2013 m. spalio 20 d., sekmadienis

50 faktų apie mane

67 dienų iki Kalėdų progą turėjau galimybę dar labiau pažinti save. 50 faktų apie mane ir mano pomėgius.

1.  Mano mylimiausia spalva - violetinė.
2.  Mano mylimiausia pamoka - prancūzų ir anglų kalbos.
3.  Labiausiai nesisekanti pamoka - matematika.
4.  Zodiako ženklas - mergelė.
5.  Pasaulio vieta, kurioje norėčiau būti dabar - Ženeva, Šveicarija.
6.  Mylimiausia kavinė - STARBUCKS be išimčių. Gaila, kad Vilniuj jo nėra ;(
7.  Mylimiasias filmas - ATSKALŪNO LAIŠKAI.
8.  Mylimiausios knygos - NELENGVU KELIU ir EKLIURIO PUARO detektyvai.
9.  Žiūrimi serialai - PRETTY LITTLE LIARS, NEW GIRL, HOW I MET YOUR MOTHER, AWKWARD (jau baigtas žiūrėti).
10. Galvoju pradėti žiūrėti KERĖS DIENORAŠČIUS.
11. Kadangi namuose mano pareiga yra išnešti šiukšles. Vos ne kas antrą dieną leidžiuosi liftų į rudį, o lifte yra veidrodis, kuriame apžiūri naujas "puošmenas" ant jo.
12.  Dievinu skaityti knygas - straipsnius apie verslą.
13.  Lietuvoje mano mylimiausi miestai yra Nida ir Druskininkai. Jie tiesiog žavi mane savo jaukumu ir turizmu.
14.  Dievinų kiniečių, japonų virtuves.
15.  Dievinu SMOSH ir JacksGap vlogus.
16.  Mano kambaryje remontas trunka daugiau nei metus, žiauriai tai nefaina ;(
17.  Kalėdos yra mano mylimiausia šventė;
18.  Labai norėčiau savanoriauti, tik vis neturiu valios pradėti...
19.  Esu žmogus, kuris visiškai nemoka taupyti ir su pinigais man paskutiniu metu ne itin gerai...
20.  Dievinu eiti į kino teatrą. Galėčiau tai daryti kiekvieną mielą dieną.
21.  Mezgimas mane ramina.
22.  Labiausiai patinka mokytis autobuse arba troleibuse.Ten aš geriausiai susikaupiu :). Kartais dėl to net pravažiuoju reikiamą stotelę...
23.  Kalėdos be filmo "Vienas namuose" - ne Kalėdos. Tiesa, man patinka tik 1 ir 2 dalys...
24.  Kalėdines dainas pradedu klausytis jau spalio pradžioje.
25.  Turbūt Kalėdos yra nuostabios tuo, kad aš dievinu šios šventės dvasią, kuri būna laukimo metu.
26.  Nemylimiausia savaitės diena - trečiadienis.
27.  Svajoju, kad Vilniuje atidarytu "StarBucks" kavinę... būtų tobula!
28.   Man nenueiti ant Akropolio ledo prieš Kalėdas - nuodemė.
29.  Dievinu krepšinio varžybų stebėjimą su draugais.
30.  Su savo geriausia drauge Luka vasarą bus kai bendraujam 10 metų.
31.  Pasigirsiu - pas mane patys naujausi windows'ai (8.1) ^^
32.  Garažo ir tos visokios chemijos nešvarumams plaut - skaniausi kvapai Pasaulyje.
33.  Nekenčiu plaukų plovimo ir nagų kirpimo.
34.  Esu žiauri tinginė prie kompiuterio, nes vos pradedu rašyti kokį įrašą čia arba TD iš karto dar "bėgu" ir į facebook'ą ir žiūrėti jau šimtą kartą matytų filmų.
35.  Turiu tokį "fainą" klasioką, kuris tikrai tuoj taps YouTube žvaigžde (http://www.youtube.com/watch?v=xi2ehVpxo-Q) :DDD
36.  Perkami žurnalai - "Luka" ir "Panelė".
37.  Seniau mylimiausias žurnalas buvo "Mergaitė". Atsimenu, kad naujas numeris šalia esančioj parduotuvėj visada pasirodydavo paskutinę mėnesio dieną ir kaip eidavau aš pirkti jo...
38.  Šiuo metu man 13 metų, esu septintokė.
39.  Dažniausiai lankoma kavinė Vilniuj - La Crepe, nes ten skonis sutampa su kaina (reklamuojam, reklamuojam :D).
40.  Jei rimtai, esu žiauriai netaupi, bet stengiuosi šią ydą taisyti, tuo labiau, kad artėja kalėdinis šopingas su Luka.
41.  Dažnai man dainos arba dainininkai primena kažką. Tarkim išgirstu Jason Mraz balsą ir iš karto galvoje atgyja stovyklos atsiminimai.
42.  Kiekvieną kartą po dramos burelio su Austėja turim tradiciją žingsniuoti kažkur "paėsti". Bet paskutinį ketvirtadienį nėjom, nes nusprendėm, kad reikia truputį pataupyt :D).
43.  Mylimiausias stalo žaidimas - Monopolis (ypač kai laimiu, o tai būna dažnai) ir kortos (ką aš be durniaus daryčiau...).
44.  Aplankytos šalys - Turkija (pati pirmoji į užsienį kelionė su mama), Egiptas (o čia jau keliavom su visa šeima :)), Ispanija (net 4 kartus buvau ;ooo, žiauriai didelį įspūdį paliko), Prancūzija, Vokietija, Portugalija (vandenyno spalva <3), Šveicarija, Austrija, Lenkija, Latvija, Čekija, Italija.
45.  Į blogerių pasaulį žengiau 2012 m., gruodį (dar anksčiau skaičiau "Ledinę ašarą").
46.  Esu auginus vieną naminį drugelį ir trys žiurkėnus (paskutiniams dviems esu parašius net eilėraščių knygelę).
47.  Paskutiniu metu labai pamėgau skaityti detektyvus.
48.  Susirašinėju tikrais laiškais su Arita.
49.  Esu profesionali daiktų gadintoja.
50.  Iš pašto dežutės laiškus, reklamas ir kitus dalykėlius išimu liniuotės pagalba. Tiesiog antroje klasėje pamečiau nuo jos raktą :D.

Komentarų nėra: