2015 m. gegužės 18 d., pirmadienis

Eurovizija 2015

Įvykis, kuris praneša, jog vasara - ne už kalnų. Įvykis, apie kurį su Austėja kalbames jau nuo balandžio pradžios. Įvykis, dėl kurio kuriami nauji žaidimai (sėdėjome su jau minėta šiame įraše drauge ir kira  parke, bei niuniavome "Eurovizijos" dainas. Kitos turėjo atspėti, kurių šalių tai atstovai). Įvykis, dėl kurio yra pamirštama sveika gyvensena (ne, Eurovizijos be šokolado tai jau tikrai nežiūrėsiu). Įvykis, dėl kurio visą savaitę būnu labai stipri nacionalistė (visada tokia esu, bet kitokie įvykiai reikalauja ir kitokių pasireiškimo formų). Įvykis, dėl kurio atsibostu visiems bendraklasiams su savo kalbomis. Spėju, kad žinote apie ką kalbu vėl, kaip ir praeitais metais - EUROVIZIJA 2015.
 
Gegužės pradžioje, eilinės pertraukos metu, Austėja manęs paklausė, koks dabar galėtų blogiausias dalykas nutikti. Žinoma, aš pradėjau fantazuoti kiek tik galėdama, bet sarkastiškas draugės komentaras trumpam nuliūdino: "Eurovizijos finalo metu, būsime Švedijoje". Matote, šį savaitgalį su klase išplaukiame į kelionę su keltu (Ryga-Talinas-Stokholmas), tačiau tikimes, jog laive rasime televizorių, juk švedai - tikri konkurso gerbėjai.
 
Kalbant apie mūsų šalies atstovus - Vaidą Boumilą ir Monika Linkytę - esu patenkinta (ir puikiai suprantu, jog taip sakau visada). Mano manymu, jie konkursui atneš daugiau paprastumo ir spalvų bei ketvirtadienį tai bus gera daina pradėti šou (nors darosi keista, labai dažnai pradedame dainuoti pirmi, kitą vertus, konkurso rengėjai turbūt tikisi, kad visiems suteiks Lietuva geros nuotaikos pliūpsnį). Be to, kodėl visi taip nepatenkinti Monikos suknele? Mano nuomone, idėja šios aprangos buvo labai graži ir tai gali pritraukti dėmesio kaip ir įsimenantis, linksmas priedainis - pirmiems dainuojant šios detalės yra tikrai svarbios.
 
Įdomu tai, jog šiais metais Eurovizijos konkurse dalyvaus ir Australijos (ir aš neturėjau omeny Austrijos). Izraelis, Armenija - toks vaizdas, jog konkursas po truputį praranda savo esmę ir darosi pigus televizijos triukas... kita vertus, gražu, kai šiuo kasmetiniu renginiu žavisi ir kitos šalys, kurioms garbė yra prisijungti prie Eurovizijos.
 
Šiais metais konkurse netrūksta dainų, pranešančių apie socialines problemas. Mano manymu, Vengrija ir vėl pasistengė ir atsižvelgė į šį punktą (kaip ir praeitais metais). Daina graži, rami ir tikrai svarbi mūsų visuomenei.
 
Mylimiausių penketukas:
NORVEGIJA (tie patys, kur lietuvių vaikus pasiima. Vis dėl to, šiemet jie mano didžiausi favoritai - įsimenanti, jausminga melodija, gražūs balsai).
BELGIJA (nepaisant fakto, jog dainininkas laaaaabai gražus, patiko muzikos stiliaus pasirinkimas, ritmas ir šokis per generalinę repeticiją).
AZERBAIDŽIANAS (labai pakylėtas priedainis! Priverčia užsimekti ir gyventi daina).
ESTIJA (ilgai rinkausi tarp Estijos ir Latvijos - šiais metais, tikiu, jog visi baltai pasirodys finale, nes pasirinkimai išties įdomūs).
ALBANIJA (daina yra jau paplitusi po Amerikos stotis! Įsimenanti, priedainis skambus).
 

