2017 m. rugpjūčio 15 d., antradienis

Savaitės (kad būtų skanu ir sotu) meniu

Dažnai neturėdama ką veikti aš žiūriu filmukus youtube apie maistą - man tai kaip kažkam mieli kačiukai, labai jau hipnotizuoja, o dar ir pažeria naujų idėjų. Ir pagaliau aš padariau tą patį - susikaupiau, po kiekvieno valgio užsirašydavau ką žiaumojau (kartais dar ir nufotografuodavau) ir o druk, kažkam bus įdomu kaip ir man būna.
Jokiu būdu nesakau, jog maitinuosi idealiai - daug kas ir nuo aktyvumo priklauso, nuotaikos ar dar didesnio motyvo"nes šaldytuve tėtis paliko ledų specialiai man", tačiau jaučiuosi grįžtanti į sveikesnes roges po metus trukusio šokolado. Tad skanaus ir susimatom kitą antradienį prie naktipiečių stalo!

Simona

Pirmadienis
Po dviejų dienų valgymo "greito maisto" festivalyje, rytą pradėjau su didele lėkšte avižinės košės, virtos šokoladiniame sojų piene su daug šviežių braškių ir kokoso drožlėmis ir tai buvo labai skanu bei sotu, tad pietums pasirinkau tokio pačio dydžio lėkštę įvairių salotų lapų, kukurūzų, braškių, agurkų, moliūgų sėklų, o ant viršaus užpyliau dar ir balzamiko acto. Vėliau reikėjo pasivyti dviejų dienų praleistas socialinių medijų naujienas, kurių buvo daug, tad desertui pasirinkau lėkštutę veganiškų vanilinių ir šokoladinių ledų, puikiai akompanavusių internetinę draugystę, o vėliau dar ir išsiviriau sriubos iš patisono bei šparaginių pupelių (viską sumaliau) ir užsikandau juoda duona, pertepta naminiu humusu, bei keliomis riekėmis pomidoro.

Antradienis
Pusryčiai buvo saldūs ir tingūs, praleisti lovoje su lėkštėje gulinčiu orkaitėje keptu persiku bei bananu bei vėl, keliais kaušeliais jau minėtų ledų. Užkandžiui vėl buvo ledai (ot painiava, kai kameroj jie guli ir tu puikiai tą žinai), o pietums suvalgiau didelį didelį bliūdą makaronų, užpiltu naminiu troškiniu iš pomidorų sulčių, sojos mėsos bei pievagrybių. Gaila, tačiau vis dar nemoku tos sojos gaminti, tad šio derinio labai nerekomenduočiau, haha (bet aš dar išmoksiu!). Vakarienei ir vėl buvo sriuba su juodos duonos, humuso bei balzamiko acto sumuštiniu.

Trečiadienis
O dieną, kai merginos dėvi rožinę, aš iškepiau grikių miltų, sojos pieno ir banano blynelių, kartu su matcha arbata. Sesė viską padekoravo su puse persiko, braškėmis bei kakavos ir sojos pieno padažu ir tada mes valgėme taip lyg būtume pas močiutę. Pietums išsikepiau trečdalį brokolio su 100 g. marinuoto miso padaže tofu, prisipjausčiau pomidoro ir viską apibarsčiau maistinėmis mielėmis, turinčiomis riešutų bei sūrio poskonį. Vakare pietavau su drauge mieste, kur nusipirkome šokoladinius kavos veganinius kokteilius, o iš namų prigriebiau du sumuštinius, perteptus daug daug naminio humuso, uždėjau kelis salotos lapus, o į dėžutės šoną pripjausčiau dar kelis pomidorus. Labai skaniai pavakarieniavome šalia baltojo tilto!

Ketvirtadienis
Šią dieną važiavome į laikinąją sostinę, tad žinodama, jog laukia kiek nesveiko maisto, ryte pabaigiau savaitės pradžioje virtą daržovių sriubą užsikasdama, vėlgi, duonos, humuso, pomidoro bei balzamiko acto sumuštiniu. Pietums, pavaikščiojus po Kauną su drauge nusprendėme užsukti į visų apkalbėtą veganinę arbatinę, kuri jau dirba 20 metų! Išsirinkau žemaičių blynus su pievagrybiais (vaikystėje šio patiekalo negalėjau apkęsti, tačiau su grybų padažu jie derėjo kiek kitaip, o dar ir apskrudę buvo auksine spalva...), o vėliau dar kiek pabendravus su ten dirbančiomis moterimis, buvau įsiūlyta nusipirkti abrikosų - citrinų pyrago (sakė retai kepa, tai mat pasisekė gauti) ir avižinių sausainių, kurių tiesa, ketvirtadienį jau nevalgiau. Kadangi aplankyti jau rūpėjo viską - susiradom dar ir barą "Kultūra", kur pasivaišinome kokteiliais. Pasivaikščiojusios ir vėl netikėtai grįžusios į Laisvės alėją, aptikome "Knygų ministeriją", kuri netikėtai turėjo žaliavalgiško riešutinio pyrago, tad tikrai nesusilaikiau, o vakare, sulaukusios paskutinio traukinio į Vilnių, iš "Antro aukšto" vėlyvai kelionei prigriebiau falafeliu pagardintą burgerį, bulvyčių bei šaltosios arbatos. Žodžiu, apsirijimas, bet smagesnis toks.

