2015 m. gruodžio 13 d., sekmadienis

Svajok

Aš nemanau, jog Jūs rastumėte žmogų, kuris būna labiau excited for Christmas nei aš. Rimtai, žiemos švenčių visada pradedu laukti jau spalį, dovanų planavimas tampa puikia pramoga per nuobodžias pamokas, visą grojaraštį užima vien kalėdinės dainos, o "Vienas Namuose" peržiūrimas kokius tris kartus, kas gerokai "užknisa" net mano tėvus, kurie palyginus - santūrūs žmonės. Ir aš nežinau, kokia Grinčo dvasia užplaukė ant manęs šiemet, bet to džiugesio nėra.

Apskritai, kaip neitikėtinai seniai čia besirodęs žmogus, turiu pasakyti, jog šie metai man bėga beprotiškai greitai. Kol kas, nuo rugsėjo pirmosios nei vienas savaitgalis nepraėjo namuose: gimtadieniai, naktiniai pasivaikščiojimai po miestą, liaudiški plotai, mokyklos renginiai, konferencijos ir t.t. Net ir darbo dienomis retai po pamokų prasėdžiu namie. O jei ir lieku, pagrindine veikla tampa svajojimas.

Rimtai, nesuprantu kodėl anksčiau šiai veiklai neskirdavau tiek laiko. Mieliau eilinį kartą skrolindavau feisbuke, kuris kaip ir šaldytuvas - kad ir kiek kartų atidaromas, nieko geo neparodąs, darydavau namų darbus (nesakau, jog dabar jų nedarau, tačiau kiek pasikeitė požiūris į mokyklą), žiūrėdavau Bleir ir Čeko dramas, matuodavausi drabužius. O dabar didelį procentą to laiko sunaudoja svajojimas. Užsimerkus. Su muzika. Ir taip gera gera, jauku jauku. Rekomenduojama veikla kaip lietuvių kalbos profiliavimas A lygiui.

O visiems taip pat aistringai laukiantiems vasaros kaip ir aš, linkiu nusipirkti sau dovanų 2016 metų kalendorių. Kol kas pati dar tokio neįsigijau, tačiau nesulaukiu žiemos atostogų, kuomet jį įsigysiu ir savo svajones perteiksiu į 2016uosius. O kol kas bandau save "įmuilinti" į dovanėlių ruošimą, Sinatros klausymą ir "Hario Poterio" maratoną. Kaip ir kiekvienais metais - tradiciškai.

O ši daina atitinka puikiai mano nuotaiką - švęsti! Šventėms nuotaiką, patikėkite, aš turiu. Nebūtinai tik Kalėdoms ji skirta.

Komentarų nėra: