2015 m. liepos 9 d., ketvirtadienis

Filmai, reiškiantys man labai daug

Manau, jog visi turime keletą filmų ir serialų, kuriuos žiūrėjome milijonus kartų... galbūt jie primena Jums vaikystes dienas, galbūt - vasaros pradžią... o galbūt, tai filmas/serialas, kuris Jums "atvertė akis" ir privertė į pasaulį pažiūrėti kitu kampu?




Vienintelės patinkančios filmų variacijos apie raganaitę Sabriną.
RAGANAITĖS SABRINOS filmų ir serialų, animuotų ir tikroviškų (čia bus manasis antonimas žodžiui "animuoti") variacijų. Tai supratau, prieš kelis metus prisiminusi, kaip man patiko vaikystėje stebėti Sabrinos gyvenimą ir pabandžiusi ieškoti šio serialo internete, "YOUtube" kanale. Atsimenu, jog per TV1 vasaros rytais rodydavo tikrovišką serialą ir aš, bevalgydama močiutės pagamintus pusryčius (buvau išprotėjusi dėl virtų varškėčiu (su grietinės, cukraus, sviesto ir cinamono padažu) ir varškės (su medumi ir tarkuotu šokoladu)) mėgaudavausi prasidedančia diena (o vėliau laukdavau vakarinio KITAS realybės šou, kurį žiūrėdavau slapta (dažniausiai draugių namuose), nes močiutė galvojo, jog žiūrėdama tokias nesąmones subukėsiu). Kas žiūrėjo šį serialą tikrai prisimins, jog raganaitė Sabrina turėjo magiškų burtų knygą, o kadangi jaučiausi labai įkvėpta jos (su draugėmis net žaisdavome "namus (manau, nereikia aiškinti, kas čia per žaidimas)", apsimesdamos, jog visos esame raganaitės), pati pasigaminau tokią knygą (specialiai pirkau storą rudą sąsiuvinį ir lipdukus, primenančius deimantus, jog knyga kuo labiau primintų turimą Sabrinos), tik į ją rašiau ne burtus (ne iki tiek išprotėjusi buvau), o įvairius receptus (mylėjau maisto gaminimą nuo pat vaikystės), žaidimų instrukcijas (pvz.: "aukščiau žemės", "brolelį, gelbėk" ir t.t.), dienoraštį. Šį serialą, neturėdama ką veikti pasižiūriu iki šiol - jis man kvepia vaikyste, nerūpestingomis dienomis ir močiutės pusryčiais.


Filmą VALGYK, MELSKIS, MYLĖK žiūrėjau per šių metų naujametinę dieną. Ir laukiu nesulaukiu dienos, kuomet perskaitysiu ir knygą, pagal kurią ir buvo pastatyta ši romantinė drama. Nepaisant gerų aktorių, ši istorija dar kartą išmokino mane senos tiesos, kuri skelbia, jog labai svarbu įsiklausyti į savo norus ir pojučius bei gyventi besidžiaugiant kiekviena diena. Žiūrėdama šį filmą užsinorėjau nuvažiuoti į visas čia rodomas vietas (Italijoje esu dabar, tačiau Bali ir Indija tikrai laukia manęs ateityje (bent jau tikiuosi)) ir išmokti valgyti, melstis (nesijaudinkite, ateistai, musulmonai ir kiti savo tikėjimo šalininkai - malda šiame filme yra perteikiama ne tik religine samprata) ir mylėti. Ir šį meno kūrinė rekomenduočiau pažiūrėti visiems, kurie nebetiki gyvenimo džiaugsmu - pasidarykite lėkštę skaniausių makaronų (bent jau aš, žiūrėdama šį filmą valgyti tikrai užsinorėjau) ir štai - vienas vasaros vakaras jau suplanuotas ir labai tikiuosi, jog jis Jums bus jaukus ir įsimintinas.



Vienos populiariausių Lietuvos televizijos pagalba, Kevino nuotykiai iš filmo VIENAS NAMUOSE jau spėjo įsišaknyti kaip viena iš Kalėdinių tradicijų. Nuo pirmos klasės pradėjau žiūrėti šį filmą ir kol kas nepraleidau nei vienų Kalėdų, nesijuokdama, kaip vagišiai bando apvogti namus/žaislų parduotuvę (tikiuosi, jog visi esate matę šį filmą ir jo siužeto neatskleidžiau, bet jei taip nutiko - nesijaudinkit, filmas vis vien vertas Jūsų dėmesio). Smagus įvykis, kadangi mano tėtis, matematiką garbinantis žmogus, antrą dalį šio filmo žiūrėti leido tik tuomet, kai prižadėjau, jog išmoksiu visą daugybos lentelę iki 10... ir nors tada buvau labai pikta dėl tokios "neteisybės" (juk paprastai, šią lentelę vaikai mokosi antroje klasėje, be to - ne visą iš karto), matematika pradėjo labai gerai sektis ir pamilau ją taip pat karštai (netgi įstojau į tiksliųjų mokslų vienintelę klasę Vilniuje, kurioje mokinausi paskutinius keturis metus, tačiau šeštoje klasėje, dėl didelio krūvio ji man atsibodo ir olimpiadose nebeskyniau aukščiausių vietų). Verta pabrėžti, kad tik pirmas dvi šio filmo dalis, kuriose vaidina Macaulay Culkin, dievinu taip karštai ir kiekvieną kartą žiūrėdama šį filmą, nesijaučiu tuščiai leidžianti laiką, nors visą siužetą ir kai kurių scenų žodžius moku atmintinai).



