2016 m. liepos 27 d., trečiadienis

Traukos dėsnis (ne religija, o tikėjimas)

Dar prieš kelias dienas čia teigiau, jog nesu krikščionė, esu bedievė ir be religijos (bent jau neįvardinčiau savo tikėjimo taip). Gink dieve, jeigu jau toks esi, jog šito neperskaitytų mano tikybos mokytoja. Bet ji greičiausiai ir taip neperskaitys, tad tavo būties tai neįrodys. Bet aš tikėsiu, jog ji net neturės laiko skaityti kažkokios paauglės pamąstymų, nes ji turi ir savo veiklos, o mane auklės kitais būdais mokykloje.

Traukos dėsnis (angl. Law of Attraction) ypatingai išpopuliarėjo 2006 m., kuomet buvo išleista Rhonda's Byrne knyga "Paslaptis". Tiesa, vis dar neskaičiau jos, nes turiu gan aukštus lūkesčius ir bijau, kad man gali nepatikti. Be to, tai yra motyvacinė knyga, kurios paskirtis yra pasakyti, jog tu gali viską, o tai jau padarė mano mama ir tėtis - jie sakė, jog aš galiu viską. Taip, knyga išmoko keletą traukos dėsnių, bet pagal įvairius atsiliepimus, informaciją daug lengviau ir greičiau įmanoma yra susirinkti iš įvairių youtube filmukų, tinklaraščių ir t.t. Tuo labiau, jog šioje srityje disinformacija labai ryškiai juntama, tad galima drąsiai ieškotis informacijos nebijant būti suklaidintam. O taip pat, kaip ir teigiau anksčiau, nėra vienos tiesos ir neturėtų būti didelių autoritetų, svarbiausia, manau, yra atrasti kas tinka tau ir su kuo tu galėsi gyventi toliau.
Kaip ir kiekvienas liberalus žmogus pasakytų - mąstyk savo galvą. Dar galima pridėti, jog turi ir svajoti, bet atsargiai, nes galiausiai viskas išsipildo. Ir gal dėl paskutinio punkto kažkas norės paprieštarauti, o aš ir pati, iš asmeninės patirties sakau, jog labai ilgai norėjau tapti mergina DJ, netgi draugams kai kuriems teigiau, jog galėčiau pagroti, bet tiesa yra tokia, jog neužtenka tik ir svajoti, turi daryti. Ir daryti daug, ir dirbti daug, ir priimti bet kokį naują iššūkį kely, jog vėliau jis tau praverstų ateity. Svajonės neišsipildys savaime ir tu staiga netapsi naujai pripažinta Gigi Hadid - tai nėra toks paprastas dalykas, kaip Kalėdos, kurių laukiame ir apie jas svajojame, o galiausiai šūst, jos jau čia. Deja.

Trakos dėsnio esmė yra, jog mes galime gauti viską, ko tik norime, tačiau svarbiausia daug apie tai galvoti, įsivaizduoti kaip tai vyksta ir dirbti ties tikslu. Labai paprasta, jeigu tik esi sąžiningas su savimi ir su savo mintimis. Galvok apie savo svajones prieš užmigdama, duše, autobuse. Ir dirbk. Po kurio laiko viskas ateis. O jog suaktyvintum visą procesą, galiu pasiūlyti jums keletą dalykėlių (kuriuos pasiūlys vos ne visi "Law of Attraction" gerbėjai), kuriais naudojausi norėdama dalyvauti mainų programoje (apie ją truputį kalbėjau čia):

