2013 m. spalio 27 d., sekmadienis

Paprastai...

Šių atostogų laukiau taip ilgai! Pasiryžau, kad per visas laisvas dienas darysiu tai, kas man patinka... nors tiesa ta, kad atostogas "švęsti" pradėjau jau nuo trečiadienio (visi PLL (Pretty Little Liars) fanai žino kodėl), kada po pamokų lėkiau tiesiai į IKI parduotuvę ir pas Austėja. Prisipirkusios visokių skanėstų (Limonado, traškučių, ledų, šokolado...) bėgom pas ją, atsisiuntėm pačią naujausią PLL seriją, įsirašėm į flash'ą (USB) ir ėjom į jos močiutės kambarį, nes ten yra didelis televizorius, per kurį ir reikia tokius intriguojančius dalykus žiūrėti. Uždengėm užuolaidas, prisipylėm į stiklines limonado, atidarėm visus pakelius skanėstų, griuvom į pagalves ir ach... pagaliau jos grįžo (ne esmė, kad žiūrėjom šią seriją nuolatos stabdydamos ir norėdamos išteisinti dabartinį mums žinomą A.
Ketvirtadienį po pamokų važiavau su Dijuota į biblioteka, nes norėjosi atostogoms pasiimti kažkokių nerealių skaitalų. Tiesą pasakius turbūt pirmą kartą knygas išsirinkau taip greitai (turbūt todėl, kad neskaičiau jų aprašymų), pasiėmiau rekomenduojamas knygas, kurios turėtų būt tikrai gerosss...
Knygos iš bibliotekos:

Paskutiniu metu ši knyga iš labai labai daug blog'gų ir žurnalų buvo rekomenduojama ir reklamuojama. Tiesiog vis kai ateidavau į biblioteką jos nebūdavo...

Apie šią knygą pirmą kartą išgirdau Simonos Šiušytės blog'ge, vėliau Vilijos blog'ge vėl pamačiau šios knygos viršelį... todėl prigriebiau ir šią knygą :).

Esu beprotiškai pamišusi dėl "Beveik suaugę" serijos knygų - jos gilios, pamokančios. Nors temos parenkamos banalios (bent jau man taip atrodo), visas šių knygų pateikima yra labai orginalus. Ši knyga buvo padėta prie naujienų, be to sudrauge pasiryžom perskaityti visas "Beveik suaugę" knygas.

Austėjai ši knyga yra mylimiausių knygų 5 vietoje. Kadangi ji daug skaito, kartais atsižvelgiu ir į jos nuomonę (nors mūsų skoniai nesutampa - ji nekenčia "Beveik suaugę" knygų.
Šią knygą pasiėmiau mokyklos
bibliotekos... iš viso, paskutiniu metu
žiauriai pamėgau skaityti detektyvus ;oo
Grįžusi trumpam namo persirengiau ir lėkiau į dramą, kur sužinojau gerą naujieną - lapkritį mes nemokamai važiuosime į Kaune vykstantį festivalį ^^ Be to, tą dieną galėsiu neiti ir į mokyklą!!! Penktadienį, pasibaigus pamokoms šiais mokslo metais pirmą kartą važiavau į anglų kalbos burelį... iš tikrųjų ten einu savo noru (tikrai ne tėvų verčiama), nes noriu normaliai išmokti šią kalbą. Laukia sunkus mokslas... supratau, kad rašyti (ta prasme gramatiką), skaityti ar klausyti anglų kalbą aš moku, bet kalbėti (o tą mokėti aš labiausiai noriu)... grįžusi namo padariau visus namų darbus (net tuos, kuriuos reikės atlikti tik kokiam penktadieniui) ir ramiai skaičiau knygą... Šeštadienį į savo dienotvarkę įtraukiau serialus (o tai ir yra antras iš mano didžiųjų atostogų planų - serialai ir knygos), kurių vis nebaigiu žiurėti, o jie yra laaaabai įdomūs (apie juos manau net ir straipsnį TD parašysiu)... šiandien su Dijuota ir Dovile "kimarinom" mieste. Eiliniai pasisedėjimai su draugėmis...
Gerų atostogų, bei gero ir malonaus laiko,
Skęstanti knygų džiaugsme Simona.
Šį kartą trumpai ir labai nuobodžiai, tačiau norėjau paprašyti, kad parekomenduotumėt gerų knygų bet kokio žanro, kurios Jums patiko... ačiūūxx ;**
P.S. Jau atsisiunčiau naujo serialo "Ravenswood" pirmą seriją. Ohhh, kokia laiminga ;ooo

5 komentarai:

^^ Simona ^^ rašė...

Skaičiau pirmą ir antrą knygą, visai neseniai. Tikrai labai patiko, nepasigailėsi perskaičiusi! Linksmų tau atostogų, pailsėk! :) O dėl PLL - žinok aš tą seriją irgi žiūrėjau taip, lyg būčiau šventusi Naujuosius Metus. :D

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Įdomios knygos, o ,,Autsaiderius'' kažkada buvau nusižiūrėjusi, bet ji dingo iš bibliotekos... :D PLL ir aš labai laukiau, bet tik man vienai ta serija buvo nieko ypatingo?

Dėl Ravenswood - aš laukiu vertimo žiaaauriai! Ech, smagu, kad ne aš viena pamišusi dėl serialų. :)

Lilė Viktorija rašė...

"Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos" yra labai gera knyga! :)

Anonimiškas rašė...

is kokio tinklapio siunciates serialus? ;OOOO

SimonaA rašė...

Simona - tau irgi linksmų dienų :)
Vilija - žinoma, vasaros baigiamoji serija bent jau man buvo įspūdingesnė, bet ir šioje sužinojome tai, kad TAS žmogus yra gyvas (nors tai buvo gan tikėtina). Šiaip ar taip aš pasiilgau PLL, tad man patiko :)
Viktorija - tikiuos ir man patiks :))
Anonime - bent jau aš siunčiuos per filmai.in ;)
Ačiū už komentarus ;)