2013 m. lapkričio 13 d., trečiadienis

Trečiadieniai

Daug kartu sakiau, kad trečiadienis yra man pati nuobodžiausia ir nefainiausia savaitės diena. Ką gi, nuomonė keičiasi. Trečiadienį, rugsėjo 11 d. mano draugai mane visą dieną stebino. Trečiadienį, lapkričio 6 d. su žiauriai klasiškom merginom atitrūkau nuo rūpesčių pasinerdama į tobulą muziką. Šiandien - trečiadienis ir aš nebuvau mokykloje (susirgau, bet galima sakyti džiaugiuosi dėl to, nes norisi pailsėti nuo mokyklos). Lapkričio 27 d. bus trečiadienis ir aš su dramos trupe važiuoju į Kaune vykstantį teatro festivalį (be to, tą dieną taip pat neisiu į mokyklą). Ir tai turbūt pačios geriausios dienos šį rudenį (ne šeštadieniai, ne sekmadieniai...). Visi tie džiaugsmai užkemša visas blogybes, kurios vyksta trečiadieniais.

Tereikia atrasti tą mažą liepsnelę dalykuose, kurie mums atrodo blogiausi ir paaiškės, kad tai buvo geriausia.


Komentarų nėra: