2014 m. spalio 27 d., pirmadienis

Prasidėjo atostogos (kur norėčiau dabar būti?)

Net nežinau kur dingo motyvacija kažką daryti... galvojau, jog per šias atostogas viską susitvarkysiu. Jau beveik pirma valanda, o aš tik slankioju po namus pirmyn atgal. Dabar susidėjus kojas ant stalo, kompiuterį ant kelių laukiu "Plačiakelnio Kempiniuko" laidos. Žinote, kas yra blogiausia? Jog aš pati nežinau ko noriu: pakvietė kelios draugės ateiti lygi centro pasivaikščiot - atsisakiau, močiutė pakvietė atvažiuoti blynų pavalgyti - taip pat numojau ranka pasiūlymą ir atsisakiau. Visi rūpinasi, tačiau mane apėmęs pernelyg didelis nuovargis ir galbūt... galbūt man tikrai nereikia rūpintis dėl slogios nuotaikos, o tiesiog leisti sau pailsėti po visų mokslų, nes tikrai esu išvargusi (deja, tos didžiulės pastangos sudėtos į geresnį išsilavinimą taip pat neatsiperka: lietuvių vidurkis skelbia, jog mano žinios prilygsta aštuonetui, prancūzų, nors ir lankau papildomai - tas pats (sunki kalba ir per daug taisyklių mano liežuviui, kuris neapsiverčia kalbant, nes būtent blogesni pažymiai yra iš kalbėjimo), net iš istorijos (!) teturiu 8,33, o iš naujo dalyko Chemijos, kuriame galėjau viską pradėti šviežiai, turiu aštuonis, o iš matematikos 8,25... ką ir begaliu pasakyti? Per šias atostogas reikia gerai pailsėti, o po to vėl kibti į darbą, jeigu noriu patekti į geresnę gimnaziją). O jei rimtai, ką tik supratau, ko aš DABAR labiausiai norėčiau. Keliauti, bet ne taip, jog nuvykus į kokią Turkiją (nieko prieš šią šalį neturiu ir prieš ten keliaujančius žmones, nesupraskite manęs neteisingai... toje pačioje Turkijoje yra tikrai į ką pasižiūrėti (į Stambulą tikrai norėčiau nuvykti) ir galima neblogai pailsėti, tuo labiau, jog pati esu ten leidusi laiką) padėčiau tiesiog pilvą ant gulto, į rankas pasiimčiau kokį skystą pina kolados kokteilį ir žiūrėčiau į pilnut pilnutėlį baseiną mažvaikių, tinginčių nueiti į tuoletą ir sisiojančių tiesiai į vandenį. Štai keturios vietos, kuriose norėčiau dabar būti:
Amsterdamas. Kaip tik vienas klasės draugas šiuo metu ten poilsiauja ir atsiuntė nuotrauką, po kurios kaip reikiant supavydėjau. Nežinau, kuo mane traukia Nyderlandų šalies sostinė bei pati Nyderlandų karalystė, kuri plotu yra mažesnė net už Lietuvą, tačiau net ir jos futbolo komanda man patinka labiausiai! Gali būti, jog didelį indelį į šį mano kvaištelėjimą dėl miesto, kuriame net nesu buvusi duoda John Green sukurta istorija "Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos", kurioje šis miestas yra tikrai ypatingas... šiaip ar taip, dabar tikrai neatsisakyčiau galimybės pavaikščioti šio miesto širdyje su geromis draugėmis. Be to, šiame mieste norėčiau apsilankyti būtent šiuo metų laiku, nes tuomet jis yra pats romantiškiausias, o gatvėse pardavinėjami kepti riešutai...
Baltieji paplūdimiai arba Portugalijos paplūdimiai. Ir ne, čia aš noriu ne dėl to, jog galėčiau pasideginti (kad ir norėčiau, man įdegti niekada nepavyksta, nes turiu itin baltą odą, kuri po saulės vonių tik stipriai paraudonuoja ir apsilupinėja, po to tenka kęsti didžiulius skausmus, o visam siaubui praėjus oda tampa vėl balta, kaip mano močiutė sako, lyg sūris)... net į savo "Before I die" sąrašą esu įsirašiusi punktą, jog labai norėčiau išmokti plaukioti banglente (surfinti) ir labai tikiuosi žinau, kad šis noras kažkada išsipildys. Beje, kai buvau Portugalijoje, paplūdimiuose buvo siūlomos šio sporto pamokos, tačiau gyvenom kiek tolėliau nuo paplūdimių ir neturėjome galimybės skirti šiai veiklai bent kelerių dienų. Taip pat dabar nežmoniškai norėčiau pašokinėti nuo uolų arba tiesiog pasiplaukioti žydrame vandenyne...
Londonas. Kad ir kaip banaliai skamba, kad ir kaip aš juokiuosi iš tų, kurie mano, jog Londonas, Paryžius ir Niujorkas yra svajonių miestai (nieko nesakau, pati juos norėčiau aplankyti, tačiau yra daug įspūdingesnių vietų, kurias verta pirmiau pamatyti, o ne priklausyti daugumai lietuvių, kurie žino tik šias "svajonių" kryptis (o kitos grupelės svajonių kryptys - Turkija, Egiptas ir Tenerifė. Pageidautina "VISKAS ĮSKAIČIUOTA" paketas), tačiau dabar kaip niekad norėčiau į rankas pasiimti visų youtuberių išgirtą PUMKIN SPICE LATTE ir pasivaikščioti Oxfardo gatvele, nusipirkti keleta knygų, kurios Lietuvoje nėra išleistos ir greičiausiai nebus bei šiaip ką nors mielo sau.
Kopenhaga. Praeitais metais kažkuriame "Laimos" numery perskaičiau labai šiltą ir nuoširdų straipsnį apie šį miestą, kurį parašė ten gyvenanti mergina. Nuo to laiko ši šalis atrodo subalansuota kaip tik man - jaukus, mažas ir spalvotas senamiestis, linksmi (jus sakoma, kad danai patys linksmiausi planetos gyventojai!) ir draugiški žmonės, gatvės muzikantai ir menininkų mekos. Visada sakiau, jog noriu daug keliauti, tačiau gyventi TIK Lietuvoje, bet jei neturėčiau kitos šalies - antrąja mano gimtine taptų Danija.
Ir tiek šį kartą,
Gerų atostogų keliaujantiems, svajojantiems ar šiaip besiilsinčiams!
Simona.

