2013 m. lapkričio 6 d., trečiadienis

Tag'gas

Labai, labai greitai tariu labas ir iš Vilijos pasiskolinusi tag'gą atsakau į klausimus... reikia sutvarkyti namus, ir šiaip, juk šiandien "Hurts" koncertas, po valandos su draugais išvažiuoju!!!!!!! (*dreams come true*)

Ar tau patinka tavo vardas? :)
Apie savo vardą esu geros nuomonės, nes visų pirma, jis reiškia žmogų, kuris moka išklausyti, be to šis vardas apibūdina kūribingą vardą. Kažkada nemėgau savo vardo, nes būtent tais metais (2000 m.), kai aš gimiau jis buvo top #20 vietoje ir... tiesiog tai per daug populiarus (kaip man) vardas ;//. Bet šiaip taip - esu patenkinta!

Ar internetinėje erdvėje naudojate lietuviškus ąčęėįšųųūū simbolius?
Blog'ge, facebook'o komentaruose ar šiaip, erdvėje, kurioje gali skaityti daug žmonių - rašau lietuvių kalbos raidėmis (tačiau nevengiu tokių žodžių kaip karočia, kimarinu (čia būtent fb :D)). Fb pokalbiuose dažniausiai rašau "šveplai". Bet manau, kad reikės šią problemą taisyti, nes susirūpinau - http://www.youtube.com/watch?v=i6l69a-NfgI

Ar Lietuvai, tavo manymu, derėtų grąžinti mirties bausmę?
Pirmadieni kaip tik diskutavom per litearatūrą šia tema. Iš tikro, tai nesu nei vienoje, nei kitoje pusėje. Vieną vertus būtų gerai, kad įvestų šia bausmę (tik prieš tyčinius nužudymus!!!), nes gal pagaliau susimąstytų tie blogiukai, be to žala turi būti atlyginama (akis už akį, dantis už dantį). Dar tai būtų gerai tuo, kad sumažėtų mokesčiai (išlaikymas kalejime irgi kainuoja (maistas (kuriuo dar jie nepatenkinti!!!), elektra...). Tuo pačiu esu ir prieš, nes - valstybė baudžia už tai, kad žmonės žudo, tačiau patys nemoko, o rodo tą patį. Taip pat tai yra nežmogiška (visi žinom, kad anksčiau galvas kirsdavo matant visiems - mažiems ir dideliems). Žodžiu, aiškios nuomonės šiuo klausimu neturiu ;/

Kokios mėgstamiausios tavo spalvos?
Violetinė, ryškiai geltona, salotinė ir blausios (naktinės)

Kokius serialus žiūri?
The Vampire Diaries (nors turbūt nebežiūrėsiu, nes jau dvi serijos peržiūrėtos ir kažkaip... hmmm...), The Carrie Diaries (<33333333), Pretty Little Liars (<33333333333), New Girl, How I Met Your Mother, Jane by Design, 
Ar labai susierzinat, kai jus kažkas kopijuoja?
Manęs nieks nekopijuoja, nes pirmiausia nėra dėl ko. :D

Kaip tavo santykiai su jūsų klase?
Su kaip kuriais. Yra tikrai fainų žmonių, su kuriais gera būti, tačiau ir yra tokių, kurie nei mane mėgsta, nei aš juos garbinu. 

Kaip manai, geriausi gyvenimo metai mokykloje, ar studijuojant?
STUDIJUOJANT - tu mokiniesi tai, kas tau PATINKA, be to pradedi gyventi savarankiškai ir žinoma, aplinkoje žmonės yra bendraminčiai. :)))

Ar dar yra jūsų vaikystės draugų šiandien, dabartiniame jūsų draugų rate?
Luka ir Toma turbūt vienintelės išlikusios iš pampersų laikų (nors kitus matau dažnai -nebendraujam).

Ar norėtum vienai dienai apsikeisti gyvenimu su geriausiu draugu/drauge?
Bijočiau, kad jis gali prikrėsti nefainų dalykų manajame gyvenime :D Norėčiau, jei mano kūnas būtų "užšaldomas", kaip ir mano draugo protas, tada sutikčiau ;D.

Gražaus vakaro, ateeeeee
Simona.

4 komentarai:

^^ Simona ^^ rašė...

Kai aš peržiūrėjau tris "The Vampire Diaries" serijas, tai man taip ten viskas nepatiko, kad tiesiog daugiau nebežiūrėjau. Bet paskui ir vėl pradėjau žiūrėt ir... negalėjau atsitraukt! Išvada - kuo toliau, tuo įdomiau! Tikrai patariu ir toliau žiūrėt, man tai pats geriausias serialas kokį tik esu mačius!

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Reikės savaitgalį prisėsti ir vėl pabandyti ;D

Vilija (susisiekti - jankunaitev@gmail.com) rašė...

Prisidedu prie Simonos ir nuraminu - jei turėsi laiko, dar ,,pakentėk'' ir pažiūrėk TVD. Ir man taip buvo, pradžia visiškai nekabino. :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Bandysim, bet kažkaip.. hmmmmmm...