Penktadienis
Pirmajam dienos valgymui pasirinkau sausus pusryčius su sojos pienu bei ant viršaus patrupinau vieną iš Kauno parsivežtą sausainį. Pietums gaminausi didelę lėkštę troškinio iš pusės galvos brokolio, pusės dėžutės pievagrybių, pusės puodelio sojos pieno, keliais šaukštais ryžių grietinėlės bei daug rytietiškų prieskonių ir maistinių mielių. Labai skanu buvo! Užkandžiui prigriebiau saujelę anakardžio riešutų bei 50 gramų juodojo šokolado su levandomis ir citrina. Vakarienei, lankydamasi Vilniaus "Open Kitchen" valgiau švediškus kukulaičius iš avinžirnių kartu su salotomis! O tada ir vėl į savo skrandį dėjau maistą, mėgaudamasi naktimi su mama balkone bei duonele su puse avokado.

Šeštadienis
Šiandien šeimynoje apturėjome tikrai sočius pusryčius - aš sužiaumojau vieną didelį mangą, sumuštinį iš duonos, pusės avokado bei maistinių mielių, taip pat "paragavau" naujai atrasto, kanapių pagrindu padaryto braškinio jogurto (200ml), o šalia gardžiavausi puodeliu kavos su daug daug sojos pieno. Pietums išsikepiau tofu, papjausčiau kelias galvas marinuoto buroko, žlegtelėjau į lėkštę humuso su balzamiko padažu bei du didelius agurkus. Dieną mieste gaivinausi su šalta migdolų pieno kava ir vakare, negalėdama atsikratyti įpročio valgyti žiūrint serialus, suvalgiau vieną kaunietišką sausainį bei išsiviriau porciją makaronų, o šalia išsikepiau pusę dėžutės pievagrybių su ryžių grietinėlės padažu.

Sekmadienis
Ryte norėjau sausainių. Nu beprotiškai, tad į vieną šakute sutrintą bananą pribėriau avižų ir kokoso drožlių, suformavau blynus ir kepiau orkaitėje, kol rezultate gavau apskrudusius skanumynus. Kadangi teko ilgai užsibūti mieste, šalia šaltos sojos kavos nusipirkau ir veganišką makadamijos riešutų bei baltojo šokolado batonėlį, o jau grįžus išsikepiau dvi bulves kartu su keliais pomidorais, ryžių grietinėle bei kario prieskoniais. Paskutiniam savaitės valgymui pasirinkau vėl lėkštę daržovių, į kurią įdėjau kelias burokėlio galvas, daug humoso, apšlakstyto balzamiko actu bei raugintų agurkų. Skanu!

3 komentarai:

Anonymous rašė...

Ar turite nesusipratimų su savo meiluže, dėl kurio įvyko skyrybos, ir bandėte susitaikyti su juo, tačiau jis nesuteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas vyksta ne taip, ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas bus gražiausias su buvusiais žmonėmis. Dr. Ajayi padėjo man atkurti taiką mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi ir niekada nenorėjo grįžo namo, bet padėjęs rašybos žinovui dr. Ajayi, jis grįžo namo praėjus 3 dienoms po to, kai dr. Ajayi padarė galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito sprendimo jūsų santykiuose ar santuokoje pasitelkiant rašybos rašytoją, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“: +2347084887094

Jis taip pat gali atlikti šį rašybą žemiau
1. Loterijos rašyba
2 Sėkmės burtas
3. Rašymas laimėti bylą teisme
4. nėštumo burtai
tt

Anonymous rašė...

Aš sugebėjau su savo vyru pasitelkti rašybos gydytoją dr. Ajayi, kai sužinojau, kad jį žavi kita moteris, aš buvau labai laiminga, kad susisiekiau su rašybos atstovu, nes jis yra priežastis, dėl kurios galėjau laimėti savo vyrą. ir dabar gyvename ramybėje. Kreipkitės į dr. Ajayi už visą jūsų rašybos darbą, jis padėjo man susigrąžinti savo vyrą. Manau, kad jis padės jums tai, kas jus vargina. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „whatsapp“: +2347084887094.

Anonymous rašė...

Mano vardas Christine, aš džiaugiuosi galėdamas šiandien pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, bet esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš nusivyliau ir nusiaubta, aš ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto Norėdami rasti ilgalaikį sprendimą, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi.

Paštas: drajayi1990@gmail.com
„WhatsApp“ numeris: +2347084887094