2013 m. rugsėjo 10 d., antradienis

Man vis dar dvylika - rašau nevisai gerai - sorry

Kaip seniai tai rašiau (net prieš savaitę ;oo). Žodžiu, tik vis nėįkėliau... so, štai ir naujas įrašas ;)

Štai ir praėjo trys pirmos dienos mokykloj... iš šimto septyniasdešimt šešių, kurias turėsiu praleisti joje (neskaičiuojant atostogų ir savaitgalių).
Che, che.. taip, aš net braukau dienas praleistas mokykloj ir
žiūriu kiek liko. Well done, Simona!
Rugsėjo 3 d.
Atėjus į mokyklą pirmas rūpestis buvo surasti savo spintelę (nes manoji dar nuo pradinių klasių stovėjo pradinukų aukšte). Ir yay, man pavyko, aš ją radau :) Neskaitant to, kad ją rasti man padėjo trys žmonės... Bet yay vistiek, nes dabar ji stovi geroje vietoje^^. Antra staigmena buvo nuo Adelės. Ji man ir Dijuotai padovanojo mini dovanėlę mokslų metų pradžios proga. Ir žinoma tai privertė mane susigėsti, nes aš jai padovanojau tik apkabinimą (bet jis buvo nuoširdus :)). Bet jokio pesimizmo, viskas labai gerai! Gavau dovanų ne per savo gimtadienį :). Vėliau pamokos (kaip pirmą dieną po atostogų - viskas buvo so easy), pertraukos ir visa kita. Nuoširdžiai pasakius pasiilgau mokyklos.
Dovanėlė man ir Dy.
Ne, ne mokslo, bet... tiesiog. Bibliotekos (kurioje dar nebuvau), kurioje labai daug idėjų gimė straipsniams TD (keista, ar ne?). Valgyklos ir tos paprastos picos, kurios pasiilgau (ne, ji nėra kažkokia labai skani. Ji paprasta (sūris, kečiupas, kumpis). Bet ji primena mokyklą. Aš tos picos laaabai pasiilgau). Galiausiai net ir mokyklos foteliukų, ant kurių praleisdavau "langus" (kai pamoka nevyksta dėl tam tikros priežasties). O jei rimtai... pasiilgau mokyklos ritmo. Net nemoku tiksliai pasakyti KO. Ir jei dabar leistų pasiimt atostogas - griebčiau, bet jei leistu pasilikti vėliasniam laikui (kai tikrai užguls mokslai) be abejonės taip ir padaryčiau. Pasiilgau ir rudens - vakarų su gera knyga lovoje ir šilta mėtų arbata su medumi. Dar geriau būtų jei už lango lytų. O tada ir apima tas rudens jausmas, kurį vadinu paprasčiausiai jaukumu. Rudenį man būna jauku. Ir "Teenage Dreams" pasiilgau. Žinoma, kol kas sunku rašyti tuos straipsnius (juk turėjau tryjų mėnesių pertrauką!), bet... TD yra dalykas, kuris man padėjo ištempti šeštą klasę ir jei reikės (po kokių tryjų savaičių), padės ištempti ir septinta (jeigu būsiu neišmesta).

Jų blog'gai faini:
Dievinu tokius jaukius vlogus :DDD Ir dar kambariui idėjų prisigaudau :D


Tai rašiau kažkada seniai :D
---
Šeštadienį:
Be galo noriu miego. Tiesiog akys merkiasi. Ir eisiu miegot. Su šypsena :). Iš tiesų ši savaitė buvo labai įtempta. Šeštoje klasėje visada būdavo šešios pamokos ir vieną kartą septynios (o ta septinta pamoka buvo kūno kultūra). O dabar du kartus septynios. Po vasaros tai iškęst, patikėkit - yra sunku. Bet viskas gerai turint galvoje, kad viską darau dėl savęs. Viską darau dėl savęs... namų darbų krūvelė ant stalo mane gąsdina ir deja nemažėja. Aš turiu puikų pasiaiškinimą - ši savaitė nuostabi ir be namų darbų! Trečiadienį su Austėja buvau MINT VINETU knygyne (apie tai ir bus mano sekantis TD straipsnis), o šį savaitgalį yra sostinės dienos 2013!!! Ir penktadienis buvo nerealus... O kaip nebus, kai Vilnius rengė nemokamai koncertą katedros aikštėj su BRAINSTORM. Kiek žmonių buvo. Ir yay, aš su Dijuota, Barbora, Elena bei Teodora (su pastarosiomis susipažinau tik vakar :D Naujos pažintys yra gerai). Žiauriai patiko. Tiesiog - rawrkawesome. Tas bendravimas su publika ir tos dainos... Ta prasme, klausytis NAZARE per kompiuterį - visiškai neapsimoka. Neskamba taip, kaip skambėjo ten. Nuostabu.
Šiandien po miestą trankiausi kartu su Luka. Žinot, kas man primena sostinės dienas - visiškas pinigų netaupimas (į skolas tėvams ;D), karštos spurgytes, naujos pažintys, Gedimino kalnas, Milionas žmonių.
Tik gaila, kad šiandien kojas skaudėjo :D

http://www.15min.lt/zmones/galerija/vilniuje-naujausia-albuma-another-still-life-pristate-latviu-grupe-brainstorm-43759?article=367139#13 - aš esu ta, kuri keistai sučiaupus lūpas ;D Bet yay, mane nufotografavo ;DDD
Rašau šiandien:

Rytoj svarbi diena (turėtų būti - ar bus?), bet apie tai rytoj.
Beprotiškai myliu arbatą,
Simona.


P.S. Nauji straipsniai TD - http://www.thetd4you.blogspot.com/2013/09/susirask-sau-hobi.html ir http://www.thetd4you.blogspot.com/2013/09/mint-vinetu-ir-rubrikos-td.html


Komentarų nėra: