2014 m. spalio 5 d., sekmadienis

Rugsėjo mylimiausi

Kadangi man labai patiko vasarą vesti šią rubriką, sumaniau, jog pratęsiu ją ir mokslo metais! Galbūt prisimenant šią vasarinę tradiciją bus lengviau sulaukti šiltojo metų laiko, nes kol kas beveik visos mintys tik ir sukasi apie tai (bei apie stojamuosius, nes vis dar nesu apsisprendusi, kur noriu mokintis). Tad nieko nelaukdama, pristatau Jums savo rugsėjo mylimiausius!

Mylimiausia knyga
Tiesą pasakius, Lois Lowry "Siuntėjas" buvo vienintėlė knyga, kurią perskaičiau per šią mėnesį. Nors knyga buvo įtraukta į rekomenduotinų perskaityti knygų 8 klasei sąrašą, kad ir kaip bebūtų keista nenuvylė. Tiesą pasakius, vėlgi nenoriu per daug apie ją išsiplėsti, nes noriu paskirti jai (ir pagal ją pastatyam filmui, kuris turėtų būti mėnesio mylimiausias, tačiau kadangi tai nebūtų įdomu, parinkau kitą filmą/serialą) atskirą įrašą (turiu labai daug pasižadėjimų Jums, ir patikėkite, visus juos užsirašau, kad niekuomet nepritrūkčiau idėjų, o turėdama laiko stengiuosi juos įvykdyti).

Mylimiausias filmas/serialas
Ruduo man yra serialų sezonas, ir jeigu praeitais metais aš tuomet atradau "Kerės dienoraščius", šiais metais "Sukeisti gyvenimai" taip pat tapo visiška priklausomybe... visiems rekomenduoju, nes šis kūrinys tikrai vertas dėmesio.

Mylimiausia daina
Ir vėl atrandu Red Hot'us, kuriuos ilgą laiką buvau primiršus...

Mylimiausias pirkinys
Štai šitie, nuotraukoje matomi marškinėliai! Seniai jų norėjau, tad esu visiškai patenkinta šiuo pirkiniu!

Mylimiausias užkandis/patiekalas/gėrimas
Jūs neįsivaizduojate, kiek daug aš tokių šokoladukų surijau per šį mėnesį... neseniai man juos parodė (taip, prieš tai nebuvau jų ragavusi) ir aš tapau visiškai priklausoma. O ypač viskas labai rimta tapo per projektą NEW BOARD, kuomet kiekvieną pertraukėlę nusipirkdavau šį gardumyną (na, bet dabar jis man iškart primena tas nuostabias keturias dienas!).


Mylimiausias drabužis
Turiu keturias profilio nuotraukas facebook'e ir trys iš jų yra padarytos su šiuo megztiniu, kurį galima vadinti ne tik mėnesio, bet ir metų mylimiausiu megztiniu!

Mylimiausias aksesuaras
Neseniai įsigijau naujus akinius ir lešiukus, tačiau... akiniai po truputį man pradeda labiau patikti, nes mano nuomone, tai yra puikus aksesuaras!

Mylimiausia grožio priemonė
Labai nemėgstu sausų rankų, tad visuomet su savimi turiu rankų kremą. Šiame lietuviškame kreme nėra blogų produktų, o ir kaina nėra didžiulė.

Mylimiausia vieta
211 kabinetas LVJC pastate, kuriame vyko NEW BOARD projektas! Ten praleistos pačios linksmiausios rugsėjo akimirkos!

Iki kitų kartų,
Simona.

5 komentarai:

guaca mola rašė...

Kaip fainai! ^^
___________
http://elijoska.blogspot.com/

Viktorija J. rašė...

Tokie įrašai man labai patinka, o ypač tavo :) Ir kaip visada įdomu paskaityti.
P.s.fainas megztinis ;)



----------------------------http://puodelisarbatossuviktorija.blogspot.com

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

ačiū, ačiū labai! :)

Gabija rašė...

Pamačiau "Switched at Birth" ir net nebaigus skaityt įrašo puoliau komentuot :D
Omgomgomgomgomg, tas serialas nerealuuuuus :333 Žiauuuriai džiaugiuos, kad ir tau jis patiko :3

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

high5, ma friend! :D