėgom paėst (aš rimtai. Mes taip greitai valgom ;ooo)



Atsiprašau už trumpą įrašą. Daug minčių, bet suguldyti jų ant klaviatūros negaliu. Gal kitakart...
Skanios karamelės,
Simona

4 komentarai:

^^ Simona ^^ rašė...

Jau senai planuoju nusipirkt knygą KALBĖK, bet vis suabejoju.. Kokia jos pagrindinė mintis? Įdomi? :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Simona, aš esu didelėėė BEVEIK SUAUGĘ knygų serijos maniakė, tad visos knygos iš šios serijos man yra išskirtinės, nors tiesa, moko to pačio - gyvenimo tiesų. Drąsiai rekomenduoju :)

Klara rašė...

Man praeita savaitė buvo labai sunki, bet šiaip ne taip ištvėriau. Tau irgi pavyks! :D
_______________
lif-agny.blogspot.com

Lilė Viktorija rašė...

"Kalbėk" yra laabai įdomi knyga. Labai džiaugiuosi kad ją perskaičiau. Pamatysi, nenusivilsi. :)