2014 m. gegužės 19 d., pirmadienis

Nerimo kliegesiai

Pasiilgus visų legendinių juokelių. Greičiau, birželio 10-oji,
greičiau!
Dar 19 dienų. *Atodūsis*. Viskas jau po truputį varo neviltį - nesibaigiantys kontroliniai ir atsiskaitymai. Pavyzdžiui, penktadienį turėsiu atsiskaitinėti kalbą (taip, taip, aš septintokė). Labai dėkoju mokytojai, kuri pratina prie to jaudulio, kuris bus dešimtoje, dvyliktoje klasėse, tačiau... kaip aš tuomet jaudinsius, jei jau dabar, dramos būrely ir per matematikos kontrolinį (!) mintys sukasi apie tai - kaip nesusimaut stovint tas tris minutes prieš klasę. Gerai, kad bent jau leidžia temą pasirinkti pačiam - kalbėsiu apie tai, kaip lengviau atsibusti rytais (kadangi esu parašius straipsnį, kalba jau parengta - bereikia išmokti gražiai ir taisyklingai kalbėti). Sėkmės man. Palaikykite mane mintimis devintą ryto (ir kodėl, kodėl mano pavardė prasideda A raide. Turiu atsiskaitinėti pirma, o tai reiškias, jog kiti galės pastebėti ką aš blogai darau ir nebekartoti mano klaidų... o manasis pažymys mažės -.-), penktadienį - būsiu dėkinga.
Jeigu rimtai, ne tiek ir rūpi tie septintos klasės vidurkiai - pakeist jau nieko nebepakeisiu. Net ir gavus dvejetą prancūzų pamokoje vidurkis liko 9. Pilnai patenkinta.
Sunkiausia mokykloje tai, jog beveik visos mintys krypsta į vasarą, o žvilgsnis į langą. Mokykloje tvanku, o įsispraudus į sintetinį švarkelį prakaitas pila lyg iš kibiro. Beliko sukaupti paskutines jėgas. Viskas tuoj baigsis. O tuomet turėsim pačią šauniausią vasarą!

Būtinai paklausykite - labai graži daina. :)

3 komentarai:

^^ Simona ^^ rašė...

Oi, aš taip pat be galo laukiu vasaros.. Ir privalau tuos mokslus iškentėt. Kaip nors. :D Nes realiai tai man beliko tik 11 dienų, o tau kaip suprantu, dar ir birželį reikės mokytis, ar ne? :)

Ema rašė...

Mes praeitą savaitę taip pat atsiskaitinėjom viešąją kalbą prieš klasę, nors aš devintokė. Bet taip pat mus pratina ir ruošia kitiems metams. Patikėk, buvo baisu ir neramino tai, jog reikės kalbėti ištisas penkias minutes ir ne apie ką kitą, kaip Mykolaičio eilėraštį. :D Bet atsisėdau, pradėjau šnekėti ir tarsi užsimiršau, kur esu. Pamatysi, ir tau taip bus. Sėkmės! :)
O mokykloje tikrai be proto tvanku... :D

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Simona, deja deja. Kitokios pas mus taisyklės. ;(
Ema, labai tikiuosi, kad viskas bus gerai! :D