6 komentarai:

Viktorija J. rašė...

Žinau kaip tu jauties, kai visus mokslus ir namų darbus norisi nušviesti į šalį, pasiūsti toli toli ir nejausti jokių pareigų mokytis, o tik įsijungus televizorių į jį spoksoti arba klausytis muzikos. Prieš pat atostogas man taip pat buvo ir nieko nesinorėjo, nors atsiskaitymai kiekvieną dieną, o vidurkis, kai netikėtai padidėja vėl staiga sumažėja.

Per šias atostogas kaip ir tu noriu gerai pailsėti ir į mokyklą grįžti nusiteikusi kibti į darbą ir gerai mokytis ;) Linkiu tau, kad kuo geriau pailsėtum, o į mokyklą grįžtum su motyvacija mokytis! :))


P.s. dėl chemijos galiu pasakyti, kad nenuleisk rankų ir jei dabar per ją yra labai nuobodu, tai nenusuvilk, nes paskui bus daug įdomiau kai pradėsite spręsti ir sudarinėti reakcijų lygtis, nes būtent šis dalykas yra mano pats pats mėgstamiausias, tik mažas patarimas, kad reakcijų lygtis ir visą teoriją reik tikrai mokėti, nes vėliau ji bus labai reikalinga ;)

Tikiuos ne per daug išsireiškiau :D

Angelė rašė...

Ir manieji mokslai nelengvai einasi, bet kažkaip stumiuosi pirmyn *pfu, pfu, pfu*. :]
Beje, gal iš tikrųjų per šias trumputes atostogas Tau kaip tik ir reikalingas 'atsijungimas' nuo mokyklinio pasaulio?.. Žvelk kitu kampu ir nenukabink šypsenos! :*)
*Hug*

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Taip norisi jus tiesiog apkabinti, kad netingite rašyti ilgų komentarų, kuriuose daug pagirimų ir patarimų, kartais būna kritikos... į vakarą nuotaika jau spėjo pasitaisyti, net gi spėjau padaryti pusę atostogoms užduotų namų darbų. :DD
O dabar vėl šypsausi lyg beprotė ir noriu visiem pasigirti, kokius skaitytojus "turiu". :DDD
Ačiū, ačiū, ačiū, kad skaitot, komentuojat ir spaudžiat reakcijas, tai man labai daug reiškia, kad ir kaip banaliai skamba.
Bučiuoju ir apkabinu Jus abi ir visus skaitytojus. ;)

Ema rašė...

Pritarsiu kitoms, jog jeigu jauti, kad nori tik gulėti ir nieko neveikti - taip ir daryk. Tam ir yra atostogos. Tai ne trys nieko neveikimo mėnesiai, o vos savaitė, per kurią turi pailsėti, o ne kalnus nuversti. Todėl nebijok gulėti, slampinėti po kambarius bei leisk atsigauti smegenims. Nes mokytojų užduodami krūviai, tikrai peržengia normalią smegenų užėmimo krūvį.

O chemija, galbūt, tik dabar nuobodi. Vėliau prasidės tikrai įdomūs laboratoriniai darbai, per kuriuos, aš su grupė, Dievulėliau, kiek patyriau. Ir pūkštelėjimų, ir mažų sprogimų, ir išplėstomis akimis stebėjimo, kaip vyksta kokia reakcija. Tik nepatingėk pasimokyti dabar teorijos - vėliau prireiks.

Sėkmės! :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Na, man chemija nėra nuobodi, mūsų mokytoja tikrai stengiasi mums viską gerai išaiškinti - net gi vaidina per pamokas, duoda daug pavyzdžių iš jos patirties, moko ne tik pagal programą... tiesiog nesusikaupiu ir tiek. :) Tačiau ačiū už patarimus, labai labai! :)))

Unknown rašė...

Labas, norėtum susirašinėti el. laiškais? Jei taip laukiu atsakymo į alisonmortis@gmail.com