O kokie Jūsų favoritai šių metų Eurovizijoje?
Simona.

4 komentarai:

Unknown rašė...

Belgijos daina TOBULA. Jau seniai tupi mano grojarašty kaip klausomiausias gabalas

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Aaaa, žinaaau! Mano de seim, kartu su Norvegija... :) ;)

Evita rašė...

Man vienai atrodo, kad Eurovizijos daina (ta prasme, laimėti ,,Euroviziją") gali NE RAMI daina. Kad bent kiek veiksmo būtų?:D Ir ar man vienai nei šiais nei praeitais metais nepatiko Prancūzijos dainos?:D Apie dar ankstesnius Prancūzijos dalyvius nieko negaliu pasakyti, nes nežiūrėdavau Eurovizijos. Ir keistas jų nusistatymas, prieš svetimą kalbą (pvz. anglų) kai skiria taškus ar renka daina. Patriotiškumas, bet nemanau ar šioje vietoje tai yra pliusas.
O dabar apie Lietuvos atstovus. Dėl suknelės sutinku. Ir dar kiek įdėta į tą suknelę dauguos žmonių darbo... Nes (tikriausiai) kiekvienas žmogus tą gėlytę kirpo bent su kažkiek eles ir viltimi, kad laimėsim :). O jei pakeistų (O aš nemanau, kad tai įmanoma) visi šmeižtų, kam pakeitė :D. Oh, welcome to Lithuania :D. O dėl to, kad truputį pasikeitė V. Baumilos apranga džiaugiuosi. Dabartinė apranga geresnė. Nors... gal reiktų ko paprasčiau?:D Bt gerai ir taip! Dr man nelabai patinka, kad manoma, kad pritarentieji vokalistai pasibučiuos. Ta prasme vyras su vyru, moteris su moterim. Nors tai nėra patvirtinta, bet jei taip būtų nebūčiau labai patenkinta, nes.. kažinau:D man nelabai. Aš toleruoti toleruoju visus transeksualus ir pnš. Bet kam taip kišti viską į viešumą? Jei tokie egzistuoja žmones nereikia jų iškelti... Dar turint omeny, kad pritarentieji vokalistai visi yra "tų" (įprastų) pakraipų. Nežianu ar man linskma būtų bučiuotis viešai su moterim į lūpas... xd Bet laukia dar trečia repeticija. Tikiuosi jie neįgyvendins savo idėjos...
Ok, baigiu xd išsiplėčiau tikriausiai per daug xddd. Nežinau ar kas nors kažką supras, bet aj... :DDDD

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

O, Evita, ačiū už tokį illllllgą komentarą.:)
Dėl Prancūzijos atstovų: praeitais metais man laabai patiko dainos muzikinis klipas. Ir šiaip, atnešė į Euroviziją to kitokio "hipiško" vėjo, mano nuomone. Dėl šių metų atstovės - ech, nieko blogo nesakau, bet norisi miegoti per jos dainą ir nemanau, jog tai gerai.:D
Lietuviai iš prancūzų užtat galėtų pasimokyti to kalbos mylėjimo (taip, sutinku, užknisa, jog jie visai nepripažįsta kitų kalbų (turiu omeny, kai vasara atostogavau šioje šalyje - aš kalbėdavau anglų, jie suprasdavo, bet atsakinėdavo prancūziškai:D)) ir šalies palaikimo. Nacionalizmas vis vien yra gražu, o dainos žodžius dažniausiai išverčia per reklaminį filmuką, nesuprantantiems prancūzų. O kalba jų - laaaabai gražiai skamba.:)
Dėl dainos ramumo - iš dalies sutinku. Man didžiausias aspektas - dainos mokėjimas tave "pakylėti". Ta puikiausiai, mano manymu atlieka ir Norvegija, ir Azerbaidžianas, nors dainos visai ramios.;)
Gražaus reginio rytoj!:):):)