2017 m. sausio 27 d., penktadienis

Amerikietiškieji kalneliai kitaip

Šiandiena yra viena iš tų dienų, kuriomis didžiuojuosi, kurios nei vienos sekundės nesigailiu nors buvo tik paprastas ketvirtadienis, daugiausiai praleistas prie telefono. Na, bent jau po vakarienės su savo galbūt nebiologine, bet keistu būdų artima šeima. Dabar, kai atsiguliau į lovą ir kaip visada sau galvoje dėliojausi sekančios dienos planus (vienintelis dar ne iki galo įsisavintas dalykas, dėl kurio sugaištu per daug laiko - neužsirašymas visų jų į darbo kalendorių, kurį visgi turiu), suprantu, kad esu velniokiškai laiminga, bet tą laimę sudaro tiek daug gana kontrastingai atrodančių jausmų kitam žmogui (pavyzdžiui, ne mainų moksleiviui), kad galbūt viso to jis net nepavadintų laime.

Vakar buvo lygiai pusė mano metų čia. Ir nors būdavo akimirkų, kuomet galvodavau, kad galėtų greičiau ateiti vasara, kai jau būsiu išmokusi visus prancūzų kalbos liežuvio laužymo ypatumus, kai turėsiu galimybę nebesistengti užmegzti pokalbių su man neįdomiais žmonėmis vien dėl to, kad treniruočiau kalbą, kai nebereikės bet kokių savęs tobulinimo akademinių tikslų nukelinėti į šalį, kuomet nebereikės būti atsakingai už savo biudžetą, kuomet grįšiu į veganizmą ir kitas gyvenimo tiesas, kuriomis tikiu...

Šie metai, be abejonių, yra vieni sunkiausių gyvenime. Gal ne akademiškai (apart kalbos), bet iš tos pusės, kuomet supranti, kad už savo gyvenimą, už savo emocijas, už savo pasiekimus esi atsakinga pati. Ir taip, tai turbūt yra paprasta tiesa, kurią suvokiame kiekvienas, tačiau patikėkite manimi, visi tai suvokia iš labai skirtingų perspektyvų ir mainų moksleiviai (nenuvertinant kitų personų, nes kaip jau ir gal spėjot pastebėti (bent jau aš tai stengiuosi labai pabrėžti rašydama), nenoriu išskirti nei vienos žmonių grupės, kuriuose visada slepiasi kitaip mąstantieji) tą patirti turi labai anksti. Esu girdėjus, kad kažkas sugeba mainų metus lyginti su atostogomis. Realiai neįsivaizduoju kokiame dviejų savaičių trukmės apsistojime Ispanijos viešbutyje, būtų siūloma eiti į mokyklą, kurioje būtų mokomasi ispanų kalba, bendraujama su vietiniais, taip pat būtų įsiūloma nauja šeima bei pareigos. Per kokį vokeišianą jūs būtumėte su 100% visiškai naujais žmonėmis iš viso pasaulio - jokių pažįstamų bei kuomet jūs turėtumėte iš pagrindų susikurti naują gyvenimą. Pasakykite man, prašau, nes tuomet aš mielai visa tai kartosiu dar daugybę kartų, tuo labiau, jog pasaulyje yra tiek kalbų, tiek kultūrų kokias noriu išmokti.

Kartais būna taip blogai, jog išeini vidurį pamokų iš mokyklos, grįžti namo, valgai, ačiū dievui ne bet kokį šokoladą, o šveicarišką, kuris padeda nuskandinti niurius jausmus, paskambini į Lietuvą draugams - susinervini, jog vėl kalbi lietuviškai, o šie vis tiek nesupranta tavęs taip, kaip norėtum (nors turbūt jau ir supratau, jog jokių iliuzijų, o ypatingai iš žmonių, nereikėtų per daug tikėtis, nes niekas neprivalo elgtis taip, kaip nori tu. Ir normalu, jog jiems nerūpi), tada dar prisimeni, jog praleistas pamokas reikės pateisinti. 

Bet yra dienų, kuomet tavo draugė, gyvenanti kitame šalies pakraštyje, atvažiuoja pamatyti tavęs kartu su sušiais (o čia juos valgyti didelė šventė, nes prieigos su jūra Šveicarija neturi ir net vietiniams tai yra gana prabangus užkandis), paguosti bei pasiguosti ir galų gale vakare dar suplanuojate spontanišką kelionę į Berną. 

Šiandien aš esu labai pavargus, rytoj laukia naujų potyrių pilna diena, miegoti liko penkios valandos, bet atsigulus į lovą mintyse sau dėlioju žodžių darinius, kuriais nupasakočiau savo jausmus dienoraštyje arba tinklaraštyje. Gera suprasti, jog kad ir kokiame rašymo lygyje ar stiliuje būčiau*, paslapčiomis, bandydama savęs pernelyg neišaukštinti šioje sferoje ir tik atsargiai sakydama draugams bei SAU, kad mėgstu save išreikšti rašydama, šio hobio nepamirštu.

