2014 m. rugpjūčio 23 d., šeštadienis

Sveiki receptai - desertai

Kas skaito manąjį tinklaraštį ilgėliau, puikiai žino, jog stengiuosi gyventi sveikiau, reguliariai sportuoju. Žinoma, kartais būna pertraukų, tačiau paprastai motyvacijos turiu pakankamai (jeigu Jums jos trūksto, užsukite į laukelį "Motyvacija". Įvairių filmukų nuorodas talpinu nuolat). :)
Su sveika mityba susidraugauju, tačiau dažnai man norisi kažko saldaus, skanaus (neseniai atrasta alternatyva - organinis šokoladas su imbieru! Jį rasti galima "Saldūs MAJAI" parduotuvėse), todėl šiandien noriu pasiūlyti kelis sveikus desertukus. :)

LEDAI
Reikės:

  • 1 banano;
  • Sveiko priedo, kurį galima panaudoti kaip ledų dažikliu (tai nėra būtina (aš įdėjau keletą aviečių));
Gaminimo būdas:
Bananą paliekame nakčiai šaldymo kameroje arba tiesiog palaukiame kol jis gerai sušals. Tuomet sumalame jį trintuve. Galima įmesti mažą kiekį kokio nors dar vaisiaus, kuris padėtų išgauti įdomesnę ledų spalvą. Labai paprasta ir labai skanu!

VAISIAI APVALKALE
Reikės:
  • Paprasto jogurto arba juodojo šokolado (aš pasirinkau pastarąjį, tačiau anksčiau esu bandžiusi ir su jogurtu - daug skaniau!);
  • Vaisių arba uogų (aš naudojau braškes ir avietes).
Gaminimo būdas:
Išlydome šokoladą (jei pasirinkote jogurtą, tiesiog atidarykite jo dangtelį) ir jame pamirkome vaisius/uogas. Jas sudedame į lėkštutę, o šią įkišame į kamerą, kad apvalkalas sustingtų. Skanaus!

KEKSIUKAS
Manasis keksiukas rudesnis, nes įdėjau labai daug cinamono (mano mylimiausias prieskonis!)
Reikės:

  • 1 kiaušinio;
  • 1 banano;
  • Priedų (aguonos, vanilė, cinamonas, uogos, riešutai... pasirinkimas jūsų valioje!).
Gaminimo būdas:
Kiaušinį, bananą ir priedus sumalti į vientisą tyrelę. Ją supilti į bliudelį ir dėti į įkaitinta 170 laipsnių orkaitę 20 minučių. Lengva, skanu, sveika!

AVIŽINIAI SAUSAINIAI
Reikės:

  • Pusės puodelio avižų;
  • Vieno banano;
  • Priedų (labai tinka vanilė!).
Gaminimo būdas:
1/4 puodelio avižų sumalame į miltus, į juos įmaišome bananą ir likusias avižas. Suformuojame sausainukus ir kepame 180 laipsnių orkaitėje apie 40 minučių. Skanaus!

Kuris Jums iš šių desertų atrodo skaniausiai (man labiausiai patinka keksiukas)?
Iki kitų kartų,
Simona.

2 komentarai:

Simona Š. rašė...

Keksiukas atrodo labai skaniai ir gražiai! Kai man norisi ko nors gardaus, pasidarau portugališką puodelio pyragą. Rekomenduoju ir tau. :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Esu jau darius, skanus tas! :D