Nors KERĖS DIENORAŠČIUS atradau visai netyčia (filmai.in paieškos laukelyje suvedus žodį DIENORAŠČIAI, nes mania traukia viskas, kas susįję su jais), vadinu tai savo pačiu mylimiausiu serialų (žinoma, JAUNOSIOS MELAGĖS bei SUKEISTI GYVENIMAI užima taip pat garbingas vietas). Kai per rudenio septintos klasės atostogas pas mane turėjo atvažiuoti draugė net trims dienoms, nusprendėme atsisiųsti ir peržiūrėti šį serialą. Su dideliu kiekiu maisto, pirmąjį sezoną peržiūrėjome per vieną naktį ir su nekantrumo pradėjome laukti antrojo sezono. Apie tas tris dienas galite perskaityti čia. Kerė - tai lyg mano idealas, kuris apibūdina svajonių gyvenimą. Ji dirba ties tuo ką mėgsta, ji turi puikius draugus ir vaikiną. Šis serialas motyvuoja mane netgi mokintis (kaip ir visi kiti serialai bei filmai, į kuriuos įpaišoma mokykla arba universitetas) ir man labai gaila, jog nebeapsimokėjo kurti trečiojo sezono, nes senąsias serijas pasižiūriu iki šiol, kas mane įkvepia rašymui ir net gi priverčia stebėtis mada, kuria įprastai ne itin domiuosi. O juk serialai ir knygos, kuriuose atrandi save, visada trakia ir trauks, tiesa?



Tiesa, yra ir dar vienas filmas, kurio pagrindine veikėją lyginu su savimi. SKAITYK IR VERK istorija yra apie merginą, kuri gyvena savo kuriamoje knygoje/dienoraštyje ir netyčia jį paviešiną per vieną rašinių konkursą. Knygą pastebi ir šalies leidėjai bei galiausiai istorija Amerikoje tampa bestseleriu, Žinoma, tai man nenutiko, tačiau pomegis rašyti yra toks pat, tad filmas, nors ir neitin profesionalus, man patinka.


HARIO POTERIO aštuoni Pasaulyje išpopuliarėję filmai žinomi turbūt kiekvienam. Ir jeigu tiesiai šviesiai - šeštos ir aštuntos dalies net nesu mačius (bet kam yra skirtos Kalėdų atostogos?). Nelabai ir trykštu noru, tiesą sakant - knygas vistiek jau seniai seniai visas perskaičiau ir žinau, koks veiksmas turėtų būti filmuose (ar bent jau įsivaizduoju). Tačiau ypatingos man yra pirmos penkios dalys (net ir knygos šios labiausiai patiko) - Kalėdos ir beprotiškas jaukumas žiūrint šį filmą, motyvacija mokytis (Hermiona - nežinau kaip tokie personažai sukuriami, bet jie mane įtikina) ir visas burtininkų Pasaulis - kai buvau maža, svajojau gauti kvietimą mokintis tame Hogvarste.

p.s. Mielos tinklaraštininkės! Nežinau kaip kitiems, bet bent jau man, būtų labai įdomu išvysti šį "tag'ą" Jūsų tinklaraščiuose. Tad jei patiko ir tema pasirodė įdomi - pirmyn! 


p.p.s. ach, net nežinau, kaip Jums pristatyti savo naująjį projektą - http://charlottemidnight.blogspot.it/, jau seniai norėjau pradėti rašyti anglų kalba, nes mano žodynas yra labai prastas ir reikia kažkokiais būdais pradėti jį gerinti, tad jei matote klaidas - nusijuokite ir pataisykite, kalboms niekada nebuvau talentinga. O šiaip, šiame naujame tinklaraštyje daugiau bus visokie vadinamieji haul'ai ir routines, nes daugiau kol kas ir negaliu parašyti anglų kalba. Tikiu, su laiku patobulėsiu, o tada jau žiūrėsim kaip bus. Kol kas rašysiu į abu tinklaraščius.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Labai sudomino aprašymai. Lėksiu žiūrėti Kerės dienoraščių. Ir ech... Kaip gera nuklysti į vaikystę, dabar toks geras neapsakomas jausmas užklupo. Gera...

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

eeeeeeh, žinau. O serialas puikus, pavydžiu, jog gali žiūrėti nieko nežinodama, kas vyks toliau! :D :D