*Tiesiog manau, kad prieš metus rašiau įdomesne plunksna kitiems. Nors dabar daug labiau mėgaujuosi savo veikla, kartais atrodo, kad dabartiniu stiliumi kitų žmonių nesudominsiu (o sakyti, kad rašau tik sau būtų nelogiška, turint omeny, jog giliai širdyje svajoju su visu šiuo reikalu sieti ateitį).

Gyvenu naujų patirčių karuselėje, kur emocijos yra stiprios kaip niekad ir kiekvieną kartą, pamąsčius, kad galbūt jau visai būtų smagu grįžti, prisimenu, kiek daug čia dar nespėjau pamatyti bei atlikti, susiplanuoju artimiausią savaitgalį ir nuostabių žmonių, iš visokių Venesuelų ar net Latvijų padedama, gyvenu kol kas nuostabiausius savo metus.

Simona

6 komentarai:

Neringa Ašmenaitė rašė...

Smagu buvo užeiti čia. Įdomus įrašas. Žinau, ką reiškia galvoti, kad dabar negali rašyti taip, kaip seniau. Nes kiekvienas įrašas persismelkia to asmeniškumo,noromis ir nenoromis. Tačiau ei! Tai įdomu. Įdomu sužinoti, kaip jautiesi, kokiomis mintimis gyveni. Laikykis! Ir semk įspūdžius. Laikas bėga,laikas negrįžta.:)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ačiū labai, Neringa!:)

Anonimiškas rašė...

Tokio nuostabaus dalyko neskaičiau jau seniai... Galbūt, kad pats esu panašioj padėty, galbūt, kad tai irgi mano pusę metų... studijuojant...Galbūt, kad žiūrim į tuos pačius debesis kiekvieną vakarą vakaruose saulei besileidžiant...
Kai manęs paklaus, "Tai kaip ten vakaruose gyvent, tiesiog parodysiu šitą tekstą. Ačiū.

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Anonime, ačiū tau labai labai! Aukštas įvertinimas man tokie žodžiai!

Anonymous rašė...

Aš amžinai būsiu skolingas puikiajam gydytojui ODION už tai, kad sutvarkyčiau mano sulaužytą santuoką po to, kai mano vyras paliko mane pas savo meilužę 6 mėnesiams. Niekada netikėjau burtais, kol draugas mane su juo supažindino. Iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į jį, nes daug girdėjau apie melagingus rašybos dalyvius, tačiau abejones atidėjau, nes norėjau susigrąžinti savo vyrą ir padariau pagal tai, ką jis man liepė. Dabar mano vyras grįžo tik per 48 valandas nuo susisiekimo su juo. Aš po 6 mėnesių skyrybų vėl gyvenu su vyru laimingai, nes ilsiuosi tol, kol jis nebus žinomas visame pasaulyje. Jis taip pat specializuojasi pinigų burtuose, loterijų burtuose, ligos burtuose E.T.C. Dabar susisiekite su gydytoju ODION, susisiekite su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į jį numeriu +2349060503921.
Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenimas/609565/buves-vyras-nori-grizti-ar-jam-padesi

Anonymous rašė...

Lauren Lynch parodymai. Kaip greitai susigrąžinti savo buvusįjį!

Man skaudėjo ir daužėsi širdis, kai prieš septynis mėnesius mano ir mano vyro santuokoje iškilo labai didelė problema. toks baisus, kad jis kreipėsi į teismą dėl skyrybų. jis pasakė, kad daugiau nebenori daugiau pasilikti su manimi ir kad nebemyli manęs. Taigi jis išsikraustė iš namų ir privertė mane ir mano vaikus patirti stiprų skausmą. Išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį susigrąžinti, po daug maldaudamas, bet viską be reikalo. Ir jis patvirtino, kad priėmė savo sprendimą ir daugiau niekada nenorėjo manęs matyti. Taigi vieną vakarą grįždamas iš darbo sutikau seną draugą, kuris paprašė mano vyro. Taigi, aš jam paaiškinau kiekvieną dalyką, todėl jis man pasakė, kad vienintelis būdas susigrąžinti savo vyrą yra apsilankyti rašybos žinove, nes tai tikrai pasitarnavo ir jam. Taigi niekada netikėjau burtais, tačiau neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik sekti jo patarimais. Tada jis man davė rašytojo, su kuriuo jis lankėsi, el. Pašto adresą. DR ODION (drodion60@yandex.com) Taigi kitą rytą aš nusiunčiau laišką man nurodytu adresu, o rašybos rašytojas patikino, kad kitą dieną grąžinsiu savo vyrą. Koks nuostabus teiginys !! Niekada netikėjau, todėl jis kalbėjo su manimi ir papasakojo viską, ką man reikia padaryti. Tada kitą rytą, taip stebėtinai, mano vyras, kuris man neskambino pastaruosius 7 mėnesius, man paskambino, kad praneštų, jog grįžta. Taip nuostabu!! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė man ir mano vaikams. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo stipresni nei tokie, kokie buvo anksčiau, pasitelkiant rašybos rašytoją. Taigi aš jums patarsiu, jei kiltų problemų, susisiekite su DR ODION, suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės. Parašykite jam el. Paštu: (drodion60@yandex.com) arba susisiekite su juo +2349060503921.