  1. Įsivaizduok, jog jau turi tą svajonę savo rankose. Nesakau, jog reikia eiti ir visiems meluoti, tačiau bandyk gyventi taip, lyg tai jau turėtum, lyg tai jau būtų akivaizdu. Jei nori būti liekna, nusipirk keletą mažesnio dydžio drabužių, jei nori išvažiuoti į mainus, susidaryk sąrašą daiktų, kurie tau turi tilpti į 28 kilogramus, pasiskaityk apie miestus, į kuriuos norėtum nuvykti.
  2. Žinok savo prioritetus. Nereikia gyventi tik svajonėmis, pamirštant dabartį bei arti dieną naktį nesimėgaujant akimirka, o poto laukti to lemtingojo išganymo. Nepamiršk ir dabarties, turi džiaugtis gyvenimu ir dabar, tačiau suprask, kas tau yra svarbiau - ar šiuo metu su draugais užsukti į kabaką ir neįšeiti nepalikus 15 eurų, ar geriau kokioje išsvajotoje Australijoje su naujais kelionės pažįstamais užsukti į barą. Niekas nesako, jog negali eiti du kartus, bet tu gali pasirinkti, kurį kartą reikėtų labiau pataupyti pinigus. Man mainai buvo svajonė su metus, bet tai nereiškia, jog aš nedirbau prie kitų projektų bei netobulėjau kaip asmenybė kitais būdais. Tiesiog ties mainų projektu praleidau daugiau savo laisvalaikio, kuris netgi ir taip buvo malonus. Kol draugai linksminosi vakarėlyje (tikra istorija, dėl kurios kai kurie žmonės iki šiol mane graužia, nes pagal juos buvo epic, bet aš tikiu, jog man visi metai bus epic ir tai man yra svarbiau).
  3. Pasidaryk motyvacinę lentą. Tokią dariausi dėl įkvėpimo sveikai maitintis bei sportuoti, tokią dariausi ir žinodama, jog noriu keliauti, noriu į mainus. Magijos čia jokios nėra - matydama, o ne tik įsivaizduodama svajones, tu būsi pasiruošusi labiau ties jomis dirbti ir stengtis. Mintis gali nuvyti, gali pamiršti ir svajoti (net to nenorėdama), tačiau didelis popieriaus lakštas su frazėmis ir nuotraukomis prie lovos, tinkama telefono bei kompiuterio užsklanda bus puikus priminimas tau.
  4. Daryk gerą kitiems. Traukos dėsnis siejasi ir su mums visiems gerai žinoma, dažnai blondinių filmuose pašmaikštauti naudojama karma. Aš labai tikiuosi, jog lazda turi du galus, o ne vieną apdaužytą galą, o kitas yra jau prisaistytas išpažinties ar kraupaus aukojimo nuopelnu. Darai gera, gauni atgal dar geriau, nori kenkti kažkam - kažkas pakenks tau dar labiau. Ir paprastai taip jau būna, o ypatingai su tuo pozityviuoju pavyzdžiu - savanoriaudama įgauni daug patirties, padėdama draugui žinai, jog jis tau irgi padės per blogus laikus, pagelbėdama benamiui gali jam pakeisti gyvenimą, o tai irgi turėtų tave džiuginti. Ir labai, ypatingai jei moki džiaugtis dėl kitų laimės.
  5. Mąstyk pozityviai (net ir nepasisekus) ir būk dėkinga už viską. Ir netik kalbant apie svajones, bet apskritai. Traukos dėsnis remiasi teorija, jog viskas nutinka dėl kažkokios priežasties. Net galiu Jums duoti jau kitą pavyzdį, iš praeities: ankstyvojoje paauglystėje skaičiau žurnalą "Luka", tačiau labai jau greitai jis man nusibodo, o ir prenumerata pasibaigė, tad nebepirkau daugiau. Kadangi mamai šios naujienos nepranešiau, gruodžio mėnesį lyg kur niekur man ji nupirko žurnalą. Nusiteikusi prieš jį kažkokiu būdu nebuvau, tad tikrai nepuoliau plėšyti - vis vien perverčiau, paskaičiau porą straipsnių ir mano akys užkliuvo ties patarimais, kaip rašyti dienoraštį (nes jau tada mėgau tai daryti), o gale buvo nurodyta, jog tai padarė Teenage Dreams mėnesio rašytoja. Ir aš susidomėjau - kaip tokia tapti, jog mano straipnis irgi puikuotusi žurnale? Taip atradau visą tinklaraščių pasaulį, balandžio mėnesį buvo publikuotas mano straipsnis apie pinigų taupymą, o vasarą sukūriau tinklaraštį, vėliau antrą, o dar po kelių metų - trečią. Mama nupirko man žurnalą, kuriuo buvau nusivylusi, bet galų gale - jis tikrai pakeitė mano gyvenimą. Nežinia ar be jo būčiau išmokusi siekti savo tikslų taip, kaip tai darau dabar. Tad net jei neįstojai į norimą gimnaziją (galbūt kita tau pasiūlys ne stiprų mokslą, bet gerus savęs pažinimo projektus, kuomet atrasi savo ateities kelią), net jei ir neišvykai į ilgai planuotą išvyką su šeima (galbūt čia, vietoje, tuo metu atrasi savo gyvenimo meilę), net jei barista vietoj karvės pieno įpylė to pasibjaurėtino hipių veganų, aiškinančių kaip reikia gyventi, gėrimo į kavą (galbūt tau skonis taip patiks, jog susidomėsi net ir tais veganais, o vėliau sugalvosi jiems kepti spurgas ir iš užsidirbti), net jei neišvažiuosi į mainus (galbūt čia atrasi būdų, kaip keliauti nemokamai su jaunimo programomis ir galiausiai metus gyvensi ne vienoje šalyje, o per metus pamatysi dešimtys šalių bei nereikės tokiam ilgam laikui palikti gimtinės) - tikėk, jog taip ir buvo lemta, užuot kaltinus valdžią, žiniasklaidą, švietimą (juokutis, nes šitus lengviausia kaltinti).
Taip ir gyventi bus paprasčiau. Pozityviai. Ir su šypsena.
Ir galų gale, leisk laiką su žmonėmis, kurie tave motyvuoja ir su kuriais tau gera, tada tu netik svajosi apie svajones, bet gyvensi tikrų tikriausia svajone. Kaip ten sakoma, nesvarbu kaip, svarbu su kuo? Tai vakarui ir linkiu atrasti, jei dar neturi tokius žmones.
Ir siek savo svajonių, mielas skaitytojau!
Simona.

Komentarų nėra: