2013 m. lapkričio 1 d., penktadienis

Atostogos, "Kerės dienoraščiai" ir "Paklausk Alisos"


Lukos ir Simonos rudenio atostogų pirmadienio vakarienė:
Jums reikės: pirmo sezono "Kerės dienoraščių" visų serijų,
kurios būtų įrašytos į kompiuterį ir Jūs galėtumete jį pasidėti
visų vaišių viduryje.  Taip pat skaniųjų vaflių (nusiperkame iš
parduotuvės minkštų vaflių, plytelę "milkos" ir pieno. Puodelyje
iš šokolado ir pieno ištirpdiname karštą skystį, kurį pilame ant vaflių),
kakavos (į neišplautą puodelį, kuriame buvo gaminamas vaflių karštas
šokoladas supilame pieną ir įdedame porą šaukštelių kakavos), kolos,
"Estrella" traškučių su svogūnais, Charlie picos su šonine. Gero
vakaro! ^^
Kerės dienoraščiai.
Totaliai nerealus serialas. Šis serialas apie jauną merginą - Kerę Bredšou.
Veiksmas vyksta praeity (žiūrint šį serialą akį patraukia naudojami
telefonai, kurie šiai dienai atrodo neįprasti). Atrodo jog šis serialas
paprastas bei banalus kaip ir dauguma filmų apie mokyklą, vaikinus
ir t.t., bet man jis simbolizuoja svajonių gyvenimą ir merginą, su kurią
randu daug panašumu (keista, kai tavo idealu tampa ne realus žmogus,
o tik veikėjas, bet taip jau yra. Kerė yra mano idealas)... Serialas įtrau-
kiantis ir net nežinau... būtų gan keista taip teigti, bet manau, kad šiuo
metu jis man yra pats mėgstamiausias ir geresnis už "Pretty Little
Liars". Laukiu nesulaukiu kitos antrojo sezono serijos ^^. P.S. Serialas
labai skatina vėl rašyti TD (nors niekur aš ir neišėjus). Kažkaip net
nežinau... skatina dirbti dėl savo svajonės.

Nuo pirmadienio iki trečiadienio pas mane svečiavosi Luka (jos tėvai buvo kažkur išvykę). Tiksliau - pas mano močiutę. Pirmadienį ryte, kai vos pas mane ji atvyko nulėkėme į parduotuvę prisipirkti pusryčių ir pradėjome žiūrėti naują serialą - Kerės dienoraščiai (jį jau seniai buvau pastebėjus filmai.in, tačiau nenorėjau viena žiūrėti, nes turiu taisyklę, kad gerus ir man įdomius serialus reikia pradėti žiūrėti su drauge. Iš tikrųjų labai ilgai rinkausi ką geriau pradėti žiūrėti - šį serialą ar "Vampyro dienoraščius (kurį būtinai reikia pradėti žiūrėti. Net gėda, kad nemačius :D)", bet mane tiesiog traukia žodis DIENORAŠČIAI (ne esmė, kad abiejuose serialuose skamba šis žodis, tiesiog norėjosi išbandyti kažką realistiškesnio) (Bridžitos Džouns nuotykių niekada nebūčiau žiūrėjus jeigu filmo pavadinime neskambėtu žodis DIENORAŠTIS)). Kadangi mano sesė nelanko darželio (pas močiutę leidžia dienas, kol tėvai dirba) daug laiko praleidome ir su ja. Kadangi ketvirtadienį dramos būrelyje buvau pamiršusi skėtį turėjome važiuoti į mokytojų namus jo pasiimti. Prieš būrelį nuėjome į CHARLIE PIZZA ir užsisakėme išsinešimui picą, vėliau užsukome į parduotuvę ir prisipirkome maisto puikiam vakarui ^^. Greitai užsukome į dramą ir važiavome namo. Kadangi troleibuse kelionė ilga iki močiutės (25 min) ant picos dėžutės paišėme :DDD. Vėliau dar reikėjo persėsti į autobusą, tad belaukdamos stotelėje jo dar pradėjome dainuoti serenadas. Joo... Žodžiu, grįžus namo seneliai išvažiavo į svečius, o mes pasidarėme specialią Lukos ir Simonos rudenio atostogų pirmadienio vakarienę. Vėliau ilgai šokome pagal įvairią muziką, bet grįžo seneliai ir reikėjo būti tyliai, tad baigėme žiūrėti "Kerės dienoraščius" ir ilgai plepėjome... iki penkių ryto. Maždaug panašiai praėjo ir kitos dvi dienos - papildomai su karučiu (žiauriai faina su juo važinėtis kaime ;DD) ir Kalėdinio dovanų sąrašo sudarymu (tiek sau - kokių dovonų norėtumėm, tiek kitiems - ką dovanosime)(juk dabar du mėnesius parduotuvėse karaliaus Kalėdų seniai ir eglutės (dievonu šį periodą)).








ANONIMAS "Paklausk Alisos".
Per atostogas perskaičiau šią knygą. Šiaip visai patiko, tačiau yra keletas BET, dėl kurių negalėčiau pavadinti šios knygos ta, kuri privalo gulėti mano lentynose. Kadangi penktadienį per lietuvių kalbos pamoką bus užklasinio atsiskaitymas (kiekvienas žmogus kviečiamas prie lentos 5 minutes kalbėti apie pasirinktinai perskaitytą knygą) nusprendžiau pristatyti šią, nes... nes turiu daug minčių susijusių su šia knyga. Kadangi jau Vilija savo blog'ge aprašė šią knygą antrą kartą jos neaprašinėsiu, tiesiog patarsiu ją perskaityti kiekvienam. Asmeniškai aš esu daug knygų skaičius apie narkomanus, tačiau ŠI knyga (ok, ok. Šia tema galėčiau išskirti dar vieną knygą - "Heroinas") įtikino mane galutinai (nors pradžioje skaičiau kreivu žvilgsniu) niekada nepridėti piršto prie svaigalų. Never and ever.

Šiaip atostogos praėjo tikrai gerai. Beliko susitvarkyti kambarį ir parašyti nors viena straipsnį į TD. Reikia. Arba išeiti (abejoju, kad sugebėsiu).
Per daug svajojanti,
Simona.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Mane pašalino iš TD.:( Užeinu ir... BUM!!! Nebegaliu rašyti TD. Net nežinau už ką čia taip. O šiaip fainai praleidai atostogas.;)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Hmm.. keista, nes man taip nėra ;// Paklausk Vilijos arba Simonos (nors kiek suprantu, dabartinė administratorė yra Silvija) ;)
Ačiū ;**

Gabija Sun rašė...

Fainas įrašas, fainos atostogos ;> Aš irgi kerės dienoraščius žiūriu, labai laukiu naujos serijos ;p O knygą jau antrą kartą užmatau blog'e ir būtinai pasiimsiu paskaityt :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Aš irgi žiauriai laukiu ;ooo. Knyga tikrai verta dėmėsio, tad linkiu ją perskaityti :)).