2017 m. rugpjūčio 1 d., antradienis

Kaip aš jaučiuosi su papildomais 17 kilogramų?

Kai jau ketvirtą dieną po grįžimo, netikėtai sutiktas buvęs bendraklasis pabaksnoja į pilvą, prie visų rėpdamas, jog pastorėjau, pasitikėjimas savimi netrykšta. O jei dar gale penkių minučių pasimatymo paklausia, kada jau pradėsiu sportuoti, tik ir norisi jam į nosį duoti pauostyti jo silpnybių sąrašą. Trokštu tikėti, jog tai buvo tik apsvaigusio jaunuolio juokelis ir kad ši situacija išmokė mane labiau pasijuokti iš savęs, nes tą ir visą laiką dariau šio nemalonaus susitikimo metu.

Apskritai, būdama šaly, dėl kurios skaičiai sveikatos pažymėjime padidėjo, nelabai man jie rūpėjo - gal dėl to, kad kartu su visais mainų moksleiviais padidėjome į plotį, gal dėl to, jog ten nėra tokio didelio grožio kulto ir kiekvienas rūpinasi savo reikalais, o gal dar ir dėl to, jog per šiuos metus girdėjau tiek daug komplimentų, pati sakiau kitiems komplimentus, patyriau tiek gražių akimirkų ir galų gale, niekam nerūpėjo kaip aš atrodau iki vakarėlių vėlumos, kur ir o dieve, net ir pūdros sluoksnio dažnai nepasklaidydavau ant veido.

Kas mano tinklaraštį skaito ilgėliau, puikiai žino, kad esu praėjusi labai daug fazių ties sveikatos klausimais - esu pasiekusi tiek viršsvorio lygį, tiek per žemo svorio nuosprendį (dėl kurio kovodama vos nepasigavau vieno iš mitybos sutrikimų), esu bandžiusi valgyti ir daug baltymų, ar tik augalinį maistą (su kuriuo, beje, jaučiuosi geriausiai), tad po metų naktinių kebabų bei retkarčiais praleidinėjamos kūno kultūros, žinau, ką turiu daryti, jog jausčiausi puikiai savo kūne, nes manau, jog dabar viskas kaip ir gerai, tik dažnai dar tą sau turiu pati priminti.

Beje, gyvenant laimingai (nors ir Šveicarijoje buvau laiminga, tik ten malonumai buvo kitokie), tie (ne)lemti kilogramai greit nyksta, tad štai mano geriausieji patarimai, kurių pagalba ir leidžiu dienas:

  • Stengiuosi apsupti save žmonėmis, kuriems aš rūpiu ir kurie leidžia man jaustis pilnavertiškai, kad ir kaip atrodyčiau;
  • Valgau sveikai (ar bent jau taip, kas man atrodo sveika), nevengdama ir mažų skanėstų - apskritai, bandau savo poreikius patenkinti intuicija ir jei jaučiu, jog šiandien noriu burgerio, valgau burgerį. Tiesa, jeigu įmanoma, visada renkuosi veganišką variantą (nors ant savęs šios etiketės dar neguldau, nes retais atvejais suvalgau ir kažko kitko);
  • Renkuosi drabužius, kurie man tinka, su kuriais jaučiuosi gerai ir komfortabiliai vietoj tų, kurie yra tiesiog madingi;
  • Ypatingai dabar, vasarą, turiu pilna veiklos, tad ir nebelieka daug laiko vertinti pilvo raukšlių, be to, daug tų veiklų reikalauja dar ir šiokio tokio fizinio judėjimo, kas vėlgi, teikia pasitikėjimą.
Beje, kažkur skaičiau, jog kitiems žmonėms mes esame 20 procentų gražesni, nei patys sau, tad jei jau išeinant iš namų švyti - gali ir per daug nesibaimint dėl kitų nuomonės. Žodžiu, viskas yra gerai, jei jau klausiate.
O kaip Jums sekasi išlaikyti pozityvumą, kalbant apie savo kūną?
Simona.

4 komentarai:

Gabrielė Petruokaitė rašė...

Žinau, jog mano figūra toli gražu ne ideali, bet internete šiuo metu labai daug gražių minčių, frazių ir idėjų skleidžiama šia tema, pagaliau ir sveikas kūnas gražus, valio! Man teks dar labai pasistengti, kad ne tik kitus tikinčiau, jog jie gražūs ir nuostabūs, bet ir save, tačiau vistiek gi kažkada pavyks :) Juolab, kaip ir minėjau, dabar bus lengviau, nes ir pasaulis po truputį keičiasi (aišku, pasitaiko dar visokių kvailų klasiokų ar šiaip random žmonių su siauru požiūriu).
Tavo patarimai nuostabūs! Jaučiasi, kad esi laiminga ir mylima, o tai svarbiausia! Sėkmės. :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ačiū labai, Gabriele! Taip, internetinė erdvė mano manymu ir vėl keičiasi, tik šį kartą ne į tokį kenksmingą požiūrį. Smagu!

Paulina Re rašė...

Mane siaubingai erzina žmonės, kurie besąlygiškai ir visai be reikalo rūpinasi tais skaičiukais ant svarstyklių - jeigu tu jautiesi gerai ir tai nekiša kojos sveikatai, kodėl jie išvis turėtų kažką reikšti? Man labai patinka tavo požiūris šia tema ir tikiuosi, kad ir toliau jį tokį išlaikysi! :)

Simona (manodebesys.blogspot.com) rašė...

Ačiū, Gabriele, stengsiuosi:)