2014 m. rugpjūčio 30 d., šeštadienis

Muzikinės asociacijos | tag

Bežiūrėdama lietuvių video filmukus "Youtube" atradau itin man įdomų TAG'ą - muzikinės asociacijos (filmuką rasite čia), tad nieko nelaukdama ir aš nusprendžiau atsakyti į šiuos klausimus!

1. Kokia daina tau asocijuojasi su vaikyste? Labai labai sunkus klausimas, tačiau pirmasis į galvą šovęs dainininkas yra James Blunt (beje, naujame "Laimos" numeryje yra labai įdomus jo interviu!) ir jo daina "You're Beautiful". Atsimenu, kad tuomet jo labai nemėgau, nes jo dainos skambėjo visur (net tėvų mašinoje, nes jie buvo nusipirkę šio brito albumą), tačiau išgirdus dainą "1973 (joje dainuojama apie merginą, vardu SIMONA)", kuria labai mėgau pasigirti (tuo metu jis mūsų daržely buvo toks populiarus, kaip dabar "One Direction") nuomonė pasikeitė. Neseniai jį vėl prisiminiau ir telefone susidariau šio jaunuolio dainų grojaraštį, kurį labai dažnai klausausi.

2. Kokia daina tau asocijuojasi su artimu žmogumi? Daina "Butterfly" man nepamainomai asocijuojasi su mano šeima. Ši melodija dažnai grodavo važiuojant į Prancūziją ir ją paklausius... ech, kokie šilti prisiminimai.

3. Kokia daina tau asocijuojasi su geriausia drauge? Pati puikiausia vasaros daina, kuri asocijuojasi net su keliais draugais, su kuriais garsiai traukdavom ją iš visos širdies...

4. Kokia daina sukelia tau šiurpuliukus? Esu didelė "Bastille" gerbėja ir neseniai jie išleido naują dainą "Bad News", kuri man suteikia daug emocijų, kurią galiu klausytis ir daugiau nieko neveikti...


5. Kokia daina verčia tave jaustis kietu? Spėju, jog šitas remox'as. Einant gatve net truputį linguoju pagal melodiją.


6. Kokia daina tau asocijuojasi su naujais metais? Dainuojama apie Kalėdas, tačiau man tai yra nepamainoma naujametinė daina.

7. Kokia daina sukelia tau šypseną? Labai nuoširdi daina, taip ir norisi šypsotis...



8. Kokia daina motyvuoja tave sportuoti? Neseniai BLOGILATES "youtube" paskyroje galima buvo išvysti naujai drabužių kolekcijai skirtą dainą, kuri tikrai puikiai motyvuoja. O anksčiau klausydavau BASTILLE "Bad Blood" albumo, kuris taip pat gerai užvesdavo.

9. Kokia daina tau dažnai skamba galvoje? Nemėgstu Nicki Minaj, tačiau nauja jos daina "Anaconda" yra labai ritmiška ir turiu pripažinti... jog ji man visai patinka!

10. Iš ko peremei tagą ir ką tagini toliau? Visus blog'erius, kuriems buvo įdomu!
Šį kartą tiek,
Simona.
P.S. gero vakaro su krepšiniu, lietuviai!

Komentarų nėra: